piotrek_gdy, spoko, spoko, predzej czy pozniej rozkmini sie temat :P
Sonda lambda druga w katalizatorze numer z ETKA
Zwiń
X
-
Sonda lambda druga w katalizatorze numer z ETKA
Witam . Mam taki problem iż padła mi grzałka sondy lambdy tej drugiej w katalizatorze, oczywiscie pojawił sie zaraz check po podłaczeniu VAG-a dało ten blad z dwa razy skasować ( nr. błedu P 0141 ) , za trzecim razem juz na krótka mete i dlatego po zasiegnieciu opini postanowiłem wymienić cała ta sonde w mojej octavi , tylko teraz po udaniu sie po zakup sondy gosc mnie sie zapytał o nr. bo jest ich 50 rodzajów , zebrałem sie i wszedłem pod auto i nie znalazłem numeru na sondzie zadnego oczywiscie wiadome jak to bywa z czesciami pod autem nr. gina ale rozebrałem ta cała wtyczke i pojawił sie owy nr. 1 J0973824 A i zagłebiełem sie w szukaniu ale nic mi to niedało bo to jest tylko nr. wtyczki a numeru sondy nie moge zanlesc z orgianłu bo taki chce kupic może ktos cos wie jaki ewentualny jest ten numer piodam troche danych Octavia 2.0 benzyna 2003 r . po odczytaniu dekodera vin podaje mi ze silnik AZJ .daras1980
-
-
Zamieszczone przez Marian 2W AQY sonda przed katalizatorem: 06A906262Q, za katalizatorem: 06A906262F
Różnią się przede wszystkim długością przewodów.
Przypuszczam, że w AZJ będą takie same.
komunikat po diagnostyce jest następujący
19 722 Oxygen Lambda Sensor 01-S1
P2366-3600 mam również silnik 2.0 w octavii z 2003 roku i skasowaniu tego błędu bardzo szybko się ukazał tak po 20 min lub 3-5 uruchomień silnika.
[ Dodano: Wto 23 Paź, 12 10:48 ]
Marian 2,
A czy możesz mi powiedzieć czy taki błąd oznacza również uszkodzoną sondę lambda
komunikat po diagnostyce jest następujący
19 722 Oxygen Lambda Sensor 01-S1
P2366-3600 mam również silnik 2.0 w octavii z 2003 roku i skasowaniu tego błędu bardzo szybko się ukazał tak po 20 min lub 3-5 uruchomień silnika.
Komentarz
-
-
po obejrzeniu wszytskich swoich ściag z kodami błędów nie znałazłem tych numerów co podłaes ale jesczez zobacze w jedenej tabeli tylko ze cos maja z serwewrem i sie nie moge zalogowac , a póki co to napisze ci tak ogólnie jak masz ten sam motor to ewentualnie taka sonda wytrzymuje 160 tyś , tak zwany okres miedzy przegladowy ewentualnie sprzwadzisz po stanie licznika czy już ma tyle przelatane a jak fajtycznie tyle bedzie to sonda do wymiany bo moze sie dziac wszytsko i wszytskie błedy kazde inne wyskakiwac .daras1980
Komentarz
-
-
witam . znalazłem na tej stronie pod tym numerem 19722/P3266 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Internal Resistance Implausible .tu masz linka do swojego błedu z opisem ewentualnie przetłumacz go sobie w translatorze - tłumacza angielskiego : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19722/P3266
[ Dodano: Czw 25 Paź, 12 11:42 ]
i jeszcze ci dopwiem jesli bedziesz sie decydował na nową sonde bo taka mozesz brac tylko pod uwage to orginał jak najbardziej bo z zamiennikami lub uniwerslanymi jest ruletka ze po chwili znowu zabłysnie " check "
[ Dodano: Czw 25 Paź, 12 11:44 ]
a po wyzej kolega marian2 podał ci nawet numer orginału do twojeo silnika .daras1980
Komentarz
-
Komentarz