[oklepany? temat] Gdzie spojrzec, gdzie puknac...?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [oklepany? temat] Gdzie spojrzec, gdzie puknac...?

    Zamieszczone przez MiKruS
    Bo w Wawie to powiem szczerze tną se lekko w chuja.
    Ja tez byłem kilka razy na takiej myjni i normalnie szlag mnie trafil. Wrzuciłem 15 zeta, które zniknęło w mgnieniu oka, a samochod był niedomyty… :x
    dokładnie tak, maksymalnie mnie to wqrwia :x

    Zamieszczone przez MiKruS
    Az tu jakies 1,5 – 2 lata temu w Płocku powstała nowa myjnia Ehrle. Zacząłem na nią jezdzic – super. Wrzucam 10 zeta, fura czysta. Jak jest tylko zakurzona w lato, to 5 zeta i po krzyku.
    :shock:

    Zamieszczone przez MiKruS
    Z tym, ze to nie chodzi już nawet o oszczednosc, tylko o czas. Operacja na Ehrle zajmuje mi 20-30 minut z dojazdami. A zwykla myjnia meczy konia minimum godzine, a jak jest kolejka, to już w ogole. Wnerwia mnie to
    cos w tym jest :roll:

  • #2
    [oklepany? temat] Gdzie spojrzec, gdzie puknac...?

    Witam,
    Pierwszy raz jestem tu. Znaczy sie juz zagladalem i przegladalem to i owo.
    Jesli to mozliwe to prosze o rady, gdzie zajrzec, co puknac, otworzyc, gdzie reke przylozyc przy kupnie uzywanej Octavi (prawie 7 letniej) TDI 110KM?
    Szczegolnie chodzi mi o silnik i turbo. Jak sprawdzic, czy nie ma 'przegwizdow', jak sprawdzic czy turbo nie pada? itd

    z gory dziekuje
    Rafal

    pytanie dodatkowe:
    czy wersja Laurin Klement jest lepiej poskladana?

    Komentarz

    • Paweł T
      Elegance
      • 2006
      • 784

      #3
      Zamieszczone przez GO-POLSKA-GO
      (prawie 7 letniej) TDI 110KM?
      przebieg co najmniej 200kkm, często 400kkm.
      TDI ASV 140KM 300Nm

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Paweł T
        przebieg co najmniej 200kkm, często 400kkm.
        jest ksiazka z przebiegiem 185000km.
        na przegladzie auto wyszlo na zdrowe.
        treaz pozostala osobista wizyta...600km w jedna strone

        Komentarz

        • Paweł T
          Elegance
          • 2006
          • 784

          #5
          turbinę sprawdzisz podpinając VAGa w czasie jazdy, nie proste sprawdzenie błędów na postoju, silnik raczej powinien być w porządku, sprawdź sprzęgło
          TDI ASV 140KM 300Nm

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Paweł T
            turbinę sprawdzisz podpinając VAGa
            nie mam niestety interfejsu. czyli mam przyjac w takim wypadku: dzial / nie dziala.
            Bo 'na ucho' to na pewno nie sprawdze ile jeszcze pociagnie.
            Czy zatem sprezarka powinna byc sucha? Mokra?
            Czy rowniez jak na benzynie mozna zajrzec na filtr powietrza by 'ocenic' stan silnika lub odkrecic wlew oleju itd.?
            Ile powinna siewiec sie kontrolka swiec zarowych?

            Co do sprzegla, chodzi Ci o to jak wysoko bierze?

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Wszystko zalezy od ceny auta, ostatnio widzialem Passata B5 ktory dla mnie moglby miec przejechane nawet 2 miliony km na tym silniku, bo sama buda byla wiecej warta niz cale auto, wiec na 2 silniki bylaby rezerwa pieniezna :twisted:

              A co do serwisowania, to trzeba auto i tak poogladac, bo ksiazka nawet wypelniana i fakturowana w ASO nie oznacza, ze auto kazdy przeglad robi u nich, a np 3 u znajomego w warsztacie, a potem robi sie maly myk z szafa :roll:
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Maicroft
                sama buda byla wiecej warta niz cale auto
                Tu jest wlasnie podobny przypadek, bo to wersja L&K.

                Komentarz

                • kabanach
                  Drive
                  • 2006
                  • 91

                  #9
                  w samym poskladaniu to ja roznicy nie widze, no ale wrazenia podczas jazdy sa znacznie przyjemniejsze. Galka biegow, kierownica - to znacznie lepiej lezy w dloniach, kilka fajnych dodatkow np podgrzewane siedzienia...
                  Koniecznie podjedz do kogos na diagnoze VAGiem, najlepiej jakiegos tunera.
                  krzychu
                  L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
                  CB Cobra, B4, ATE_PD

                  Komentarz

                  Pracuję...