[oklepany? temat] Gdzie spojrzec, gdzie puknac...?
Zamieszczone przez MiKruS
Bo w Wawie to powiem szczerze tną se lekko w chuja.
Ja tez byłem kilka razy na takiej myjni i normalnie szlag mnie trafil. Wrzuciłem 15 zeta, które zniknęło w mgnieniu oka, a samochod był niedomyty… :x
dokładnie tak, maksymalnie mnie to wqrwia :x
Zamieszczone przez MiKruS
Az tu jakies 1,5 – 2 lata temu w Płocku powstała nowa myjnia Ehrle. Zacząłem na nią jezdzic – super. Wrzucam 10 zeta, fura czysta. Jak jest tylko zakurzona w lato, to 5 zeta i po krzyku.
:shock:
Zamieszczone przez MiKruS
Z tym, ze to nie chodzi już nawet o oszczednosc, tylko o czas. Operacja na Ehrle zajmuje mi 20-30 minut z dojazdami. A zwykla myjnia meczy konia minimum godzine, a jak jest kolejka, to już w ogole. Wnerwia mnie to
[oklepany? temat] Gdzie spojrzec, gdzie puknac...?
Witam,
Pierwszy raz jestem tu. Znaczy sie juz zagladalem i przegladalem to i owo.
Jesli to mozliwe to prosze o rady, gdzie zajrzec, co puknac, otworzyc, gdzie reke przylozyc przy kupnie uzywanej Octavi (prawie 7 letniej) TDI 110KM?
Szczegolnie chodzi mi o silnik i turbo. Jak sprawdzic, czy nie ma 'przegwizdow', jak sprawdzic czy turbo nie pada? itd
z gory dziekuje
Rafal
pytanie dodatkowe:
czy wersja Laurin Klement jest lepiej poskladana?
nie mam niestety interfejsu. czyli mam przyjac w takim wypadku: dzial / nie dziala.
Bo 'na ucho' to na pewno nie sprawdze ile jeszcze pociagnie.
Czy zatem sprezarka powinna byc sucha? Mokra?
Czy rowniez jak na benzynie mozna zajrzec na filtr powietrza by 'ocenic' stan silnika lub odkrecic wlew oleju itd.?
Ile powinna siewiec sie kontrolka swiec zarowych?
Wszystko zalezy od ceny auta, ostatnio widzialem Passata B5 ktory dla mnie moglby miec przejechane nawet 2 miliony km na tym silniku, bo sama buda byla wiecej warta niz cale auto, wiec na 2 silniki bylaby rezerwa pieniezna :twisted:
A co do serwisowania, to trzeba auto i tak poogladac, bo ksiazka nawet wypelniana i fakturowana w ASO nie oznacza, ze auto kazdy przeglad robi u nich, a np 3 u znajomego w warsztacie, a potem robi sie maly myk z szafa :roll:
w samym poskladaniu to ja roznicy nie widze, no ale wrazenia podczas jazdy sa znacznie przyjemniejsze. Galka biegow, kierownica - to znacznie lepiej lezy w dloniach, kilka fajnych dodatkow np podgrzewane siedzienia...
Koniecznie podjedz do kogos na diagnoze VAGiem, najlepiej jakiegos tunera.
Komentarz