Zastanawiam się czy by nie wymienić w mojej Octavii II Tour klaksonu - dźwięk obecnego przypomina mi trochę taki z malucha, a bardziej chciałbym mieć taki jak z dużego fiata :diabelski_usmiech
No i moje pytanie - czy są trąbki z innych aut, które by się dało podmienić na zasadzie plug&play ( żeby wtyczki pasowały ) np. Superb, i których dźwięk byłby trochę donioślejszy i ostrzejszy niż w mojej Octavii? Czy w Tour II są w 2 czy jedna trąbka?
W biednejszych wersjach jest klakson jednotonowy wysokotonowy, w bogatszych wersjach są 2 klaksony = wysokotonowy i niskotonowy. Generalnie koszt domontowania drugiego klaksonu nie przekroczy kwoty 100zł :diabelski_usmiech
Jedź na złom i wykręć jakieś dwa klaksony dwutonowe z opla calibry. To chyba jedne z najgłośniejszych, obecnie mam je w mojej i są fajne :twisted:
Co do oryginalnych dwutonowych skody to daruj sobie, nie dość że nie za głośne to mało odporne na wode a cena w aso jest po prostu śmieszna 2 x 200zł :evil:
W biednejszych wersjach jest klakson jednotonowy wysokotonowy, w bogatszych wersjach są 2 klaksony = wysokotonowy i niskotonowy. Generalnie koszt domontowania drugiego klaksonu nie przekroczy kwoty 100zł :diabelski_usmiech
Podejrzewam więc, że u mnie jest pewnie tylko ten wysokotonowy. Czy do tego brakującego niskotonowego jest pociągnięta instalacja i tylko trąbki nie ma, czy trzeba instalację dokładać?
Nie wiem jak w octavi ale u znajomego w fabi jak mu przerabiałem z zwykłego ala "maluch" na trąbki to nie było instalacji na drugi klakson. Ale co za problem przeciągnąć 2 kabelki ?
Pamiętaj że w octavi jedna trąbka jest montowana z prawej strony auta a druga z lewej.
Problem jest tylko taki, że auto mam na gwarancji - a dla nich każdy pretekst będzie dobry. Z kolei jak do ASO z tym pojadę, nawet jak przywiozę swoją trąbkę, to pewnie zedrą za pociągnięcie tych 2 kabelków niemiłosiernie. No nic, tak czy siak, będę traktował sprawę rozwojowo
"lekko" rozpoznałem temat bo mnie też denerwuje ten p.... ski dzwięk
i w OIIT jest taki sam uchwyt na klaksony jak w Fabii 1gen. w Fabii własnie jest jedna wiązka.
wspornik przyjmie dwa klaksony montowane "na przeciw" siebie.
wtyczka jest jedna, ale można się pokusić o zrobienie rozdzielacza wtedy wszystko jest P&P.
Biszczu, odświeżę trochę... ogarnąłeś temat klaksonu u siebie?
U mnie chyba już siada, bo dziś otrąbiłem jedną ciućmę i jakby trochę popiskiwał...
Da radę założyć dwa tony do mojej? Wymaga to jakiś specjalnych kombinacji? Dwa tony nie wywalą bezpiecznika? np takie: Link
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Rosomak,
skombinuj drugą wtyczkę z kawałkiem kabla, przylutuj równolegle, zaizoluj, załóż czarny peszel żeby wyglądało jak fabryczne i ciesz się 2-tonami.
b-bar01, co z obciążeniem instalacji dodatkowym klaksonem???
Ta kostka będzie dobra? Link
do tych klaksonów: Link
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
conan, jak wymieniałeś u siebie klaksony w O2 to jak się do nich dobierałeś???
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz