Wymiana filtra paliwa - szarpanie auta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bobek91
    Classic
    • 2014
    • 10

    Wymiana filtra paliwa - szarpanie auta

    Marian 2, ale kamera umiejscowiona np w oprawce podświetlenia tablicy rej. w czasie złych warunków atmosferycznych się usyfi i trochę kiepsko z podglądem będzie.
    Niemniej jednak jest to bardzo dobre rozwiązanie, ale w moim przypadku zbyt kosztowne do wykonania. Musiałbym zakupić przynajmniej radio Skoda Bolero min. ok. 800-900zł i reszta gratów, więc koszty by mnie zabiły. Nie chcę natomiast takiego rozwiązania jak w/w prezentowane przez Ciebie. W/g mnie wygląda to jak monitor w radiowozie policyjnym z wideorejestratorem. Nie wyobrażam sobie takiego telewizora na desce rozdzielczej dodatkowo z takim dachem przeciwsłonecznym/obudową jak ze straganu. Wygląda on równie "pięknie" jak ten zegarek pod nim... Porażka... :ble
    Taki monitor w tym miejscu to wyobrażam sobie tylko w przypadku, że jeżdżę jako cierp i to nie nowym autem, korzystałbym z niego dodatkowo, aby mieć TV i możliwość oglądania DVD, ale to można zrobić także w ładnie wkomponowanym radiu 2DIN. :ble
  • gorzu
    Drive
    • 2012
    • 87

    #2
    Wymiana filtra paliwa - szarpanie auta

    witam, chcialem zadać ogólne pytanko, od zakupu Octavki, miałem nieustanne drgania/szarpanie przy ruszaniu autem, które były dość odczuwalne... myślę sobie pewne wina kończącej się dwumasy.
    Dwa dni temu wymieniłem filtr paliwa, stary był mocno zasyfiony, i mam wrażenie, że drgania przy ruszaniu ustały, czy to możliwe że winowajcą był brudny filtr paliwa, mieliście taki przypadek?

    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      #3
      gorzu, tak :!:

      miałem podobny przypadek w Golfie 6 1.4TSI CAXA
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • Biszczu
        RS
        • 2011
        • 5567

        #4
        gorzu, tak a nawet na bank to wina filtra paliwa
        "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

        Komentarz

        • gorzu
          Drive
          • 2012
          • 87

          #5
          dzięki LUKI, Biszczu za odpowiedź, byłem ciekaw, wygląda więc na to że na razie te 2 tysiączki, które miały pójść na dwumasę zostaną w kieszeni :wink: tym bardziej, że budą w ogóle jeszcze mi nie telepie :P pozdrawiam

          Komentarz

          • zsolpyw
            Elegance
            • 2012
            • 897

            #6
            Zapewne masz teraz uklad wtryskowy pozalepiany.
            Wlej dobry dodatek do paliwa, nie ze stacji benz. cos Liquy moli, Millers by wyczyscic.
            Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

            Jeżdżę w blasku
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

            Komentarz

            • gorzu
              Drive
              • 2012
              • 87

              #7
              dzięki zsolpyw za cenną poradę,przywuażyłem na Allegro taki dodatek: Castrol TDA, jest to coś warte, podobno starcza na 250l paliwa, proporcja 1:1000.

              Komentarz

              • Biszczu
                RS
                • 2011
                • 5567

                #8
                gorzu, kup sobie np Diesel Skyyd - bardzo dobry i wydajny dodatek do paliwa albo Liqui Moly Diesel Spulung. Ten drugi usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania. Rozwiązuje problemy związane z nierównomierną pracą silnika.
                "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                Komentarz

                • gorzu
                  Drive
                  • 2012
                  • 87

                  #9
                  rozumiem, że ten pierwszy też przeczyści mi wtryskiwacze? który z nich lepszy, czy cena idzie w parze z jakością, czy wsio ryba?

                  Komentarz

                  • Biszczu
                    RS
                    • 2011
                    • 5567

                    #10
                    gorzu, wybierz Liqui Moly Diesel Spulung
                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                    Komentarz

                    • gorzu
                      Drive
                      • 2012
                      • 87

                      #11
                      jedna butelka tego Liqui Moly powinna wystarczyć na porządne przeczyszczenie pompek?

                      Komentarz

                      • Dobrzyl
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 209
                        • Octavia III (5E3)
                        • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                        #12
                        a pozniej ponownie trzeba filtr paliwa wymieniać :?
                        Łukasz

                        Komentarz

                        • gorzu
                          Drive
                          • 2012
                          • 87

                          #13
                          nie no Chłopaki, na serio trzeba potem filtr paliwa wymieniać, tego nikt wcześniej nie napisał, to jest jakieś błędne koło, przecież używanie tego preparatu przy brudnym filtrze mija się z celem, a jak zrozumiałem, przy nowym także, to kiedy powinno się stosować ten preparat? :P

                          Komentarz

                          • trooper
                            Rider
                            • 2011
                            • 525
                            • Octavia III combi (5E5)
                            • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                            #14
                            Kolego ja lałem TDA do mojego wszystkożłopa, aczkolwiek o dziwo zauważyłem gorsze spalanie, i kręcenie z rana nie jest w ogóle lepsze. Jeśli chodzi o czyszczenie układu, to patrząc po zachowaniu mojej Octavki - nic na +. Spróbuj jak koledzy piszą wlać coś lepszego, zważając że masz nowszy i bardziej zaawansowany silnik niż ja\

                            A, i co ciekawego zauważyłem. TDA pachnie tak samo jak zimowe paliwo na Orlenie. ale to tylko moje odczucia
                            Moja Balbina

                            Komentarz

                            • gorzu
                              Drive
                              • 2012
                              • 87

                              #15
                              z TDA zrezygnowałem, aktualnie jest do mnie w drodze: Liqui Moly Diesel Spulung,
                              który podobno jest strikte do czyszczenia pompowtryskiwaczy i jest trochę droższy :wink:
                              a i jego zużycie jest dużo większe bo butelka nie na 250L, tylko na bodajże na 100L paliwa.
                              Wszystko już miałem jasne w temacie, ale z czytając o tym filtrze nabrałem wątpliwości, jak to jest z tym filtrem??, jak mam go ponownie wymieniać to w ogóle tego nie wleje, tym bardziej że póki co autko chodzi równo, i z odpalaniem nie ma raczej problemu :lol:

                              Komentarz

                              • maxior22
                                Drive
                                • 2011
                                • 69

                                #16
                                gorzu, Witam miałem taki przypadek u siebie tylko u mnie to stało się zimą przy większych mrozach auto nie chciało wejść na obroty szarpało rzucało nim po zmianie na wyższy bieg do pewnych obrotów ponownie szarpało nie wiedziałem co się stało szukałem i czytałem o najgorszym bo obiawy były jak by rura od IC do turba wypadła turbo sprzęgło jednak wymiana samego filtra paliwa była główną przyczyna Pozdrawiam
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
                                Moja Skoda
                                POPRZEDNIO:
                                OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
                                SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
                                OBECNIE:
                                SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
                                187Ps/381Nm
                                SEAT LEON 1.9 90PS ALH

                                Komentarz

                                • gorzu
                                  Drive
                                  • 2012
                                  • 87

                                  #17
                                  ostatnie pytanie w tym temacie: czy można zalać specyfikiem, który podałem post wyżej autko świeżo po wymianie filtra paliwa? czy nie zbierze się taka ilość syfu na nowym filtrze, że będę musiał go od razu wymienić, a dopiero co go założyłem jak ma być z tego więcej szkody jak pożytku to...;p

                                  Komentarz

                                  • maxior22
                                    Drive
                                    • 2011
                                    • 69

                                    #18
                                    Zamieszczone przez gorzu
                                    ostatnie pytanie w tym temacie: czy można zalać specyfikiem, który podałem post wyżej autko świeżo po wymianie filtra paliwa? czy nie zbierze się taka ilość syfu na nowym filtrze, że będę musiał go od razu wymienić, a dopiero co go założyłem jak ma być z tego więcej szkody jak pożytku to...;p
                                    Moim zdaniem możesz go użyć nie zaszkodzi, a filtr wymienisz jak zajdzie taka potrzeba czyli przy następnej wymianie chyba że, będą jakieś objawy szarpania lub takie jak u mnie w większe mrozy pozdrawiam
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
                                    Moja Skoda
                                    POPRZEDNIO:
                                    OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
                                    SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
                                    OBECNIE:
                                    SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
                                    187Ps/381Nm
                                    SEAT LEON 1.9 90PS ALH

                                    Komentarz

                                    Pracuję...