Jeżeli jesteś zdecydowany na konkretną markę to nie pozostaje Ci nic innego jak znaleźć najniższą ofertę możliwie najwyższego modelu w tym przedziale cenowym i brać. Pozdro!
[O1] Termostat 1.8T AGU
Zwiń
X
-
[O1] Termostat 1.8T AGU
Cześć
Mam problem z nagrzewaniem się silnika.
Jakieś pół roku temu kupiłem termostat Vernet. Chyba się zawiesił. Ktoś może mi podpowiedzieć jaki termostat warto kupić do mojej octavii, żeby mieć problem z głowy? Objawy: wskazówka bardzo póżno "wstaje" i silnik nie jest dogrzany. Dzieje się tak już od jakiegoś czasu.
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
BartekRadio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
-
-
ziutsane, za pewne nie tego oczekiwałeś ,ale najpewniejsze są części ori -fakt że cena nie raz zabija ale jesteś pewny i masz gwarancje,ok
pozdro
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Przy okazji spytam, ponieważ też będę zmieniał termostat. W ASO powiedzieli mi za sam termostat 120 zeta, w sklepie (nie internetowym) z częściami Skody za ori bodajże 25 lub 30 zeta. Czy rzeczywiście ori kupi się do 30 zł? Pomijam cenę ASO, bo tutaj nie ma co się zastanawiać :diabelski_usmiech. Na stronie z częściami do Skody natomiast jest po 55 zł. Ile może kosztować oryginał, bo rozstrzał cen jest zacny?
Tak dla mojej pewności: jak silnik podczas jazdy i włączonej klimy ma temperaturę od 70 - 80/85 st i nigdy ostatnio nie dobił do 90 to termostat? Na trasie jak lecę, to raczej jest w okolicach 70 kilku, czyli się chłodzi
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
I właśnie dlatego chcę toto wymienićZamieszczone przez piotrek_osNortheusz, mój termostat trzyma 95 stopni i Tomek mówił, ze dlatego mam tak niskie spalanie lpg. Wiec termostat wychodzi na to, ze odgrywa duza role....
, tylko nie wiem jaka jest mniej więcej właściwa cena za ori termostat.
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Bierz tego Wahlera z linku, niedawno taki założyłem i działa perfekt. Montaż bardzo prosty, nie wiem jak w 1.8t, w 2.0 musialem wyjąć alternator, ale to nie problem. Swego czasu w felicji były problemy z termostatem, vernety, termety itd nie dawały rady dłużej niż 2-3 miesiące. A że do feli wahler nie przywidzial swojego termostatu, to przerobiłem podobny od forda sierry, oszlifowalem z obwodu 2mm. Działał bez zarzutu dwa latka. Fela sprzedana i z tego co wiem działa do dziś.
Komentarz
-
-
Sam mam Walhera-polecamOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Wczoraj już zamówiłem. W weekend będzie co robić. Rozbiorę kolektor i wymienię uszczelkę. W przepustnicy też wsadzę nową.
Mam nadzieję, że pomoże ten zabieg i będzie się w porządku grzał.
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdr.
BartekRadio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
panowie ceny części ori w ASO jak i ori w sklepach motor. różnią się 3-4krotnie z tego względu że ASO musi na czymś zarobić, sam wiem po sobie czujnik temp w bloku (mój przypadek G62) w serwisie coś około 130-140zł natomiast na miejscu za 70zł i od ręki,
jak jest numer fabryczny to i w sklepie doradzą lub sprowadzą taniej daną część.ziutsane, jak termostat siada to otwiera obieg płynu na maxa , i wówczas się i motor nie dogrzewa i w kabinie ciepłego powietrza nie ma bo wentylator pchajac do wnętrza niby ciepło wystudza je.ok
pozdro
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Dokładnie tak jest co do ASO, dzisiaj miałem wypisz-wymaluj właśnie taką sytuację:Zamieszczone przez ROBAL_26panowie ceny części ori w ASO jak i ori w sklepach motor. różnią się 3-4krotnie z tego względu że ASO musi na czymś zarobić, sam wiem po sobie czujnik temp w bloku (mój przypadek G62) w serwisie coś około 130-140zł natomiast na miejscu za 70zł i od ręki,
jak jest numer fabryczny to i w sklepie doradzą lub sprowadzą taniej daną część.ziutsane, jak termostat siada to otwiera obieg płynu na maxa , i wówczas się i motor nie dogrzewa i w kabinie ciepłego powietrza nie ma bo wentylator pchajac do wnętrza niby ciepło wystudza je.ok
pozdro
- termostat (ori): ASO 100 - 125, sklep: 55
- czujnik temperatury (ori): ASO 115 , sklep ok 40
Na droższych częściach ASO przycinkę ma pewnie jeszcze bardziej konkretną
.
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
W wiekszosci przypadkow jest to prawdą.
[ Dodano: Nie 23 Gru, 12 21:07 ]
Panowie. Okazało się, że u mnie czujnik temperatury swirował. Wsadziłem nowy i jest GIT. Stary oddałem na gwarancję
za 3 tyg się kończyła. Pan z wielkim fochem w Intercarsie musiał przyjąć...
Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
Bo trzeba kupic Oryginalny- "zielony" :PZamieszczone przez marcinlomza83Teraz kupic dobry czujnik to jak prawie 6 w lotto
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
rOBERTO795, nie ma reguły kolego, ja już reklamowałem jak i zielony tak i czarny, nie każdy wie o tych problemach z czujnikami i dla niego kończy się problem z faktem wymiany starego na nowy i dalej juz nie wnika gość w temat jak jest dopuszczalna różnica wskazań do poprawnego działania tegoż czujnika.ok
pozdro
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Bo kazda czesc ma prawo sie zepsuc tym bardziej pierdola. Nie mowiac o tym ze z roku na rok jakos wykonania spada na łeb. Ale tak dzieje sie w kzdej dziedzinie-liczy sie tylko zysk.Zamieszczone przez ROBAL_26rOBERTO795, nie ma reguły kolego, ja już reklamowałem jak i zielony tak i czarny, nie każdy wie o tych problemach z czujnikami i dla niego kończy się problem z faktem wymiany starego na nowy i dalej juz nie wnika gość w temat jak jest dopuszczalna różnica wskazań do poprawnego działania tegoż czujnika.ok
pozdro
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-


Komentarz