Tuleje wahaczy poprzecznych tył O1 4x4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • vaart
    Classic
    • 2010
    • 2

    Tuleje wahaczy poprzecznych tył O1 4x4

    Kąt wtrysku w kosmosie (do ustawienia) i EGR nie działa (z tym akurat można jeździć)
  • sirwolf78
    Classic
    • 2009
    • 18

    #2
    Tuleje wahaczy poprzecznych tył O1 4x4

    Cześć. Mam takie pytanie głównie do tych użytkowników, którzy już wymieniali tuleje w zawieszeniu tylnym 4x4 w O1. Chcę założyć czerwone poliuretany ze strongflexa i na ich stronie mowa jest tylko o tulejach wewnętrznych (od strony haldexa) do wahaczy poprzecznych i że na całe auto potrzeba ich cztery sztuki (co się zgadza dla czterech wahaczy). W zestawach na całe auto są komplety po cztery sztuki. Natomiast w Etce wskazane są tylko tuleje zewnętrzne (od strony kół) i też wymagana ilość na całe auto to cztery, wewnętrznych w ogóle nie opisano na rysunkach. Czy w takim razie potrzeba jednak ośmiu tulei? Wszak każdy z czterech wahaczy ma dwa końce I czy te tuleje są takie same? W innych wątkach wyczytałem, że są takie same, jak do Cupry 4x4 lub Golfa IV 4x4, może ktoś mógłby to potwierdzić.
    Pzdr
    sirwolf78

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Re: Tuleje wahaczy poprzecznych tył O1 4x4

      Zamieszczone przez sirwolf78
      Cześć. Mam takie pytanie głównie do tych użytkowników, którzy już wymieniali tuleje w zawieszeniu tylnym 4x4 w O1. Chcę założyć czerwone poliuretany ze strongflexa i na ich stronie mowa jest tylko o tulejach wewnętrznych (od strony haldexa) do wahaczy poprzecznych i że na całe auto potrzeba ich cztery sztuki (co się zgadza dla czterech wahaczy). W zestawach na całe auto są komplety po cztery sztuki. Natomiast w Etce wskazane są tylko tuleje zewnętrzne (od strony kół) i też wymagana ilość na całe auto to cztery, wewnętrznych w ogóle nie opisano na rysunkach. Czy w takim razie potrzeba jednak ośmiu tulei? Wszak każdy z czterech wahaczy ma dwa końce I czy te tuleje są takie same? W innych wątkach wyczytałem, że są takie same, jak do Cupry 4x4 lub Golfa IV 4x4, może ktoś mógłby to potwierdzić.
      Pzdr
      4x2 =8 tyle ich jest. Nie wiem po co stronflex ale ok. Wystarczy lamforder.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • sirwolf78
        Classic
        • 2009
        • 18

        #4
        Dzięki rOBERTO795. I wszystkie tuleje takie same?
        sirwolf78

        Komentarz

        • michal_op
          Drive
          • 2009
          • 57

          #5
          Chciałbym odświeżyć temat. Coś mi skrzypi w tylnym zawieszeniu. Co powinienem wymienić przy standardowym serwisie. Wg etki:



          wypatrzyłem że można wymienić Poduszka wahacza tył i Tuleja wahacza tył ewentualnie łącznik stabilizatora. Samych wahaczy chyba sie nie zmienia prawda?

          Czy to konieczne czy może coś innego? Jeśli możecie podajcie jakieś nazwy czy numery a najlepiej sklep gdzie moge kupić dobre zamienniki bo generalnie w internecie nie ma za wiele części do tylnego zawieszenia w O1 4x4, poza spreżynami i amorkami

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2327
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            michal_op, gdybyś potrzebował to mam na zbyciu nowe tuleje piast zaznaczone na schemacie 4 zakupiłem w ASO a okazało się że mam zawieche w idealnym stanie , numer tuleji 1J0505203 .

            pozdro
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • michal_op
              Drive
              • 2009
              • 57

              #7
              ROBAL_26, odezwe się do Ciebie w październiku jak jeszcze będziesz je miał. Mi narazie też na trzepakach pokazuje wszystko dobrze ale mam złamane dwie sprężyny z tyłu na ost zwoju (dlaczego i skąd nie wiem) i tak myśle co by przy okazji zmienić jak już tam rozgrzebie

              Komentarz

              • ROBAL_26
                RS
                • 2010
                • 2327
                • Octavia I combi (1U5)
                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                #8
                michal_op, miałem identyczną sytuację , jak wymieniłem sprężyny to sie kąty rozjechały i 2opony z tyły zeżarło po 4miechach do włókna , dlatego jak wymienisz spreżyny to podjedź na sprawdzenie kątów i zbieżności , ja miałem z tyłu kąty 2'25" i 2'48" kij wie skąd i dlaczego , co najlepsze fabrycznie nie ma możliwości ustawienia tego z tyłu tylko zbieżność .ok
                a tuleje na pewno będę miał.

                a i gdybyś potrzebował jakiś części do silnika -dolotu lub inne to pisz bo mam trochę rzeczy po swapie silnika . :szeroki_usmiech

                pozdro
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz

                • michal_op
                  Drive
                  • 2009
                  • 57

                  #9
                  ROBAL_26, dzięki za info, napewno nie omieszkam poinformować o tym mojego mechanika a powiedz mi jeszcze zmieniałeś przy okazji amorki? czy tylko sprężyny. Bo generalnie u mnie na trzepakach pokazuje wszystko cacy ale w zawieszeniu nic nie robilem od nowosci a ma juz nalatane 187 tys. Generalnie wymieniłbym tam wszystko ale po co ruszać oryginalne skoro jest jeszcze dobre?

                  Komentarz

                  • ROBAL_26
                    RS
                    • 2010
                    • 2327
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                    #10
                    michal_op, ja z tyłu to wymieniłem jedynie gumy na drążku stabilizatora poprzecznego i te sprężyny ,amorów nie ruszałem , bo skoro są w dobrej kondycji to po co.przebieg miałbym identyczny jak twój gdybym nie robił swapa silnika
                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                    Komentarz

                    Pracuję...