Cześć. Mam takie pytanie głównie do tych użytkowników, którzy już wymieniali tuleje w zawieszeniu tylnym 4x4 w O1. Chcę założyć czerwone poliuretany ze strongflexa i na ich stronie mowa jest tylko o tulejach wewnętrznych (od strony haldexa) do wahaczy poprzecznych i że na całe auto potrzeba ich cztery sztuki (co się zgadza dla czterech wahaczy). W zestawach na całe auto są komplety po cztery sztuki. Natomiast w Etce wskazane są tylko tuleje zewnętrzne (od strony kół) i też wymagana ilość na całe auto to cztery, wewnętrznych w ogóle nie opisano na rysunkach. Czy w takim razie potrzeba jednak ośmiu tulei? Wszak każdy z czterech wahaczy ma dwa końce I czy te tuleje są takie same? W innych wątkach wyczytałem, że są takie same, jak do Cupry 4x4 lub Golfa IV 4x4, może ktoś mógłby to potwierdzić.
Pzdr
Cześć. Mam takie pytanie głównie do tych użytkowników, którzy już wymieniali tuleje w zawieszeniu tylnym 4x4 w O1. Chcę założyć czerwone poliuretany ze strongflexa i na ich stronie mowa jest tylko o tulejach wewnętrznych (od strony haldexa) do wahaczy poprzecznych i że na całe auto potrzeba ich cztery sztuki (co się zgadza dla czterech wahaczy). W zestawach na całe auto są komplety po cztery sztuki. Natomiast w Etce wskazane są tylko tuleje zewnętrzne (od strony kół) i też wymagana ilość na całe auto to cztery, wewnętrznych w ogóle nie opisano na rysunkach. Czy w takim razie potrzeba jednak ośmiu tulei? Wszak każdy z czterech wahaczy ma dwa końce I czy te tuleje są takie same? W innych wątkach wyczytałem, że są takie same, jak do Cupry 4x4 lub Golfa IV 4x4, może ktoś mógłby to potwierdzić.
Pzdr
4x2 =8 tyle ich jest. Nie wiem po co stronflex ale ok. Wystarczy lamforder.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Czy to konieczne czy może coś innego? Jeśli możecie podajcie jakieś nazwy czy numery a najlepiej sklep gdzie moge kupić dobre zamienniki bo generalnie w internecie nie ma za wiele części do tylnego zawieszenia w O1 4x4, poza spreżynami i amorkami
michal_op, gdybyś potrzebował to mam na zbyciu nowe tuleje piast zaznaczone na schemacie 4 zakupiłem w ASO a okazało się że mam zawieche w idealnym stanie , numer tuleji 1J0505203 .
ROBAL_26, odezwe się do Ciebie w październiku jak jeszcze będziesz je miał. Mi narazie też na trzepakach pokazuje wszystko dobrze ale mam złamane dwie sprężyny z tyłu na ost zwoju (dlaczego i skąd nie wiem) i tak myśle co by przy okazji zmienić jak już tam rozgrzebie
michal_op, miałem identyczną sytuację , jak wymieniłem sprężyny to sie kąty rozjechały i 2opony z tyły zeżarło po 4miechach do włókna , dlatego jak wymienisz spreżyny to podjedź na sprawdzenie kątów i zbieżności , ja miałem z tyłu kąty 2'25" i 2'48" kij wie skąd i dlaczego , co najlepsze fabrycznie nie ma możliwości ustawienia tego z tyłu tylko zbieżność .ok
a tuleje na pewno będę miał.
a i gdybyś potrzebował jakiś części do silnika -dolotu lub inne to pisz bo mam trochę rzeczy po swapie silnika . :szeroki_usmiech
ROBAL_26, dzięki za info, napewno nie omieszkam poinformować o tym mojego mechanika a powiedz mi jeszcze zmieniałeś przy okazji amorki? czy tylko sprężyny. Bo generalnie u mnie na trzepakach pokazuje wszystko cacy ale w zawieszeniu nic nie robilem od nowosci a ma juz nalatane 187 tys. Generalnie wymieniłbym tam wszystko ale po co ruszać oryginalne skoro jest jeszcze dobre?
michal_op, ja z tyłu to wymieniłem jedynie gumy na drążku stabilizatora poprzecznego i te sprężyny ,amorów nie ruszałem , bo skoro są w dobrej kondycji to po co.przebieg miałbym identyczny jak twój gdybym nie robił swapa silnika
Komentarz