Jakie cisnienie doładowania dla silnika ASV?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ADAM64
    Classic
    • 2006
    • 10

    Jakie cisnienie doładowania dla silnika ASV?

    Zamieszczone przez djczas
    no to po maluchu :diabelski_usmiech
    - " rzekł chłop wyciagając tylko jaja z sieczkarni "

    No nareszcie ..... odpowiednie szkło na najblizszy zlot :twisted: . Zdrówko dj
  • handzol
    Ambiente
    • 2006
    • 212

    #2
    Jakie cisnienie doładowania dla silnika ASV?

    Witam . Przeladowuje mi turbina,i potrzebuje informacji jakie powinno byc prawidłowe cisnienie doładowania na vag-u .Ile powinien miec na wolnych obrotach,a ile na 3 biegu pow.3000 obr.ile przy max. obrotach.Dodam że kierownice rozruszane n-75 sprawnyi gruszka też.Nie wiem czy ide w dobrym kierunku,ale mysle o regulacji sztangi. :?:

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      handzol, podjedź w sobote na hamownie to wyskocza jakies błedy i zobaczymy co w trawie piszczy

      Komentarz

      • handzol
        Ambiente
        • 2006
        • 212

        #4
        djczas, W sobote mam wyjazd ,a chetnie bym sie z Wami spotkał,bo wiem że byscie pomogli.

        Komentarz

        • baloo
          Drive
          • 2006
          • 57

          #5
          Mam pytanie jaka jest różnica pomiędzy AHF a ASV lub gdzie można dostać dane techniczne posczególnych samochodow. Pozdrawiam
          baloo

          Komentarz

          • Purchawa
            Admin
            S_OCP Member
            • 2004
            • 8007

            #6
            Zamieszczone przez baloo
            Mam pytanie jaka jest różnica pomiędzy AHF a ASV lub gdzie można dostać dane techniczne posczególnych samochodow. Pozdrawiam
            Poszukaj na forum, bo bylo o tym.

            Roznicy nie ma praktycznie zadnej. Poprostu ASV to odswiezona wersja AHF.
            Nowszy soft, inne wtryski...
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz

            • Czader
              Ambiente
              • 2005
              • 145

              #7
              Witam,

              zdiagnozowalem podobny problem u kolegi - czyscili mu kierownice spalin niby sie poprawilo ale czasem i tak wejdzie w tryb awaryjny - jak to jednoznacznie stwierdzic ? - podlaczyc VAGa na logach z 03, 08 i 011 i pelem but od ok 1500 obr do 4000 i obejrzec dane lub jak robie ja wykres (zrobiony w exelu) z kanalu 11 - widac jak na dloni co sie dzieje z turbina. przy okazji mona obejrzec 08 i 03 i ocenic przeplywomierz.

              Zobaczcie dwa przykladowe wykresy : Trzeci wykres to ASV 110 KM z opisanym wyzej problemem. pierwszy i drugi ( dodany przez pomylke) to dobrze pracujacy AFN 110 KM z Passata B5. Jak widac cisnienia zadane sie roznia chociaz to sa oba silniki 110 KM .... Wg mojej wiedzy w tym pierwszym trzeba wyregulowac sztange ...
              Czader

              OCTA COMBI 2003 ALH

              Komentarz

              • Masmo
                L&K
                • 2005
                • 1145

                #8
                Re: Jakie cisnienie doładowania dla silnika ASV?

                Zamieszczone przez handzol
                Witam . Przeladowuje mi turbina,i potrzebuje informacji jakie powinno byc prawidłowe cisnienie doładowania na vag-u .Ile powinien miec na wolnych obrotach,a ile na 3 biegu pow.3000 obr.ile przy max. obrotach.Dodam że kierownice rozruszane n-75 sprawnyi gruszka też.Nie wiem czy ide w dobrym kierunku,ale mysle o regulacji sztangi. :?:
                Ciśnienie na wolnych obrotach jest atmosferyczne. Sprawdzasz w czasie jazdy kanał 11 gdzie masz wartości Specified MAP i Actual MAP które powinny być zbliżone. Skąd wiesz że Ci przeładowuje? Masz notlauf?? Kolega u którego występował problem z gruszką na turbionie wyskakiwały takie wartości:
                Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
                2163 1540.2 1519.8 52.2
                2268 1938.0 2560.2 88.9
                i pojawiał się notlauf . Ciśnienie skakało zwłaszcza po nagłym wciśnieciu gazu.
                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                Komentarz

                • handzol
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 212

                  #9
                  Re: Jakie cisnienie doładowania dla silnika ASV?

                  Tak pojawia sie notlauf,ale nie za każdym razem.Czasami idzie do końca i nic się nie dzieje,a czasami pow.3000 obr. jest notlauf.Auto ma dużego kopa od dołu od ok.1800 obr.(co by się zgadzało z wykresem nr. 3 ) Gruszke sprawdzałem.Wymontowałem z turbiny i sterowałem nią wyciągając wężyk,i go przykładając do podciśnienia przy n-75 i chodziła dobrze.

                  Komentarz

                  • Czader
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 145

                    #10
                    No wiec jak dla mnie to moze byc zle ustawiona sztanga - mowia spece zeby lepiej tego nie ruszac bo to jest fabrycznie ustawione dobrze wiec Twoja wola - ale w Twoim wypadku i majac VAGa do logow to mozna by sie pobawic i pokrecic np. 2 obroty i patrzyc co sie bedzie dzialo ...

                    Albo daj to do specow od turbin :twisted:
                    Czader

                    OCTA COMBI 2003 ALH

                    Komentarz

                    • Masmo
                      L&K
                      • 2005
                      • 1145

                      #11
                      Re: Jakie cisnienie doładowania dla silnika ASV?

                      Zamieszczone przez handzol
                      Tak pojawia sie notlauf,ale nie za każdym razem.......
                      Zrób log 11-ki i wrzuć tu to może coś wspólnie mądrego wymyślimy. :wink:
                      Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                      Komentarz

                      Pracuję...