Witam . Przeladowuje mi turbina,i potrzebuje informacji jakie powinno byc prawidłowe cisnienie doładowania na vag-u .Ile powinien miec na wolnych obrotach,a ile na 3 biegu pow.3000 obr.ile przy max. obrotach.Dodam że kierownice rozruszane n-75 sprawnyi gruszka też.Nie wiem czy ide w dobrym kierunku,ale mysle o regulacji sztangi. :?:
zdiagnozowalem podobny problem u kolegi - czyscili mu kierownice spalin niby sie poprawilo ale czasem i tak wejdzie w tryb awaryjny - jak to jednoznacznie stwierdzic ? - podlaczyc VAGa na logach z 03, 08 i 011 i pelem but od ok 1500 obr do 4000 i obejrzec dane lub jak robie ja wykres (zrobiony w exelu) z kanalu 11 - widac jak na dloni co sie dzieje z turbina. przy okazji mona obejrzec 08 i 03 i ocenic przeplywomierz.
Zobaczcie dwa przykladowe wykresy : Trzeci wykres to ASV 110 KM z opisanym wyzej problemem. pierwszy i drugi ( dodany przez pomylke) to dobrze pracujacy AFN 110 KM z Passata B5. Jak widac cisnienia zadane sie roznia chociaz to sa oba silniki 110 KM .... Wg mojej wiedzy w tym pierwszym trzeba wyregulowac sztange ...
Witam . Przeladowuje mi turbina,i potrzebuje informacji jakie powinno byc prawidłowe cisnienie doładowania na vag-u .Ile powinien miec na wolnych obrotach,a ile na 3 biegu pow.3000 obr.ile przy max. obrotach.Dodam że kierownice rozruszane n-75 sprawnyi gruszka też.Nie wiem czy ide w dobrym kierunku,ale mysle o regulacji sztangi. :?:
Ciśnienie na wolnych obrotach jest atmosferyczne. Sprawdzasz w czasie jazdy kanał 11 gdzie masz wartości Specified MAP i Actual MAP które powinny być zbliżone. Skąd wiesz że Ci przeładowuje? Masz notlauf?? Kolega u którego występował problem z gruszką na turbionie wyskakiwały takie wartości:
Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
2163 1540.2 1519.8 52.2
2268 1938.0 2560.2 88.9
i pojawiał się notlauf . Ciśnienie skakało zwłaszcza po nagłym wciśnieciu gazu.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Tak pojawia sie notlauf,ale nie za każdym razem.Czasami idzie do końca i nic się nie dzieje,a czasami pow.3000 obr. jest notlauf.Auto ma dużego kopa od dołu od ok.1800 obr.(co by się zgadzało z wykresem nr. 3 ) Gruszke sprawdzałem.Wymontowałem z turbiny i sterowałem nią wyciągając wężyk,i go przykładając do podciśnienia przy n-75 i chodziła dobrze.
No wiec jak dla mnie to moze byc zle ustawiona sztanga - mowia spece zeby lepiej tego nie ruszac bo to jest fabrycznie ustawione dobrze wiec Twoja wola - ale w Twoim wypadku i majac VAGa do logow to mozna by sie pobawic i pokrecic np. 2 obroty i patrzyc co sie bedzie dzialo ...
Komentarz