Po umyciu padliny na myjni automatycznej i postawieniu jej do zimnego garażu na kilka dni (po przejechaniu 70km od myjni) auto b. dziwnie sie zachowało po odpaleniu. Odpaliał, a po ruszeniu obroty od pow. 1000 do 100 :shock: mało nie zgasł... Dałem w gaz i wszystko wróciło do normy i juz jest cool. Zdjąłem plastikową osłonę, poruszałem kablami, złozyłem do kupy i wygląda, że jest dobrze. Wszystko bangla, nic się nie dzieje. Nie zapalaliła się żadna kontrolka niepokojąca... :roll:
Mam tylko malutki zgyz. Czy innym posiadaczom tego silnika wskazówka na wolnych obrotach stoi idealnie twardo i nie drgnie czy ma jakieś minimalne, ledwozauważalne ruchy (robaczkowe :wink: ) +/-? Wczesniej nie zwracałem na to uwagi, ale teraz jak zaniepokoiły mnie te dziwne ruchy to z zegarmistrzowską dokładnością się przyjżałem i widzę że leciutko, minimalnie, wskazówka chodzi góra dół. Tyle, że to sa ruchy rzedu 0,5 mm albo jeszcze mniej na skali.
no to cool..
pewnie u mnie się woda dostała, bo przy pierwszej cewce (od strony kierowcy) wody było trochę (jakaś podejrzana :wink: plasikowa zabudowa i plontanina tam jest nad nią)
mam nadzieję, że to wszystko czym mnie padlina osłabi - nie mówię o szybie co to q...wa wzięła i pekał w sobotę :evil: :evil: :evil: :evil:
Może ktoś jakieś wskazówki nt. wymiany szybki wtrąci (miejsce wymiany P-ń) W aso to chyba lekkie samobójstwo :wink: finansowe, co?
No tez to zauwazyłem :shock: bo jakoś nie szło mi odkrecanie, więc pozostała złozona...
i nie zachowywała sie "spokojnie" :? chyba nastepnym razem bedzie ręczna myjnia by Marian :szeroki_usmiech
Może ktoś jakieś wskazówki nt. wymiany szybki wtrąci (miejsce wymiany P-ń) W aso to chyba lekkie samobójstwo finansowe, co?
Jakbyś chciał to w AUTIMIE na Warszawskiej (Poznań) mamy dla OCP zniżkę 10 %. Jakbyś miał problem (nie podejrzewam, no ale..) to daj znać. Auto ma byc oklejone, oczywiście :wink:
Komentarz