O ile dobrze pamiętam to należy zdemontować ramkę wokół panelu sterowania - jest osadzona na wcisk lekko podważając ją płaskim śrubokrętem, następnie sam panle sterowania jest zamocowany dwoma (lub trzema) wkrętami - widoczne po zdjęciu ramki. można go wyjąć i popatrzeć co się tam dzieje. Niestety nie jestem w stanie sprawdzić poprawności instrukcji demontażu z powodu zmiany o1 na o2, ale chyba tak to się robiło. Dlaczego skodziarze tego nie lubią - po co zajmować się czymś co jest dziwne. Jak wyjdzie jakiś problem z zaczepieniem którejś linki to trzeba zdemontować pół deski rozdzielczej i co wówczas powiesz na koszt naprawy np. 800zł, bo zajmie to jednemu człowiekowi cały dzień.
Kluczyk scyzoryk-do octy2001elegance-czy da sie dopasowac?
Zwiń
X
-
Kluczyk scyzoryk-do octy2001elegance-czy da sie dopasowac?
Witam.Czy jest mozliwe dopasowanie klucza scyzoryka (1J0 959 753 AG)do octy 2001 1.9TDIelegance(model comfortu 1J0 959 799 AH).Czy odbiornik fal pilota wmontowany jest w comforcie a moze to oddzielne urzadzenie?A moze trzeba wymienic modol-Nawet w aso nie chca powiedziec.Jesli jest jakis magik ktory moglby mi pomoc bylbym zobowiazany
-
-
Sigma_74
-
lec
pastylka w kluczu musi byc do odpowiedniej generacji IMMO ktora masz w liczniku. Jesli to sie zgadza to trzeba tylko zakodowac kluczyk pod IMMO i bedzie gralo.
Komentarz
-
jak myślicie czy do octy 99/00r. slx jest możliwa zmiana na i zaprogramowanie klucza-scyzoryk aby w pełni działał, tzn. imobilizer i sterowanie zamkiem centralnym. :niewiemO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
lec
Komentarz
-
słyszałem opinię, że kluczyk scyzoryk posiada inny typ elektroniki, niekompatybilny z elektroniką sterującą centr. zamkiem. Mówią, że w 2001 r. zmienionoo elektronikę i nie będzie pasowała do rocznika 99/00 r.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
lec
no i dokladnie to napisalem: sprzetowo tez musi byc zgrane. Ty w 99 roku masz montowane IMMO2 i kluczyk tez musi byc od IMMO2 (a pozniej bylo juz IMMO3)
Komentarz
-
wypytuję się dlatego, bo mam klucz-scyzoryk nr 1J0959753AG z 08.2001r. dwuprzyciskowy, który ma dopasowany-zaprogramowany immobilizer ale nie ma sterowania centralnym zamkiem. I moje pytanie jest w tym momencie o dopasowanie klucza do sterowania centr. zamkiem :?:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
moja octa to:1.9TDI (ASV)elegance z lutego 2001 i pilot klucza (1J0 959 753 AG )nie pasuje.Probowalem vag-iem i nic z tego bo modol nie widzi kluczy,W ASO tez nie dali sobie z tym rady.(IMMO zakodowalem bez problemu) Tak ze jesli ktos ma jakis pomysl wielu ludzi chetnie by skorzystalo-ja szczeze mowiac zaczynam w to watpic bo draze ten temat juz ze 4 miesiace(nie wspomne juz ile czasu mi to w sumie zabralo)
Komentarz
-
-
ja mam octavie z 2002r (pierwsz polowa)
i mam fabrycznie scyzoryk (zreszta z tego co sie orientuje kazda octavia elegance miala fabrycznie scyzoryk)
w instrukci obsugi pisze jak zaprogramowac kluczyk tak zeby otwieral centralny (jak bede mial tylko troche czasu dzisiaj to ci opisze)
po drugie sprawdz na (oryginalnym kluczyku) z bou co masz wygraberowane
jesli bedzie W to mnasz nowy tym immobilaisera
no to narazie tyle (dzisaij ci to postaram sie zeskanowac albo przepisac)
pzdr
Komentarz
-
-
BART83 -dlaczego piszesz ze moj komfort nie obsluguje fal radiowych skoro orginalnymi kluczami-pilotami(nie scyzorykami) otwieram bez problemowo-tak ze wydaje mi sie ze mimo ze piloty maja te same czestotliwosci impuls jest inny .dlatego nie moge zsynchronizowac nowych kluczy.jesli masz jakis pomysl prosilbym o jakies sugestie
[ Dodano: Czw 11 Sty, 07 01:49 ]
chester121- z tego co sie orientuje to scyzoryki wprowadzono w 2002 roku -a co do komfortu to jest numer(1J0 959 799 AH) a twoj to pewnie (1c0 959 799 A) Ciekawy jestem czy jest mozliwosc bezproblemowo zamienic komfort na taki jak twoj.jak bys cos wymyslil daj znac prosze
Komentarz
-
-
BOBI-X, powiedz mi gdzie moge wyczytac swoj numer komfortu to ci sprawdze
co do wymiany to wydaje mi sie ze nie ma problemu
aha niewiem czy ci poomoge z tym ale moj znajomy ma passata z 2001r (jakas uboga wersje bo tylne szyby ma recznie opuszczane )
i takze ma scyzoryk (tyle ze z 3 przyciskami, 3ci jest do bagaznika)
Komentarz
-
-
PAPAL-probowalem juz wszystkich procedur ale widocznie modol komfortu nie jest kompatybilny z tymi kluczami.W2002 roku wystepuje inny modol komfortu a moja octa jest z 2001.Co do twojego zamka to wmontoj nowa wkladke i juz-i tak bedziesz otwieral z pilota(o ile uda ci sie go zaprogramowac)mi sie nie udalo[shadow=darkred:cc8dbe6ffe][/shadow:cc8dbe6ffe][shadow=darkred:cc8dbe6ffe][/shadow:cc8dbe6ffe][shadow=darkred:cc8dbe6ffe][/shadow:cc8dbe6ffe]
Komentarz
-
-
Sprawa wyglada tak. Trzeba miec czysty transponder kluczyka, zeby wogole bawic sie w kodowanie. 99 % kluczykow czystych nadajnikow nie ma, wiec immo nalezy przelozyc. Robi sie to tak, ze znaczek skody podgrzewamy na parze, pozniej baaaardzo delikatnie podnosimy go do gory i rozkrecamy srubke. Voilla. Wymiana pastylki najwygodniej przeprowadzona jest za pomoca jakiegos drucika i zylki. Zylke umieszczamy pod, podnosimy i wypada. Rozwalenie starego kluczyka to pestka. Dlugie pazury badz moneta okazuja sie wystarczajaco zaawansowanym narzedziem, ktorym sie poslozymy w celu otwarcia kluczyka, zas sam drucik wystarczy, zeby podwazyc immo.
Inna opcja? Ano, rozwieramy alarm scyzoryka, od czesci sprezynowej i dokladnie wywiercamy dziurke w jednym miejscu. Tylko ja nie wyobrazam sobie, jak przez dziurke sama wyjmiemy ow pastylke ... Ale taka porade rowniez znalazlem gdzies na forum Audi.
Pozniej pozostaje nam zabawa z alarmem. Mozna kupic plytke i elektryk nam zaprogramuje ja na jednosygnal, wsadzi pozniej do obudowy scyzoryka i wszystko bedzie banglac ( dla szpanu zrobi ten sam sygnal na otwarciu jak i wejsciu )
Opcja druga, to wymiana alarmu i kodowanie plytki pod 2 sygnaly, jak i rowniez zamontowanie moooocnych teleskopow i alarmu pod tylnia klape. Generalnie, co kto lubi.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Koledzy odgrzewam temat.
Niestety padł mi drugi pilot od alarmu zamontowanego 4 lata temu przez ASO i postanowiłem podjąć zabawę w kluczyk scyzoryk ze zintegrowanym sterowaniem zamka centralnego.
Wypatrzyłem taki zestaw: http://www.allegro.pl/item170476560_...uchu_udar.html
Jestem skłonny wymienić całą centralkę od założonego wcześniej alarmu (bodajże jakiś model Langeforda czy jakoś tak) wykorzystać istniejącą syrenę, czujniki ruchu, wstrząstu itp. Pozostaje kwestia najważniejsza kluczyk + immobiliser.
W systemie zlinkowanym powyżej widnieje opis, że można wymieniać groty od oryginalnych kluczyków, można podłożyć oryginalny immobilizer. I tu jest pasztet. Zwykłe kluczyki mają groty zalane plastikiem, a po rozebraniu kluczyka w lewej części obudowy znajduje się dodatkowy układ (coś na kształt małego kondensatorka, który znajduje się na drugim krańcu od żaróweczki. Nie wiem co to jest i obawiam się, że jest to dodatkowe zabezpieczenie immobilisera. Czy ktoś z grupowiczów wie co to jest?
W systemie opisanym powyżej generalnie mamy wszystko. Nie muszę wymieniać transpondera odpowiadającego za odbiór sygnału z pilota ponieważ f-nkcję tę przejmuje centralka alarmu. Najtrudniejszym będzie zakodowanie kluczyka i nie wiem jak się do tego zabrać. Mój kluczyk na grocie ma oznaczenia FAB (Octavia 1.9 TDi ICE 2003r.) a na plastiku wewnątrz mam ciąg 6 znaków. Jak mogę odczytać, który z rodzajów immobilisera posiadam? Czy może to ten kod służy do prawidłowego zaprogramowania zabezpieczenia i wystarczy
Doradźcie bawić się czy odpuścić temat?Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Witam.
Tydzień temu wymieniłem swoje piloty bo niestety już nie pracowały jak należy!!! Klucze mam takie same jak podałeś w linku. Co do spraw technicznych to nie wiem co i jak bo oddałem to w ręce elektryka, ale napewno da się przełożyć oryginalny grot i immobiliser, bo ja mam tak zrobione!!! pozdro
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rad10Witam.
Tydzień temu wymieniłem swoje piloty bo niestety już nie pracowały jak należy!!! Klucze mam takie same jak podałeś w linku. Co do spraw technicznych to nie wiem co i jak bo oddałem to w ręce elektryka, ale napewno da się przełożyć oryginalny grot i immobiliser, bo ja mam tak zrobione!!! pozdro
1. Grot zalany jest plastikiem - jak go wyjąć?
2. Transponder miałeś w takiej szklanej rureczce czy w grafitowej kostce?Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
Komentarz