mechanizm zamykania popielniczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • innotic
    Ambiente
    • 2013
    • 111
    • Octavia I (1U2)
    • AGU 1.8 20VT 150 KM

    #26
    Dzisiaj sam bawiłem się tą zapalniczką (u mnie też popielniczka się nie blokowała - była cały czas zamknięta). Niestety nie udało mi się jej naprawić tak, zeby sama wychodziła jak przedtem... Próbowałem różnej długości drucików, przesmarowałem wszystko jednak popielniczka za Chiny ludowe wyjść sama nie chce - trzeba ją pociągnąć... No ale połowiczny sukces jest - nie jest non-stop otwarta co bardzo mnie irytowało.
    >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
    >>Link alternatywny<<

    Komentarz

    • guzolot
      Rider
      • 2010
      • 473

      #27
      to naciągnij sprężynę. U mnie sie ułamała i troche krótsza teraz jest i mocniejsza.
      Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
      ---


      A to moja skodzinka:
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

      Komentarz

      • syntetyk
        Drive
        • 2012
        • 53

        #28
        Mocowanie lewej strony

        Witam, mam problem z czym innym. Mechanizm działa, ale nie do końca. Po wyjęciu popielniczki. Ukazuje sie nam cały wkład oraz klapka maskująca. Pytanie moje dotyczy owego mocowania klapki.Z prawej strony nakłada się na bolec z obudowy. Natomiast z lewej mam dziurkę i nic więcej. Znalazłem sprężynę , ewidentnie spadła. Nie wiem jak była zamocowana i czy coś tam jeszcze powinno być. GOOGLałem troche w poszukwaniu zdjęć ale nic nie udało mi się znaleść. Może ktoś pomoże.
        KKK
        Każdy problem ma rozwiązanie... a jak nie ma rozwiązania, to nie ma problemu.

        Komentarz

        • guzolot
          Rider
          • 2010
          • 473

          #29
          Klapka jest mocowana z jednej strony na wystającym bolczyku. Z drugiej na bolcu "luźnym". Jest wyjmowany do środka obudowy popielniczki.
          W tym otworze po lewej powinien być w/w bolec. Wokół tego bolca działa sprężyna (na zewnątrz obudowy popielniczki). Jeden koniec blokowany jest w obudowie popielniczki a drugi w przecięciu bolca. Zastanawia mnie jakim cudem otwiera się ta popielniczka bez tego bolca.
          Bolec ma wypust, co sprawia, że obraca się razem z klapką.

          Skoro znalazłeś sprężynę, to poszukaj jeszcze tego bolca. Ów sprężynka lubi sobie czasem wyskoczyć (u mnie tak było).
          Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
          ---


          A to moja skodzinka:
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

          Komentarz

          • syntetyk
            Drive
            • 2012
            • 53

            #30
            Dokladnie o ten bolec mi chodzil. WIem czego brakuje tylko nie wiem jak to wygląda. NIestety nie moge znalesc;/ Takie autko jux przyjechało do mnie z niemiec. Widać dziadek jadący w niedziele do kościoła musiał popsuć. Muszę pokminić jak to dorobić;/
            Każdy problem ma rozwiązanie... a jak nie ma rozwiązania, to nie ma problemu.

            Komentarz

            • lukas25w
              Rider
              • 2012
              • 653

              #31
              Zamieszczone przez Cornelus
              Garrett ukradłby jej bieliznę w biały dzień, a dziewczyna i tak by się nie zorientowała...
              Jeszcze lepiej by się prezentowała gwarantuję to wam :wink: 8)

              Komentarz

              • guzolot
                Rider
                • 2010
                • 473

                #32
                ten bolec chcesz dorobić?
                może być ciężko. prędzej znajdziesz na allegro popielniczkę - jakąś używkę? chyba że masz duży talent do wytwarzania takich drobnych elementów i dorobisz.

                [ Dodano: Sro 22 Maj, 13 20:41 ]
                lukas25w, daj spokój ... toż ta babka ma bary szersze niż biodra. Jedyne co - to wielkie cyce.

                pewnie made in photoshop

                [ Dodano: Sro 22 Maj, 13 20:49 ]
                syntetyk, co do bolca. nic nadzwyczajnego. sworzeń z kołnierzem delikatnie ścięty pod koniec. od góry nacięcie ok 3-4 mm głębokości. wypust przy kołnierzu - kształtem odpowiadający zagłębieniu w otworze, w klapce. Ważne jest zrobić odpowiednio nacięcie by naciąg sprężyny był odpowiedni.
                Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                ---


                A to moja skodzinka:
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                Komentarz

                • syntetyk
                  Drive
                  • 2012
                  • 53

                  #33
                  Narazie sobie zwizualizowałem tylko, jak bym wiedział dokładnie jak wygląda to już było by lepiej. ( szukałem fotek i nie mogę znaleźć nigdzie tego) A kupować całą zapalniczkę dla jednego pizdryka suuuabo. guzolot jakieś zdolności tam mam wiec coś się może wymyśli. Wiem w którą stronę iść, w weekendzik posiedzę w garage.
                  Każdy problem ma rozwiązanie... a jak nie ma rozwiązania, to nie ma problemu.

                  Komentarz

                  • guzolot
                    Rider
                    • 2010
                    • 473

                    #34
                    a mogłem zrobić foty wszystkiego co w popiołce siedzi. :-) teraz to nie będę wyciągał i rozkładał na części pierwsze :-|
                    Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                    ---


                    A to moja skodzinka:
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                    Komentarz

                    • radiino
                      Classic
                      • 2011
                      • 2

                      #35
                      witam u mnie ten sam problem, popielniczka ciągle otwarta, nie chce się zatrzasnąć. Widzę że guzolot bardzo ładnie zrobił instrukcję, więc zaraz mykam do garażu walczyć , dzięki wielkie

                      [ Dodano: Wto 06 Sie, 13 15:11 ]
                      No i zrobione, faktycznie plastikowy bolczyk był urwany, w jego miejsce wkręciłem malutką śrubeczkę i oszlifowałem żeby gładko i płynnie poruszała się w prowadnicy

                      Komentarz

                      • glowa-glowa
                        Classic
                        • 2010
                        • 32

                        #36
                        u mnie inaczej nie działa opcja "naciśnij otwórz" bo (chyba to jest powodem) pękła obejma z jednej strony trzymająca zębatko-prowadnicę do bolca przy obudowie popielniczki - muszę do tego wrócić może jakoś to pokleić to zadziała jak trzeba - teraz muszę to otwierać ręką - na szczęśni nie palę, ale każde niedziałające cuś mnie wperwia

                        Komentarz

                        • innotic
                          Ambiente
                          • 2013
                          • 111
                          • Octavia I (1U2)
                          • AGU 1.8 20VT 150 KM

                          #37
                          U mnie też sama nie wyjeżdża, ale mam pewien pomysł - myslę o jakimś kawałku blaszki lub czegoś podobnie sprężynującego, który będąc naprężonym wypychałby popielniczkę na zewnątrz po jej naciśnięciu. Oryginalnej sprężyny która jest z boku za Chiny nie potrafię naciągnąć o obrót mocniej...
                          >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
                          >>Link alternatywny<<

                          Komentarz

                          • siuks1916
                            Classic
                            • 2014
                            • 15

                            #38
                            Zamieszczone przez innotic
                            Dzisiaj sam bawiłem się tą zapalniczką (u mnie też popielniczka się nie blokowała - była cały czas zamknięta). Niestety nie udało mi się jej naprawić tak, zeby sama wychodziła jak przedtem... Próbowałem różnej długości drucików, przesmarowałem wszystko jednak popielniczka za Chiny ludowe wyjść sama nie chce - trzeba ją pociągnąć... No ale połowiczny sukces jest - nie jest non-stop otwarta co bardzo mnie irytowało.

                            Kolego , właśnie się wziąlem za swoją popielniczkę, zgodnie z wątkem, dorabiałem bolec żeby się zamykała i otwierała. Miałem ten sam problem po naprawieniu trzeba było jej pomagać w otwieraniu i zamykaniu . ale znalazłem przyczynę

                            Masz żle zamontowaną sprężynkę .

                            Po wyjęciu popielniczki Zamontuj spręzynkę przy otwartej klapce popielniczki i przeciągnij długi bolec odwrotnie do ruchu wskazówek zegara w kierunku rowka do niego przeznaczonego

                            I problemu nie ma

                            Komentarz

                            • innotic
                              Ambiente
                              • 2013
                              • 111
                              • Octavia I (1U2)
                              • AGU 1.8 20VT 150 KM

                              #39
                              Fantastycznie! Działa jak nowa, dzięki wielkie!
                              >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
                              >>Link alternatywny<<

                              Komentarz

                              • guzolot
                                Rider
                                • 2010
                                • 473

                                #40
                                No nie pomyślałem, że można sprężynkę montować nie tam gdzie być powinna :-)
                                Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                                ---


                                A to moja skodzinka:
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                                Komentarz

                                • innotic
                                  Ambiente
                                  • 2013
                                  • 111
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AGU 1.8 20VT 150 KM

                                  #41
                                  Sprężynka cały czas jest zamontowana gdzie być powinna - tylko montując ją na zamkniętej pokrywie nie damy rady skręcić ją o dodatkowy obrót do mocniejszego naciągnięcia, dlatego otwarcie klapki ułatwia sprawę.
                                  >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
                                  >>Link alternatywny<<

                                  Komentarz

                                  • BIMER
                                    Drive
                                    • 2014
                                    • 73
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • BMM 2.0 TDI 140 KM

                                    #42
                                    Może ktoś zrobić zdjęcie jak ma być zamontowana sprężynka (ta po lewej stronie) ?

                                    Komentarz

                                    • aniol
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 5228
                                      • Octavia I combi (1U5)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                      #43
                                      BIMER, Poszukaj w szukajce bo już był ten temat i zdjecia
                                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                      Pozdrawiam ANIOL

                                      Komentarz

                                      • BIMER
                                        Drive
                                        • 2014
                                        • 73
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • BMM 2.0 TDI 140 KM

                                        #44
                                        aniol, Szukałem, dlatego napisałem w temacie z przed roku, a nie w nowym.

                                        Komentarz

                                        • Czarna_LK
                                          RS
                                          • 2014
                                          • 2255
                                          • Octavia I combi (1U5)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                          #45
                                          Byłby ktoś uprzejmy i napisał jaką żarówkę trzeba kupić do oświetlenia zapalniczki :?:
                                          Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

                                          _______
                                          Piotr

                                          Komentarz

                                          • BASTIAN001
                                            L&K
                                            • 2013
                                            • 1177
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            #46
                                            Czarna_LK zerknij tutaj


                                            Ja zamontowałem żarówkę 1.2

                                            odegnij pręciki żaróweczki do dołu i z wyczuciem włóż do oprawki... ja tak zrobiłem i działa.

                                            Komentarz

                                            Pracuję...