Witam
Jestem tutaj nowy i wszystkich serdecznie witam w nowym roku.
Jeszcze nie mam octavi, ale ... chyba juz niedługo kupię.
Mam do kupienia Octavię, rocznik 1999r., przebieg 90 tys. - oryginalny, potweirdzony książką serwisową, a po za tym jest to auto polecone, przez znajomy i co do przebiegu mam pewność.
Intersuje mnie tylko jedna rzecz. Auta jeszcze nie widziałem, ale jest to silniczek TDI i podobno 130 konny. Czy to możliwe?? Auto raczej nie jest zawirusowane (chipowane) i dziwi mnie ta moc. Koleś to starszy koleś i nie wydaje mi się żeby bawił się w chipowanie.
No i nie wiem czy to auto przed liftingim, czy po??
Z tego co się zorientowałęm, to były w 99 modernizacje wnętrza i chyba w 2000 roku zewnętrzne zmiany.
Cena auta to 21.000 tys. co o tym myślicie??
Witaj na forum damian, Niemożliwe :!:
No chyba że przełożył silnik 130KM, albo ma zrobiony program.
Weź sprawdź pierwsze 3 literki silnika i bedzie wszystko jasne :wink:
Zamieszczone przez damian
Jeszcze nie mam octavi, ale ... chyba juz niedługo kupię.
Kupuj kupuj :szeroki_usmiech
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
sprawdź 5 literę VIN
G 1,9 tdi 66kW
N 1,9 sdi 50kw
P 1,9 tdi 81 kw
S 1,9 tdi 74 kw
U 1,9 tdi 96 kw
z tym że 74 kw był produkowany od 09. 2000
a 96 kw od 12. 2002r a pozostałe to nie wiem od kiedy produkowane
dzięki koledzy za szybką i fachową podpowiedź. Spróbuję jutro dowiedzieć się od tego gościa jak najwiecej szczegółów, może poda mi jeszcze numer silnika i numer nadwozia, to wrzucę na forum, to wspólnie to rozgryziemy.
A co ile wymienia się w octavi rozrzad i ile to kosztuje w ASO, a ile na własną rękę. Ma 90 tys., więc pewnie czas paska sie zbliża. przy pasku rozrządu coś jeszcze się zmienia, lub warto zmienić?? A i jaki olej lejecie do swoich octavi?
oki, jutro (a raczej już dzisiaj) dopadnę tego sprzedwcę telefonicznie, bo dzieli nas 340 km i go wypytam. Naoglądałem się trochę tych OI i poczytałem wasze mądrości i zaczyna mi sie te auto podobać coraz bardziej. Najbardziej to bym chciał żeby deska rozdzielcza była po lifcie, jakaś tak miła dla oka bardziej i z tego co wiem, to roczniki '99 miały różne deski (tzn. dwie). A przednie lampy kiedy przeszły lifting, bo raz widze w 2000 stare lampy, a raz w 1999 nowe.
Z tego co się dwiedziałem i pisałem troszkę o tym modelu, to jest to:
- szary metalik
- sedan
- TDI, tylko moc mi nie pasuje, bo aż 130 kucyków
- klimatyzacja
- elektryka szybek
- przebieg 90 tys., udokumentowany, pewny i wogóle
- serwisowany, zadbany i do tego jak z bajki ale od starszego pana (bez wnuczków )
- komplet opon zimowych
CENA: jak wspomniałem 21.000 tys.
Jutro będę wiedział wiecej, także poszerzę temat. Ale z tego co orientowałem się z cen, to ta chyba jest w sam raz, prawda ??
żeby był po lifcie, żeby był po lifcie, żeby był po lifcie, żeby był ..................
w roczniku 1999 byly juz dwie wersje desek, tzn modele 2000 mialy juz ta nowa. Jesli chodzi o lifting to samochody byly poddane jemu chyba w lipcu 2000r. Jesli ta skodzina ma po lifcie to znaczy ze mila zmiane - tylko czy tak bo sobie wlasciciel zyczyl, czu mialal dzwona. Wiec 99 rocznik nie mogl miec fabrycznie lamp polifcie.
Witam! Coś to wszystko jest za kolorowe. cena też, ja kupiłem auto po koniec listopada, świeżo sprowadzone z Francji i dużo wiecej mi wyszedł (przejchałem już ok 4 tyś i moge powiedzieć, że stan idealny). Mysle, ze polecający jest Twoim dobrym kolegą, bo jak ja sprzedawałem mercedesa to najpier zadzwonił do mnie jegomość i spytał czy jak przyjedzie z kolegą i mu bedzie polecał to auto czy mu odpale np. z 500 zł. jeżeli jest auto bezwypadek i mały przebieg cena jest duzo wyższa. już na forum tu czytałem jak kolega kupił rocznik powyżej 2000 i miał przebieg ponad 300 tyś, choć na liczniku i w książce był 150 tys.km (zamieszany coś był w to servis)
Ja bym się tym przebiegiem nie dziwował za bardzo. Ja robię ok 12-13 kkm rocznie, ale znam ludzi co robią poniżej 10 kkm i kupują dobre diesle a nie jak ja - benzyne.
90 kkm przez 8 lat to ciut ponad 11 kkm rocznie - jak przestane jeździć 500 km na inwenure kilka razu w roku będę robił mniej :lol: niż 10 kkm
heh, rozumiem wasze niedowierzania, sam bym niee uwierzył, ale te auto poleca mi nie taki sobie znajomy który za kasiorke powie co trzeba, tylko bardzo rzetelnie podchodzi do sprawy. zna tego kolesia od skody, wie co było w niej robione, kiedy i jak użytkowane, to taki "przyjaciel rodziny". co do auta lestem pewny w 100%. Tylko jak już ma być skoda, to fajnie żeby było po liftach. No nic, czekam tylko na telefon i się wypytam co i jak. A czy skody przed liftem i po lifcie, oprócz wyglądu zewnętrznego czym się jeszcze róźniły technicznie, któraś była lepsza, któraś gorsza??
Zamieszczone przez Maicroft
Przebieg, jak niski to zle, jak wiecej niz 100kkm to tragicznie :lol:
Masz rację, Polacy to chyba lubią narzekać, a jak trudno im dogodzić
A ja powiem ci tak jeśli to autko jest z 99 roku przed lipcem to niema lifta jeśli po to może mieć małego ale i tak jest piękna rozrząd wymienia sie w nich pierwszy po 60 tyś potem był wzmacniany i wystarcza na 90 tyś. jeśli to jest silnik AGR to masz wersje droższa i komplet wychodzi od 1100 zł do 1800 zależnie od firmy i użytych części nie popełniaj błędu i nie dawaj na warsztat bez f-ry w tym silniku wymienia sie za każdym razem wszystko rolki paski no i pompe wody bezwzględnie cieknie nawet przed upływem 90 tyś. ja mam swoja 4 lata i na dzień dzisiejszy zawieszenie ,olej castrol magnatec od wymiany do wymiany, regulator podgrzewania świec i przepływomierz to wszystko z czym miałem problemy. te 90 tyś wydaje sie mocno podejzane moja miała tyle 4 lata temu jak kupowałem ją i facet miał dwa auta a nią jeździł reprezentacyjnie 130 koników wtedy napewno nie było i nawet najmocniejszy wirus dawał zwyżke tylko do 30% czyli i tak niepełne kiedyś podali mi że moge miec max 125 . jak masz jakieś pytanka to śmiało wal na meila odpowiem co wiem a tez jestem laikiem bardzo dociekliwym pozdro
... A czy skody przed liftem i po lifcie, oprócz wyglądu zewnętrznego czym się jeszcze róźniły technicznie, któraś była lepsza, któraś gorsza??..
Ojciec ma 98 pierwszą wersję i pod wieloma względami był lepszy niż mój 2001. Miał jeszcze dużo części made in Germany, miał lepsze szklane lampy. Generalnie poza wyglądem nie były gorsze niż po lifcie.
[ Dodano: Pią 05 Sty, 07 11:05 ]
Zamieszczone przez damian
... Auta jeszcze nie widziałem, ale jest to silniczek TDI i podobno 130 konny. Czy to możliwe?? ...
Poproś faceta o 3 pierwsze literki numeru silnika i będziesz wszystko wiedział. To pewnie AGR (90KM) lub AHF (110KM) i spytaj ile ma biegów (130-ka powinna mieć 6 biegów).
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
purchawa ja nie jestem dilerem a wymieniałem rozrząd w lipcu 2006 i to są koszty z f-ra vat w warsztacie
ja wiem że na kanale u juzka wyjdzie to 800 zł a jak oszczędzisz na częściach to i za 500 wymienisz ale jaka trwałość?!
Jak to mówia masz ŁEP i UJ to kombinuj.
no i tak, wyjaśniła się sprawa z silniczkiem - otóż 110 km, wersja po liftingu (z września 1999) , pełna elektryka
cena niezmienna - 21.000
no ale za oponki zimowe + fele musze dorzucić 1.000
wkurza mnie takie kupowaine i oglądanie auta przzez telefon i to jeszcze przez wujaszka, stąd te te takie szczątkowe rzucane informacje :/
no ale w niedzielę jadę obejrzeć te cudo i się okaże, czy zostanę "pełnowartościowy" klubowiczem OCP
aha, a jaki jest koszt i co jest do wymiany, jeżeli chciałbym zaminieć przód octavi z 1999 na "ryjek" po liftingu z 2000r. Jak on mi się dużo bardziej podoba :P
słuchaj ja kupiłem nowe 4 zimówki + stalowe fele za 1100zł wiec kafel za uzywane kółka to za duzo a ja szukam śqwiatełek w grila takich dalekosiężnych i ciekawimnie wiele to kosztuje?
no i tak, wyjaśniła się sprawa z silniczkiem - otóż 110 km, wersja po liftingu (z września 1999) , pełna elektryka
Jeśli z września 99 to PRZED liftem ! Możesz mieć nową, poliftową deskę jeśli to GLX lub SLX, a tak podejrzewam skoro klima plus elektryka.
Ja mam SLX z końca 99, modelowo 2000, i zewnętrznie jest "przedliftowa" a deska i wnętrze jak po lifcie.
Tak było fabrycznie.
Komentarz