Zamieszczone przez leszekmw
Octavia, nowy członek OCP
Zwiń
X
-
nazywalo sie to "sharpen" kupione w austrii (jako uzywki) i zalozone w moim starym Roverkunasza droga: www.wpzs.pl
-
-
dokładnie tak. Dzięki daroo, no miałem z tym szczerze mówiąc problemy, z rąk mi się wyślizgiwało, poradziłęm sobie z tak, że wziąłem kombinerki, podłożyłem pod szczypce kawałki gumy z dętki, złapałem delikatnie za pokrętło i bez najmniejszego wysiłku ładnie wyszło no i nie porysowało sięZamieszczone przez daroopokretlo od predkosci wiatraka wychodzi ciezko ale wychodzi trzeba poprostu "dobrze chwycic"
ooooo tak. tutaj też był problem i to większy. tak jak radziliście, nałożyłem na pęsetę gumki od wentyla, łapałem i nic. wyślizgiwało się i już, a bałem się ściasnąć mocno , bo pęknie. szarpałem się z tym z 10 min. Rada: złapać dobrze w/w wynalazkiem i gwałtownie szarpnąć = pociągnąć do siebie. ta żaróweczka wchodzi na taki zatrzask i trzeba ją "wyrwać". bawienie sie w deliktne wyciąganie raczej nie przyniesie efektów. No i udało się, wyciągnąłem, wymieniłem i nie założyłem. głupi za mocny zatrzask, nie mogłęm teog z powrotem umieścić, ale wziąłem ołowek z gumką, i tą gumką dociskałem aż .... się zatrzasnęło. i do tego pokretnło, i wszstko ładnie podświetlone.Zamieszczone przez daroo[ Dodano: Wto 09 Sty, 07 21:26 ]
tam jest tylko jedna zaroweczka havle troche problematycznie to zrobili to fakt
Uffff....... dzięki
Spryskiwacze działają, poprę jescze raz leszkamw, jesli mamy instrukcję, to czytajmy, ale ze zrozumieniem. aż wstyd się przyznać, bo chyba ze dwa litry wypsiukałem płynu do szyb i się wkurzałem że nie psiuka mi na lampy, bezpieczniki sprawdziłęm - były OK, już się miałem poddać i wziąłem jeszce raz instrukcję obsługi, a tam jak wół napisane, coś tam, coś tam ..... spryskiwacz działa po ok.1 sekundzie od włączenia biegu 5 (czyli pociągniecie dzwigienki do siebie), ale przy włączonych śwatłach (obojętnie jakich). :lol:
Ok, rozumiem ten śmiech. Spryskiwacze lamp - działają.
Reasumując, wszystko OK.
Teraz tylko lać paliwo (o tym następny topic, żeby epopeji nie pisać) i w drogę
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Z moich obserwacji przed liftem zdecydowanie przeważały seryjnie RONALE (lub nawet były tylko one - na 100 % nie mam o tym "tylko" pewności).Zamieszczone przez MisiekWAWoryginalne felgi to Borbety IMO bardzo dobre jakosciowo, ale napewno mozna znaleźć ładniejsze w wiekszosci przypadkow
Jeżdżę na takich i jak na razie proste, nie narzekam. Czy ładniejsze od poliftowych ? dla mnie tak, ale to wiadomo - kwestia gustu :wink: Być może te poliftowe oryginalne to Borbety ?
Niezaprzeczalna zaleta obu: 5 szprych to mało pracy przy myciu :szeroki_usmiechPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
daroo, fajny z ciebie gość, sporo mi pomogłeś, a jestem nowicjuszem w tych tematach jeżeli chodzi o skody.
A ten pierwszy punkcik to ode mnie, zasłużyłeś na niego.
Gdzie wy organizujecie swoje spoty, a mozę inaczej zadam pytanie, czy organizujecie je np.lublin, siedlce, biała podlaska??
Chętnie bym tam się zjawil i poznał was wszystkich i pochwalił się swoją octavia, co prawda normalna ona jest i bez bajerów, ale moja.
Komentarz
-

Komentarz