Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Big IC od ARL w octavi --wejdzie ??????

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Big IC od ARL w octavi --wejdzie ??????

    Oprócz tego co koledzy napisali, sprawdź, czy jest elastyczna siatka do bagażnika (jest w Elegance - a jest luzem , z własnego doświadczenia - dobrze sprawdzić kompletność książek dot. samochodu - mi omyłkowo chcieli dać te dot. Octavii I Tour )))) no i dot. radia - ja się musiałem upomnieć, ktoś wyciągnął i zapomniał włożyć

  • #2
    Big IC od ARL w octavi --wejdzie ??????

    No i mniałem kilka dni wolnego, które chciałem przeznaczyć na przypasowanie chłodnicy wody od ARL a i IC. Niestety po rozpie....iu całego przodu pierwszego dnia, czyli lamp, zderzaka, przdniego pasa, przykładamy IC do całej reszty i..... d.pa :cry: . Nic nie pasuje.
    No i jeszcze problemik który napotkałem, że w chłodnicy cieczy org. jest miejsce w który jest wkręcony czujnik bodajże wł/wył wentylatora chłodnicy (nieważne od czego), a w chłodnicy od Arl-a nie ma tego miejsca.
    No i po za tym cały zestaw jest za gruby i się nie mieści pod pasem.
    Chyba trzeba będzie popylić IC i chłodnicę cieczy od 150 ki, i zakupić IC taki na pól tego od 150 ki (jak na fotce) i gitary sobie nie zawracać, bo za wielka rzeźba z tym.
    Chyba będzie prościej, chyba że któryś z was ma jakąś złota radę-poradę.
    Gdzies mi sie obił adresik firemki która robi coolerki na zamówienie, ale jakoś znaleźć nie mogię.
    Oj bieda bieda z tym tuningowaniem.


    A może jakieś adresy firemek które wstawią coś takiego, i za ile?


    EDIT już mam, coolerki robi [email protected], teraz tylko kwasrurki

    Komentarz


    • #3
      Re: Big IC od ARL w octavi --wejdzie ??????

      Zamieszczone przez Bond
      No i mniałem kilka dni wolnego, które chciałem przeznaczyć na przypasowanie chłodnicy wody od ARL a i IC. Niestety po rozpie....iu całego przodu pierwszego dnia, czyli lamp, zderzaka, przdniego pasa, przykładamy IC do całej reszty i..... d.pa :cry: . Nic nie pasuje.
      Parowóz chyba wstawiał komplet chłodnic od ARL'a napisz do niego priva co i jak :idea:
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz


      • #4
        hmmmm skąd ja znam ten samochód, i z tego co wiem to w nim robiony był IC przez CompSport z Bielska Białej :wink: :wink: :wink: :lol: :lol:
        I bardzo łądnie sie sprawuje jak dotąd :wink: :wink: :wink:
        "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
        Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
        Pionek znów gra.......

        Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
        www.dynosoft.pl

        Komentarz


        • #5
          kol. Grisza, ma u siebie w PD130 z powodzeniem przeszczepiony caly komplet trzech chlodnic od ARL'a :diabelski_usmiech
          Mysle ze w razie pytan na priva chetnie odpowie... bo forum to chyba rzadko czytuje :cry:
          A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

          Komentarz


          • #6
            Coś mi sie wydaje że prostrzym, lepszym i tańszym rozwiązaniem bedzie droga ze zdjęcia, czyli tak jak zrobił LUCA, i zamówić Ic na wymiar (jeżeli mnie cena nie zabije)
            Ale do tych co przetarli szlaki napiszę, bo auto jest rozebrane i nie wiem co dalej.

            Komentarz


            • #7
              Ali ma chlodnice od 150tki plus IC i z tego co mowil pasuje idealnie.
              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

              STOP ECO-TERRORISM!

              Komentarz


              • #8
                Jakby co to Rufi tez montowal chlodnice ARL do ASZ-a.

                Montaz wykonywal w Traxie - rurki dorabial w El-tec'u
                TDI 205PS

                Komentarz


                • #9
                  To już wiem ile kosztuje ic ,950 zyli za ic o wymiarach 650 x 230 x 62 mm, jeszcze tylko rurki z kwasówki i dalej w mody. Pomierzę czy wiekszy by wszedł (ma to sens?).
                  Jak uważacie, cena ok, czy zdzierka?
                  A co do rozbiórki to furka złożona i chodzi normalnie zaniepokojiło mnie tylko to:


                  Kupa soli od wewnątrz (zupe solić można), która to nie zejdzie tak sobie, tylko jak bedzie wilgotno swoje zrobi z lakierem.
                  Po zimie odkręcę kierunki i zapodam karchera.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Bond
                    Coś mi sie wydaje że prostrzym, lepszym i tańszym rozwiązaniem bedzie droga ze zdjęcia, czyli tak jak zrobił LUCA, i zamówić Ic na wymiar (jeżeli mnie cena nie zabije)
                    Tansze to na pewno nie bedzie. Za IC na zamowienie + rury z kwasowki zaplacicsz zdecydowanie wiecej niz za komplet chlodnic od ARLa z przekladka.
                    Te chlodnice na prawde wchodza bez wiekszego problemu wiec nie rozumiem po co sobie komplikowac sprawe. Jesli masz klime to do chlodnic od ARLa z tego co pamietam przydalby sie oryginalny wezyk od klimy z ARLa bo troszeczke inaczej zrobione jest wyprowadzenie z chlodnicy i pamietam ze przy ori wezyku od PD130 troche niebezpiecznie za nisko ziemi bylo jedno kolanko.
                    Do tego najlepszy jest komlet rur rowniez od ARLa, wszystko pasuje i nie trzeba rzezbic z kwasowka (co w przypadku PD130 nie wydawalo sie latwe (ze wzgledu na brak krotkiej, optymalnej drogi dla rur). Zreszta jest to zdanie m.in GSa z VTG czy tomsona ktory mial potencjalnie robic do tego kwasowke.
                    A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja mam komplet woda + IC z ARL i jakoś wlazło

                      Nie robiłem tego osobiście więc ciężko podać mi jakieś rady ale z tego co widzę to kątówka troche popracowała i wszystko siedzi Nawet udało się zrobić tak że między chłodnicą wody a IC jest jakies 2cm odstępu żeby IC się zbytnio od wody nie grzał

                      Tak więc Bond nie poddawaj się bo na pewno się da
                      www.dynosoft.pl

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X