Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Turbo w skodzie silnik 1.9tdi 110 km silnik ahf

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Turbo w skodzie silnik 1.9tdi 110 km silnik ahf

    ładnie ładnie, mnie naszczęście napewno nie będzie
    Teraz xenony by krzynol

  • #2
    Turbo w skodzie silnik 1.9tdi 110 km silnik ahf

    Witam,

    Potrzebuję kupić turbo do skody silnik 1.9tdi 110 km silnik ahf, byłem w aso i powiedzieli ze pada i bedzie trzeba wymienic!!!! ale w serwisei powiedzieli ok 6 tys pln.

    Objawy są następujące: autko jezdzi ok moc jest w pewnym momencie traci moc i nie wykręcę więcej niz 130km/h po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy po jakims czasie ok 600 km przejechane i to samo TRACI MOC!!!!

    powiedzcie gdzie mozna kupic i kto to moze zrobic okolice chrzanów-kraków, do ASO już nigdy nie pojadę
    pozdro

    Komentarz


    • #3
      Moze to sa tylko zatarte kierownice w turbo, a przy okazji padl zawor N75.

      Poczytaj tu jest naprawde duzo informacji.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        o kierownicach w turbo (co gdzie i jak )masz tutaj Forum - Octavia Club Polska
        Chcesz zarobić przez internet ??

        Komentarz


        • #5
          Miałem tak samo, też pierwsze co usłyszałem turbo do wymiany, mój post Link, wpisz w wyszukiwarce tak jak radzi Maicroft, notlauf n75.....i nie łam się cenami narzucanymi przez ASO, jak będzie turbo do wymiany to można sporo taniej kupić....

          Komentarz


          • #6
            ok, dzięki napiszcie jeszcze gidze mogę jechac do jakiegos szpeca zeby to zrobił

            Komentarz


            • #7
              W mojej oktavii dzialo sie coś podobnego... Silnik AGR. Samochod tracił moc, ale po zgaszeniu i zresetowaniu kompa wszystko wracało do normy. Np przy wyprzedzaniu gasiło sie auto na chwile i samochod odzyskiwal kopa. NIe pamietam na czym polegala naprawa, ale wiem ze bylo to zwiazane z elektronika :roll:

              Pozdrawiam

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Batrek
                . Np przy wyprzedzaniu gasiło sie auto na chwile i samochod odzyskiwal kopa.

                Pozdrawiam
                ale hardcor , ja pierdzielę :!: a jakby nie załapał i nie zapalił to wtedy co ? kaplica ? :evil:
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz


                • #9
                  Leszek nie wiem... Nie pytalem się. Wtedy jeszcze ta octą pocinal moj Wujaszek. Nie jezdzil z tym dlugo. Kilka dni. Gasil silnik przed rozpoczeciem manewru.

                  Masz racje hardcore

                  Komentarz


                  • #10
                    hehe ale jazda, macie chłopaki nerwy ze stali :lol:
                    Garret

                    -----------
                    Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                    Komentarz


                    • #11
                      jakby co mam turbinke z mojego ahf'a jeszcze i czeka na nabywce

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Batrek
                        . NIe pamietam na czym polegala naprawa, ale wiem ze bylo to zwiazane z elektronika
                        U mnie było tak samo, ale sam doszłem że rura dolotowa do intercolera przetarła się koło pompy Link wyglądowo nie wyglądało to tak tragicznie , ale jak dało się w palnik to ciśnienie swoje pokazało i wtedy robił się notlauf kilka razy nawet przy wyprzedzaniu :diabelski_usmiech że względu na większą moc potrzebną na wyprzedzenie znaczy danie w palnik :diabelski_usmiech

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez lec
                          jakby co mam turbinke z mojego ahf'a jeszcze i czeka na nabywce
                          ile za tą turbinę chcesz kasy i jakim stanie jest?

                          Komentarz


                          • #14
                            skalmar99, Na allegro pokazało sie nowe turbo za 1800.Kiedyś kolega Neck 99 miał w super cenie nowe. Link

                            Komentarz


                            • #15
                              U mnie były podobne objawy i okazało się, że padł siłownik od turbiny - nowy okolo 700pln.
                              Najlepiej wyślij turbinke do warsztatu naprawiającego tylko turbiny - w moto giełdzie lub autobiznesie sa ich dziesiatki - bedzie taniej i powiedza Ci co jest. A cena naprawy z kosmosu. W wawie w autoryzowanym serwisie seata i skody kiedy sie pytałem ile wyjdzie jeśli to nie siłownik tylko cała turbinka jest do roboty wyliczyli mi 2,8 tys. To też było drogo. Warto też podłączyć pod komputer...Powodzenia
                              była O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
                              Serwis By DGW

                              Komentarz


                              • #16
                                Zobacz jeszcze mieszek czyli zawór podciśnienia sterujący turbiną
                                pozdrowienia

                                Komentarz


                                • #17
                                  Re: Turbo w skodzie silnik 1.9tdi 110 km silnik ahf

                                  Zamieszczone przez skalmar99
                                  Witam,
                                  Potrzebuję kupić turbo do skody silnik 1.9tdi 110 km silnik ahf, byłem w aso i powiedzieli ze pada i bedzie trzeba wymienic!!!! ale w serwisei powiedzieli ok 6 tys pln.
                                  Spece z ASO :evil: . Oni tylko wymienić potrafia. Turbina się zacina. Przyczyną może być sławny zaworek N75 lub kierownice lub mieszek sterujący na turbinie. Znajdź jakiegoś kumatego speca od turbin. Jeśli nie traci oleju to nie spisuj swojej na straty.
                                  W 3City to bym Ci podał namiary na speca.
                                  A jak już będzie konieczność zmiany to zmień na większą ASZ lub ARL :diabelski_usmiech
                                  Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    ok, dzięki za radę jutro jadę wymienic zawór N75 - jak to pomoze to daję znac!!!!

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez skalmar99
                                      ok, dzięki za radę jutro jadę wymienic zawór N75 - jak to pomoze to daję znac!!!!
                                      Staraj się bardziej zlecać naprawę fachowcom niż wymieniać części bo w ten sposób możesz wymienić całę auto po kolei....
                                      Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Masmo
                                        Zamieszczone przez skalmar99
                                        ok, dzięki za radę jutro jadę wymienic zawór N75 - jak to pomoze to daję znac!!!!
                                        Staraj się bardziej zlecać naprawę fachowcom niż wymieniać części bo w ten sposób możesz wymienić całę auto po kolei....
                                        wiem , jak to nie pomoze to odstawiam auto do fachowców co zajmują się tylko turbinami i niech szukają przyczyny, bo zaczyna mnie powoli wkurzac to autko

                                        [ Dodano: Sro 07 Lut, 07 14:57 ]
                                        Witam!!!!!

                                        Więc tak...... po wizycie w szanownym serwisie emida kraków (juz nigdy wiecej tam nie pojade) szpece stwierdzili po wymianie wyszstkich zaworów ze turbina..... koszty: 2500 regeneracja + montaz i demontaz powiedzieli ze w 3000 pln się zmieszczę. Ja na to im odpowiedziałem ze proszę zamknąc maskę i jadę do domu!!!!
                                        Za dwa dni przyjechał gosc który zajmuje sie elektryką samochodową. podpiął vag i stwierdził ze wszystkie czujniki które wymieniał serwis (n75 i jeszcze tam jakies) są uszkodzone. Powiedział ze jest to nie mozliwe włożył rękę za silnik ta gdzie jest zawór recylkulacji spalin i koło niego jest taka częsc z plastiku (okrągłe w srodku membrana) i to było uszkodzone (membrana) i pszepuszczała powietrze i dlatego komp widział wszystkie błędy świata.
                                        Koszt tej pierdoły na giełdzie 80 zł a w serwiscie skasowali by mnie na 3000 zł , gdzie sens gdzie logika
                                        Myslałem ze emida Kraków to profesjonalny serwis lecz się myliłem zupełnie nie polecam
                                        pozdro

                                        [ Dodano: Sro 07 Lut, 07 15:01 ]
                                        Więc tak...... po wizycie w szanownym serwisie emida kraków (juz nigdy wiecej tam nie pojade) szpece stwierdzili po wymianie wyszstkich zaworów ze turbina..... koszty: 2500 regeneracja + montaz i demontaz powiedzieli ze w 3000 pln się zmieszczę. Ja na to im odpowiedziałem ze proszę zamknąc maskę i jadę do domu!!!!
                                        Za dwa dni przyjechał gosc który zajmuje sie elektryką samochodową. podpiął vag i stwierdził ze wszystkie czujniki które wymieniał serwis (n75 i jeszcze tam jakies) są uszkodzone. Powiedział ze jest to nie mozliwe włożył rękę za silnik ta gdzie jest zawór recylkulacji spalin i koło niego jest taka częsc z plastiku (okrągłe w srodku membrana) i to było uszkodzone (membrana) i pszepuszczała powietrze i dlatego komp widział wszystkie błędy świata.
                                        Koszt tej pierdoły na giełdzie 80 zł a w serwiscie skasowali by mnie na 3000 zł , gdzie sens gdzie logika
                                        Myslałem ze emida Kraków to profesjonalny serwis lecz się myliłem zupełnie nie polecam
                                        pozdro

                                        [ Dodano: Sro 07 Lut, 07 15:03 ]
                                        Więc tak...... po wizycie w szanownym serwisie emida kraków (juz nigdy wiecej tam nie pojade) szpece stwierdzili po wymianie wyszstkich zaworów ze turbina..... koszty: 2500 regeneracja + montaz i demontaz powiedzieli ze w 3000 pln się zmieszczę. Ja na to im odpowiedziałem ze proszę zamknąc maskę i jadę do domu!!!!
                                        Za dwa dni przyjechał gosc który zajmuje sie elektryką samochodową. podpiął vag i stwierdził ze wszystkie czujniki które wymieniał serwis (n75 i jeszcze tam jakies) są uszkodzone. Powiedział ze jest to nie mozliwe włożył rękę za silnik ta gdzie jest zawór recylkulacji spalin i koło niego jest taka częsc z plastiku (okrągłe w srodku membrana) i to było uszkodzone (membrana) i pszepuszczała powietrze i dlatego komp widział wszystkie błędy świata.
                                        Koszt tej pierdoły na giełdzie 80 zł a w serwiscie skasowali by mnie na 3000 zł , gdzie sens gdzie logika
                                        Myslałem ze emida Kraków to profesjonalny serwis lecz się myliłem zupełnie nie polecam
                                        pozdro

                                        [ Dodano: Czw 08 Lut, 07 10:06 ]
                                        Więc tak...... po wizycie w szanownym serwisie emida kraków (juz nigdy wiecej tam nie pojade) szpece stwierdzili po wymianie wyszstkich zaworów ze turbina..... koszty: 2500 regeneracja + montaz i demontaz powiedzieli ze w 3000 pln się zmieszczę. Ja na to im odpowiedziałem ze proszę zamknąc maskę i jadę do domu!!!!
                                        Za dwa dni przyjechał gosc który zajmuje sie elektryką samochodową. podpiął vag i stwierdził ze wszystkie czujniki które wymieniał serwis (n75 i jeszcze tam jakies) są uszkodzone. Powiedział ze jest to nie mozliwe włożył rękę za silnik ta gdzie jest zawór recylkulacji spalin i koło niego jest taka częsc z plastiku (okrągłe w srodku membrana) i to było uszkodzone (membrana) i pszepuszczała powietrze i dlatego komp widział wszystkie błędy świata.
                                        Koszt tej pierdoły na giełdzie 80 zł a w serwiscie skasowali by mnie na 3000 zł , gdzie sens gdzie logika
                                        Myslałem ze emida Kraków to profesjonalny serwis lecz się myliłem zupełnie nie polecam
                                        pozdro

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X