mam porysowaną i zaplamioną czymś co sie nie da wyczyścić szybkę licznika,czy da radę wymienić samą szybkę czy cały licznik? wymieniał juz ktoś ? proszę o porady
[ Dodano: Sob 12 Lut, 05 10:46 ]
łeee :cry: nie ma. moze ma ktos z was? do sprzedania szybkę licznika octavki model 99 tdi?albo jakaś podpowiedż gdzie to dostać ,bo w salonie to chyba cały licznik trzeba kupić :lol:
[ Dodano: Sob 12 Lut, 05 10:46 ]
łeee :cry: nie ma. moze ma ktos z was? do sprzedania szybkę licznika octavki model 99 tdi?albo jakaś podpowiedż gdzie to dostać ,bo w salonie to chyba cały licznik trzeba kupić :lol:
robiłem wczoraj porządek w magazynie i .......znalazłem zegary od skody...z szybką .
Tak to jest jak człowiek sam nie wie co ma :twisted:
[ Dodano: Sro 16 Lut, 05 10:38 ]
albo powiedz od razu czy,sprzedaż mi samą szybkę? :? zależy mi bardzo na samej szybce bo w sumie to licznik z komputerem działaja dez zarzutu jak na razie
Ja juz napisalem do Masters'a na priva, bo jesli to jest do TDi to ja moze bym sam srodek wzial i bysmy go na czesci rozebrali bo mi padl jeden z dwoch wywietlaczy (ten ktory jest pod predkosciomierzem) a predkosciomierz skacze jak sie rozgrzeje (przy przyspieszaniu)
Ja juz napisalem do Masters'a na priva, bo jesli to jest do TDi to ja moze bym sam srodek wzial i bysmy go na czesci rozebrali bo mi padl jeden z dwoch wywietlaczy (ten ktory jest pod predkosciomierzem) a predkosciomierz skacze jak sie rozgrzeje (przy przyspieszaniu)
Pod prędkościomierzem to ci się cyferki sciemniają aby ukryć przebieg.
Ale bez żartów. Mozna to naprawić. Wyświetlacze sa na tzw gumkach przewodzących. Rozbieramy myjemy w spirycie, składamy i świecą dalej wszystkie segmenty. Z wymianą bym się wstrzymał. W liczniku siedzi immobilizer i sa zakodowane kluczyki. Jeśli zamienisz środek ...nie uruchomisz silnika...ale na wszystko jest antidotum tylko muszę mieć furaka u siebie.
Sorki chłopaki.
Troszkę lamerskie pytanie
Tak sobie szukam i znaleźć nie mogę. Mam pytanie. W mojej niuni mam strasznie brudną szybkę w liczniku od srodka. chciałbym to wyczyścić , znalazłem na forum instrukcje ściągnięcia całej szafy ale nurtuje mnie jedno pytanie.
wiem że w liczniku jest immobiliser; czy jak go odepnę to nie straci on swoich parametrów tzn czy sie nie rozkoduje???
Witam!
:lol:
Zegary wyjmuje i rozbiera się tak: Zegary
Szybkę przeczyścić! w razie płytszych rys użyć polerki - najlepsza była pasta do zębów NIVEA, ale jej już nie robią, a szkoda...
Zasada: im mniej ściera pasta, tym dłużej trzeba trzeć, ale kontrola i efekty działania są lepsze!!!!
:diabelski_usmiech
Skoda Felicia 1.4MPI, Ford Escort 1.6 16V ZETEC
VW Passat B4 kombi 1.8 B+G .... i teraz
Skoda OCTAVIA 1.6 75kW
ops:
Na to pytanie niestety nie znam odpowiedzi.... ops:
Skoro jednak autor nic o takim problemie nie wspomina należy przypuszczać, iż nie było problemów.
Sugerowałbym zapytanie autora! :roll:
Skoda Felicia 1.4MPI, Ford Escort 1.6 16V ZETEC
VW Passat B4 kombi 1.8 B+G .... i teraz
Skoda OCTAVIA 1.6 75kW
Tylko mam pytanko
czy jak je wypne z wtyczek a po całej operacji czyszczenia złożę i wepnę wtyczki czy autko normalnie odpali??
odpali, tylko upewnij sie ze wszystko jest dobrzr wpiete i docisniete. Ja kiedys niedbale w pospiechu podpialem i nalapalem bledow - ale to jedynie co CI grozi. W takim przypadku odpinasz, wpinasz wszyskto jeszcze raz i po prau minutach powinno Ci odpalic. Trzeba tylko pokasowac bledy.
uda sie , ale latwo polamac wtyki od szybki. Wiec lepiej wyjac calosc.
dokładnie tak, lepiej nie kombinować bo wypięcie wtyczek to najmniejszy problem, są one tak skonstruowane że pasują do swoich tylko gniazd (w zasięgu kabli)
Komentarz