Różnice w ECU stosowanych w silnikach VAG 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Różnice w ECU stosowanych w silnikach VAG 1.8T

    Odgrzewam kotleta.



    Byłem wczoraj w CNF i wiem, skąd to dziwne drżenie kierownicy - brak pierścieni centrujących na alusiach (swoją drogą jak poprzedni właściciel nią jeździł i jak to się stało, że w zeszłym roku na alusiach kierownica nie drżała).

    Dowiedziałem się przy okazji, że moje alusie powinny być przykręcone śrubami stożkowymi, a ja mam przykręcone standardowymi od felg stalowych, czyli kulistymi.

    Czy mogę tak jeździć, czy lepiej NATYCHMIAST zmieniać śruby ? Bo to człowiek przed wypłatą, a śrubki po 7 zł za szt. + komplet zabezpieczeń za 130 zł. Oczywiście pierścienie centrujące jutro zakładają (116 zł) ...

  • #2
    Różnice w ECU stosowanych w silnikach VAG 1.8T

    Czy może ktoś wie, czym się różnią i o ile się różnią (po za softem) ECU strosowane w silnikach 1.8T 150KM, 180KM O1 RS/TT180 i TT225 ?

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      w TT225 o ile się nie myle to w turbinie jest czujnik EGT ( zależy od rocznika) wiec jest możliowść zczytywanie temperatury no wydechu, nie wiem czy serowniki z innych modeli moją możliwość zczytywanie EGT
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • Piotr_T
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 479

        #4
        bezduszny, juz w samym 1.8T 150KM mozesz miec dwa uklady sterujace, AGU ma Motronic M 3.8.2, a AUM ma Motronic ME 7.5 ten sam ma tez silnik 225KM (nie znam symbolu).

        Komentarz


        • #5
          Piotr_T, BAM

          Komentarz

          Pracuję...