Odgrzewam kotleta.
Byłem wczoraj w CNF i wiem, skąd to dziwne drżenie kierownicy - brak pierścieni centrujących na alusiach (swoją drogą jak poprzedni właściciel nią jeździł i jak to się stało, że w zeszłym roku na alusiach kierownica nie drżała).
Dowiedziałem się przy okazji, że moje alusie powinny być przykręcone śrubami stożkowymi, a ja mam przykręcone standardowymi od felg stalowych, czyli kulistymi.
Czy mogę tak jeździć, czy lepiej NATYCHMIAST zmieniać śruby ? Bo to człowiek przed wypłatą, a śrubki po 7 zł za szt. + komplet zabezpieczeń za 130 zł. Oczywiście pierścienie centrujące jutro zakładają (116 zł) ...
Byłem wczoraj w CNF i wiem, skąd to dziwne drżenie kierownicy - brak pierścieni centrujących na alusiach (swoją drogą jak poprzedni właściciel nią jeździł i jak to się stało, że w zeszłym roku na alusiach kierownica nie drżała).
Dowiedziałem się przy okazji, że moje alusie powinny być przykręcone śrubami stożkowymi, a ja mam przykręcone standardowymi od felg stalowych, czyli kulistymi.
Czy mogę tak jeździć, czy lepiej NATYCHMIAST zmieniać śruby ? Bo to człowiek przed wypłatą, a śrubki po 7 zł za szt. + komplet zabezpieczeń za 130 zł. Oczywiście pierścienie centrujące jutro zakładają (116 zł) ...
Komentarz