Zamieszczone przez neck99
( (pomimo wymiany przy 160tys.) konsekwencji nie muszę chyba przedstawiać, a nad przyczyną niechciałbym zbytnio się rozwodzić, ale wina leżała w zaluźnym pasku.

jeśli już to moc 110 byłaby optymalna ponieważ jeżdze głównie w trasie (warszawa białystok-gdzie studiuje
Z tego co wiem napewno do wymiany są popychacze hydrauliczne i wałek (troche oberwał)...przed awarią miałęm popularny problem z utratą mocy ale jak już docztałem na forum wina leży w zaworku N75 lub czujniku turbiny bo przepływomierz wymieniałem 2 razy zgroza;//czemu wcześniej do was nie trafiłem
tylko kurcze jak rozpoznać organoleptycznie czy dana część jest w dobry badź złym stanie? :roll:
ops:
....:
masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
).
)zmienić świece itd. Potrzebuje taką gruntowną listę żeby solidnie się do tego przygotować i efekt był warty całego tego zachodu
Potrzebuje wskazówek czym kierować się przy wyborze takiej głowicy- jak ją można sprawdzić żeby nie kupić bubla :szeroki_usmiech
).



Komentarz