Przeszczep silnikaw Octavi TDi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #26
    Masmo, A moze kolega ma jakis inny silnik, ja tez sadze ze wszystkie powinny byc tak samo umiejscowione :twisted:
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • pgwave
      Classic
      • 2007
      • 10

      #27
      Po długich bojach i wielu bardzo spontanicznych decyzjach samochód został wskrzeszony))Stwierdziłem że jest to naprawdę wdzięczny samochód i nawet gdybym miał go sprzedać (tak jak proponował tato) to i tak w granicach do 30tys. nieznalazlbym czegos co mi dokonca by odpowiadało... powiem ze kosztowało to sporo pieniedzy i czasu ale przynajmniej mam gwarancje ze wszystko zostało zrobione jak należy...no prawie wszystko bo pojawia się niestety jeszcze mały problem - samochód ma dziwny symptom - traci moc na wyzszych obrotach - czytałem na forum ze moze byc to wina przeplywomierza ale w warsztacie robilismy testy i w zasadzie po zalozeniu nowego problem znikal czasowo a potem wracał..moze to wina zekomego zaworu N75?

      Z informacji uzyskanych w warsztacie po podpieciu do komputera zadnej usterki im nie wyswietla a prawda jest niestety inna. W zasadzie to czy samochód straci moc jest jak "toto lotek" dzis jest jutro nie ma- nie zalezy to ani od temperatury samego silnika ani otoczenia. Moze znowu cos mi ktos podpowie gdzie szukać usterki)

      Przy okazji tak z innej beczki czy znacie jakis sposob na wytlumienie plastikow?

      Pozd.

      Komentarz

      • kmink
        L&K
        • 2007
        • 1360
        • Superb III (3V3)

        #28
        no i jak z tą moca nyło u ciebie? co padło?
        Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
        https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

        www.tuneforce.pl
        www.dpfserwis.pl

        Komentarz

        • jaro4444
          Rider
          • 2006
          • 508

          #29
          Pgwave ---> nie wiem co u Ciebie padło ale wiem co innego - jeśli potrzebujesz dół + nową praktycznie głowicę z nową hydrauliką + alternator + turbo + rozrząd od AGR wszystko to z wymianą, zalaniem płynami (olej syntetyczny Texaco, hydrauliczny VW, nabicie klimy) z roczną gwarancją na piśmie za 3,5 kzł to dzwoń pod nr 022-7834104 i powołaj się na mnie czyli Irka :szeroki_usmiech

          P.S. Salvado i Nexus znają warsztat więc pytaj o jakość obsługi ich.
          Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

          Komentarz

          Pracuję...