plyn hamulcowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MichalK
    Drive
    • 2004
    • 64

    plyn hamulcowy

    Nowe komputery, szybsze procesory, nowe możliwości...także w servisach
  • leff
    Elegance
    • 2004
    • 862

    #2
    plyn hamulcowy

    zdarzylo wam sie zagotowac plyn? qrcze dwa ostre zejscia z 200 do 0 i nie mialem hamulcow, niezbyt mile uczucie jak ma sie gume pod pedalem.
    Zmienilem na ate 200 zobaczymy jaki bedzie fekt

    czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      A tarcze i klocki masz seryjne??? Bo po takich hamowaniach to Ty zgubisz klocki a tarcza sie zrobi pofalowana :hehe
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • leff
        Elegance
        • 2004
        • 862

        #4
        seryjne 288 ale jak na razie widac wyrazna poprawe po wymianie plynu.

        czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

        Komentarz

        • Mach
          Rider
          • 2004
          • 349

          #5
          Mi oprocz zagotowania plynu udalo sie kiedys spalic konkretnie klocki. Jak smigalem po plycie lotniska po kilku tego typu hamowaniach stracilem w ogole hamulce i nawet ciezko sie bylo poznej zatrzymac (niesamowicie glopie uczucie - dobrze ze to nie bylo na drodze!). Po zatrzymaniu zza felg dymilo sie efektownie smierdzacym niebieskim dymem :-( Jak sie pozniej okazalo klocki kompletnie popekaly od strony styku z tarcza, tarcze przezyly ale zmienily kolor na fioletowy :twisted: To byla stara octa z hamulami tylko 256mm
          A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

          Komentarz


          • #6
            ja tez raz pokrzywilem tarcze na autostradzie ale wcislem to na gwarancji hihihi

            no 312mm mozna w ten sposob skatowac a co dopiero male tarcze

            Komentarz

            • Mach
              Rider
              • 2004
              • 349

              #7
              Wiem ze po mocnym shamowaniu jak sie juz zatrzymamy nie powinno sie trzymac wcisnietego hamulca (tylko mozliwie szybko puscic pedal po zatrzymaniu) bo podobno wlasnie wtedy scisniete gorace tarcze najlatwiej potrafia sie "pogniesc" :twisted:
              A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

              Komentarz

              • BaPit
                Rider
                S_OCP Member
                • 2004
                • 630

                #8
                Zamieszczone przez leff
                seryjne 288 ale jak na razie widac wyrazna poprawe po wymianie plynu.
                a to cieszę się bardzo k :lol: k :szeroki_usmiech

                Pozdr,
                BP
                była mocna Octa, a jest konik
                Greckie Delikatesy

                Komentarz

                • misiekwaw
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7715
                  • Ford

                  #9
                  Zamieszczone przez leff
                  seryjne 288 ale jak na razie widac wyrazna poprawe po wymianie plynu.
                  gdzie i za ile wymieniałeś płyn :?: :roll:
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz

                  • EŁ
                    L&K
                    • 2004
                    • 1168
                    • Octavia III (5E3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    #10
                    dołaczam sie do pytania bo mi też po ostrym heblowaniu sie robi guma nie hamulce :evil: ...a mam zestaw EBC wiec to chyba wina płynu.....jaki płyn najlepiej zapodac?

                    Komentarz

                    • bl
                      Rider
                      • 2009
                      • 389
                      • BMW
                      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                      #11
                      Prosze o info,
                      Chce wymienic plyn hamulcowy, wystarczy 0,5l czy potrzeba wiecej?

                      Komentarz

                      • bl
                        Rider
                        • 2009
                        • 389
                        • BMW
                        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                        #13
                        Maru 123, dzieki wielkie
                        wyszukiwarka byla uzyta, ale z haslem "plyn hamulcowy" i tego tematu nie znalazla

                        Komentarz

                        • Maru 123
                          RS
                          • 2008
                          • 4660

                          #14
                          czasami ciężko coś znaleźć mimo że się wie że temat był na fotrum :?
                          1.8T AGU L&K

                          2.0TDI BKD ELEGANCE

                          TOYOTA LAND CRUISER J95

                          Komentarz

                          • bielinek
                            Ambiente
                            • 2008
                            • 157

                            #15
                            Polecam ATE SL.6 low viscosity. Litr płynu wystarczy do wymiany + każcie także przepłukać wsprzęglik - tam też jest płyn hamulcowy.

                            Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
                            ________________________________________

                            Komentarz

                            • Mach
                              Rider
                              • 2004
                              • 349

                              #16
                              Na przepompowanie i wymiane plynu potrzeba 2 x 0.5L, Pierwsza polwke trzeba przepompowac a po zaczeciu drugiej mozna juz zaczac odpowietrzac.

                              Jesli lejecie "sportowe" plyny hamulcowe o wysokiej temperaturze wrzenia typu RBF660 z motula to pamietajcie ze wymieniac je nalezy max co rok a nie co 2 lata jak seryjny plyn. Plyny o wysokiej temp wrzenia maja tendence do szybszego absorbowania wody niz klasyczne plyny hamulcowe.

                              Pozdr !
                              A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                              Komentarz

                              • rss
                                L&K
                                • 2009
                                • 1098

                                #17
                                zagotowany plyn to naprawde nic przyjemnego - trzeba takie cos przezyc (najlepiej nie na drodze) zeby uwierzyc...
                                kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                                _________________________________________
                                Do sprzedania:
                                komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                                zaciski do hamulcow 280mm.

                                Komentarz

                                • luks
                                  Ambiente
                                  • 2009
                                  • 240

                                  #18
                                  oj bywało ... prawie pobrudziłem spodnie jak pedał wpadł w podłogę przed zakrętem.. na Salmopolu
                                  skoda
                                  fuckyeah!

                                  Komentarz

                                  • Miguel
                                    Drive
                                    S_OCP Member
                                    • 2008
                                    • 89
                                    • Octavia I combi (1U5)
                                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                    #19
                                    Ja ostatnio użyłem płynu ATE TYP 200 DOT 4 i póki co jestem zadowolony. Temperatura wrzenia nieco wyższa od standardowej:
                                    ASZ 240+ supported by DGW.
                                    Prowadzę - jestem trzeźwy!
                                    Jest nas coraz więcej!

                                    Komentarz

                                    Pracuję...