Shreq, moim zdaniem bedziesz miał 260mmx12mm, najlepiej zrzuc koło i na rancie tarczy jeżeli to org. bedziesz miał numer.
org. o rozmiarze 260mm to numer 1k0615601L
kowal 2002, wymienialem tyl na jesien, takze jestem na bierzaco. gdzies na watku opisywalem trudy wymiany, chodziło o mocowanie i odkrecenie sruby 14 spline, bez dobrego klucza - zapomnij. u mnie były 260.
to się chyba nie zgadza bo ja nadal, o ile dobrze pamiętam, mam 255
Tak mi powiedział sprzedawca :wink: , teraz tylko napiszcie koledzy jaki macie rok produkcji 8) . Jeśli nie będzie 260 to niestety nie kupie mikody gt na tył... Bo planuję na wiosnę zmienić cały set (przód + tył).
Postanowiłem wznowić temat bo również czeka mnie wymiana tarcz. Zastanawiam się nas zmianą na większe. Przejrzałem wiele postów ale.......
1. nikt nie podał jakie idą tarcze na przód i tył w poszczególnych wersjach silnikowych i w latach produkcji
2. Jakie można zrobić mody dla poszczególnych wersji.
3. jakie min. felgi dla poszczególnych modów.
4. Przydały by się nr katalogowe..
5. własne uwagi przy wymianie.
Niby to wszystko jest na forum,ale czy nie można tego uporządkować w jeden post. Znalezienie właściwych odpowiedzi dla kogoś kto nie zna tematu zajmuje trochę cennego czasu. Dlatego wnioskuje za dopracowaniem wątku.
Byłby porządek i ludzie mieli by "jedno źródło do czerpania wiedzy"
Czy znajdzie się dobra dusza która troszkę ten wątek uporządkuje?
anthrax, bo to nie jest takie proste jak się wydaje. Moda można zrobić w zasadzie dowolnego, kwestia tylko tego ile masz na to pieniędzy. Zapewne ( na 99% ) masz u siebie tarcze 280x22 z przodu i 255x10 z tyłu. Jak wrzucisz fotkę zacisku z przodu ( może być przez felgę ) to powiem Ci na 100%. Zakładając, że robisz sam przód i masz 280 to możesz przejść na 288mm lub 312mm od RS-a. Koszty nie są małe i na oryginalnych nowych częściach zamkną się pewnie w granicach 6000-7000 pln. Jeśli zrobisz z używek ( + nowe tarcze i klocki ) to powinno się zamknąć w ok. 2000-2500 pln.
Z racji tego, że jestem w trakcie zmian mogę co nieco napisać o kosztach
Ceny kształtowały się następująco:
Zwrotnica przód z osłonami + zacisk + tarcza przód 312 + tarcza tył 286 - 600PLN (używane od palioza)
Amortyzator przód - 175PLN
Klocki przód - 130PLN
Jarzma przód - 700PLN (nowe w ASO)
Jarzma i zaciski tył - 600PLN (używane od misiek_wro)
Przewody Goodridge - 450PLN (nowe)
Do tego robocizna i odpowietrzanie.
Na razie koszt przekroczył 2500 PLN, a zamierzam jeszcze wymienić tarcze na coś lepszego, bo te co mam (nawet nie wiem jakie :roll: ) to nie dość, że korodują to jeszcze widać na nich punktowe czarne odbarwienia :shock:
Komentarz