Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Blokada skrzyni biegów w O2.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Blokada skrzyni biegów w O2.

    Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez daneczek76
    Widze że lepij kupić 140 KM TDI zawirusować i problem z głowy.
    chyba jednak nie
    Bez kitu!

    daneczek76, a po zawirusowaniu 170KM, to co bedzie? :wink:

  • #2
    Blokada skrzyni biegów w O2.

    Mam pytanie dotyczące blokady skrzyni biegów w 02 "niedźwiedź lock'', tej otwieranej
    z góry.
    Czy ktoś z forumowiczów ma taką blokadę?
    I jak się spisuje? Czy działa dobrze, nie zacina się? Czy jest wygodna w obsłudze?
    I czy na żywo wygląda estetycznie?
    Dodam, że jestem zwolennkiem takich blokad i w 5 ostatnich autach je miałem, ale z bolcem wkładanym z boku. Zamykanej z góry jeszcze nie miałem i na żywo nie widziałem,
    stąd moje pytanie.
    Pomóżta!

    Komentarz


    • #3
      rzuć okiem jeszcze tutaj:

      Forum - Octavia Club Polska
      Forum - Octavia Club Polska
      Forum - Octavia Club Polska
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz


      • #4
        Dzięki.

        [ Dodano: Czw 08 Lut, 07 20:00 ]
        Przeczytałem wszystkie wypowiedzi w podanych przez Ciebie linkach, ale jednak nie ma tam konkretów. Większość wypowiedzi to dyskusja czy takie zabezpieczenie jest
        skuteczne czy nie, a mi chodzi o coś innego.
        Stąd ponawiam pytanie:
        czy ktoś z forumowiczów ma taką blokadę do 02, jaka jest przedstawiona na stronie
        Škoda Polska - upusty, zobacz modele, akcesoria, finansowanie w akcesoriach do O2?
        Jak się ją użytkuje, czy się nie zacina, czy jest wygodna w obsłudze itd.

        Komentarz


        • #5
          zabespieczenie kompletnie bezużyteczne,
          blokady sprwdzają się w autach będących w zainteresowaniu młodych łebków którzy do kradzieży poloneza uzywają śrubokręta <bo to wystarczy> i takie zabaspieczenie ich poprostu odstrasza.
          Profesjonalista ściąga to szybciej niż otwiera drzwi do auta, a te zkolei otwiera czasem szybciej niż ja kluczykiem.

          jedyne dobrze działajace zabezpieczenie to przenośny dodatkowy immobil. <pod warunkiem że jest poprawnie zamontowany>
          OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez brutus
            zabespieczenie kompletnie bezużyteczne,
            blokady sprwdzają się w autach będących w zainteresowaniu młodych łebków którzy do kradzieży poloneza uzywają śrubokręta <bo to wystarczy> i takie zabaspieczenie ich poprostu odstrasza.
            Profesjonalista ściąga to szybciej niż otwiera drzwi do auta, a te zkolei otwiera czasem szybciej niż ja kluczykiem.

            jedyne dobrze działajace zabezpieczenie to przenośny dodatkowy immobil. <pod warunkiem że jest poprawnie zamontowany>
            nie o to chodzilo :idea:
            Kaszana, chce taką blokade i pyta o praktyke jej uzytkowania, a nie o to czy jest dobry zabezpieczeniem czy nie, napisal to powyżej :idea: :!:
            wiec prosze do ad remu
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz


            • #7
              "Bear lock" zamykany z boku był bardzo wygodny w użytkowaniu i w żadnym z moich
              aut nie sprawiał problemów.
              Nie używałem go zawsze, ale np.podczas wyjazdów do miast typu Warszawa czy Gdańsk itp.,gdy nie było możliwości postawienia samochodu na parkingu strzeżonym,
              zamykałem blokadę i byłem spokojniejszy ( druga sprawa, że były to marki, którymi
              złodzieje się nie interesowali ).
              Natomiast w 02 blokada jest montowana z góry i tu zależałoby mi na opiniach
              posiadaczy.

              [ Dodano: Czw 08 Lut, 07 20:15 ]
              Wydaje mi się, że największą wiedzę w tym temacie może posiadać Zoltar.

              [ Dodano: Czw 08 Lut, 07 20:22 ]
              Zamieszczone przez brutus
              zabespieczenie kompletnie bezużyteczne,
              blokady sprwdzają się w autach będących w zainteresowaniu młodych łebków którzy do kradzieży poloneza uzywają śrubokręta <bo to wystarczy> i takie zabaspieczenie ich poprostu odstrasza.
              Profesjonalista ściąga to szybciej niż otwiera drzwi do auta, a te zkolei otwiera czasem szybciej niż ja kluczykiem.

              jedyne dobrze działajace zabezpieczenie to przenośny dodatkowy immobil. <pod warunkiem że jest poprawnie zamontowany>
              Już kiedyś była taka dyskusja i nie ma sensu jej powtarzać.
              Szkoda celnie napisał o co mi chodzi.
              Jeśli posiadacze napiszą, że działa dobrze, jest wygodna w użytkowaniu to ją założę.
              Jeśli będą głosy krytyczne, to będę się zastanawiać.
              W tej chwili jestem mocno na tak.
              A co do "profesjonalistów" to sądzę, że raczej interesują się innymi markami ( ale być
              może się mylę ).

              Komentarz


              • #8
                Ja mam z wkladanym kluczykiem z gory, nic nie trzeba wyciagac itp, 2 lata ja mam (od nowosci) nie ma problemu, nie zacina, gitara
                Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

                Komentarz


                • #9
                  Oczywiście, że na każdą metodę jest antymetoda. Ale pamiętajmy, że największym przeciwnikiem złodzieja jest czas. Jeśli stoją obok siebie dwa auta (np. dwie Octavie - tfu!, bodaj mi język usechł!) , z których jedno ma blokadę widoczną, a drugie ukryty elektroniczny bajer, to jak myślicie, które z nich pójdzie na "warstat" w pierwszej kolejności? To z ukrytym alarmem! Bo a nóż, auto to nie ma alarmu i zejdzie się z nim szybciej? I nawet jeśli nasze autko nie odjedzie w siną dal, to szkód przy szukaniu alarmu będzie co niemiara. I jeszcze dojdzie złość, że się nie udało. Wtedy rozpirzą wszystko co się da we wnętrzu auta, żeby dać nauczkę właścicielowi. :evil:

                  Poza tym, w ruchliwym miejscu grzebanie pod maską i odkręcanie śruby może zwrócić czyjąś uwagę. Jazda na wyjącym na dwójce silniku też. Tak więc blokada nie jest znowu takim szajsem. Ja zawsze ją montuję w samochodzie i jak dotąd (odpukać) nie miałem problemów. Za to mojemu ojcu podprowadzili brykę z ukrytym odcięciem zapłonu robionym przez elektronika (niefirmowym - samoróbka). Czyli teoria niekonwencjonalnych, jednostkowych zabezpieczeń też ma słabe punkty.


                  BIG SORKA ops:
                  Pozdrawiam, Dezet

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez palioza
                    Ja mam z wkladanym kluczykiem z gory, nic nie trzeba wyciagac itp, 2 lata ja mam (od nowosci) nie ma problemu, nie zacina, gitara
                    I o takie - obojętnie czy pozytywne czy negatywne - ale konkretne i na temat wypowiedzi chodzi.

                    Komentarz


                    • #11
                      Dezet, zwracam ci uwagę, piszesz nie na temat :!:
                      czy kazdemu z osobna mam to powiedzieć :?: :?: :?: :evil:
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Kaszana
                        czy ktoś z forumowiczów ma taką blokadę do 02, jaka jest przedstawiona na stronie
                        Škoda Polska - upusty, zobacz modele, akcesoria, finansowanie w akcesoriach do O2?
                        Jak się ją użytkuje, czy się nie zacina, czy jest wygodna w obsłudze itd.
                        nie mam ale mialem (bo auto sprzedalem) jest wygodna, latwo dostepna i nigdy sie nie zaciela (60kkm - w tym 20 w zime stulecia gdy dosc duzo rzeczy zamarzalo)
                        IMO wygodniejszy dostep do "deaktywacji" blokady niz "wciskany" ale nie wyciagany bolec z O1 (mialem w celebrate) - z boku rzecz jasna
                        nasza droga: www.wpzs.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          To czy się zacina czy nie , zależy od jakości , dokładności montażu . Użytkuje takie cos prawie dwa lata . Czasami jednak sie zacina . Zdaża mi się dwa , trzy razy , wkładać i wyciągac kluczyk , obracając go , by móc przekręcić blokadę . IMO wkładka bardzo czuła na zabrudzenia kluczyka . ( albo posługuję się , żle podrobionym kluczem :evil: )
                          Jeżeli , chodzi o komfort użytkowania , to zdecydowanie lepszy od blokad z wyciąganym bolcem .

                          Jeżeli ktoś kiedykolwiek , miał styczność z tego typu zabezpieczeniami , a konkretnie z tzw. "podkową" , gdzie przy zmianie biegu można było sobie uszkodzić rękę , to za funkcjonalność i estetykę dałbym tej blokadzie piątkę 8) .

                          Komentarz


                          • #14
                            No i git.
                            A to,że od jakości montażu zależy późniejszy komfort użytkowania to 100 % racji.
                            Sam się też o tym przekonałem.
                            W dwóch ostatnich autach blokada ( boczna ) działa wręcz idealnie, a w trzecim od końca
                            lekko się zacinała, mimo,że była tegosamego typu.

                            Komentarz


                            • #15
                              Witaj,ja też mam tą blokadę i jestem z niej zadowolony,wszystko działa beż problemów
                              NajtFukinPatrol North-West

                              UNIDEN 510 XL + ML145

                              BYŁ ASZ
                              PÓŹNIEJ BYŁ BKD
                              BYŁA TEŻ CEGA
                              A TERAZ JEST SUPERB CBBB
                              MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!

                              Komentarz


                              • #16
                                Mam tego typu blokadę i największy jej plus to zamykanie bez potrzeby wkładania i przekręcania kluczykiem. Blokujesz po załączeniu wstecznego i przekręceniu wystającego trzpienia.
                                Przez blisko 2 lata eksploatacji żadnych problemów.

                                pzdr
                                OII ambientna sztuka

                                Komentarz


                                • #17
                                  mam taką blokadę - bolec poziomo od strony pasażera, długi kluczyk ( trochę moim zdaniem za długi). Blokada na wsteczny po wciśnięciu bolca - chadzi bardzo lekko. Otwarcie- czasem z kluczykiem trochę trzeba pokombinować co by trafił, lekko przekręcic i wyskakuje trzpień, zamek GERDA. Usytuowanie prawie niewidoczne m jest OK.
                                  Pozdrawiam

                                  OCTA II 1,6 MPI AMBIENTE

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Dziękuję za wszystkie wypowiedzi.
                                    Dzięki nim decyzja zapadła jednoznacznie na tak.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Re: Blokada skrzyni biegów w O2.

                                      Zamieszczone przez Kaszana
                                      Mam pytanie dotyczące blokady skrzyni biegów w 02 "niedźwiedź lock'', tej otwieranej
                                      z góry.
                                      Czy ktoś z forumowiczów ma taką blokadę?
                                      I jak się spisuje? Czy działa dobrze, nie zacina się? Czy jest wygodna w obsłudze?
                                      I czy na żywo wygląda estetycznie?
                                      Dodam, że jestem zwolennkiem takich blokad i w 5 ostatnich autach je miałem, ale z bolcem wkładanym z boku. Zamykanej z góry jeszcze nie miałem i na żywo nie widziałem,
                                      stąd moje pytanie.
                                      Pomóżta!
                                      Mam od około 2 lat, jak dotąd żadnych problemów, zero zacięć i itp. niespodzianek.
                                      Nie ma także problemu z jakim wyjmowanym bolcem, który potem lata po półce lub w schowku.

                                      pozdrawiam
                                      Jarecki
                                      Octavia II, 2.0 TDI, Elegance

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Również takową posiadam - właśnie BEAR LOCK o którym piszesz (czyli bolec na stałe pionowo zamontowany w mieszku drążka skrzyni biegów, blokadę zamyka się przekręcając w prawo ów bolec na wstecznym biegu, otwiera się kluczykiem w druga stronę równie łatwo)...
                                        Dla mnie jest to po prostu rewelacja - cała operacja zamykania jak i otwierania trwa dosłownie 1sek, także stosuję to zabezpiecznie zawsze nawet parkując na parę minut - jest zupełenie bezproblemowe w użyciu a czasochłonność tej operacji jest zbliżona do naciśnięciu guzika pilota .
                                        Reasumując polecam gorąco - jest to najlepsza blokada wg mnie z dostępnych, nie trzeba się bujać z wyjętym bolcem, nie trzeba robić wygibasów żeby celnąć kluczykiem w dziurkę na tunelu, nie trzeba wreszcie celować samym bolcem, także same zalety...

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X