Blad- Czujnik kata sretu G85

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cikczak
    Classic
    • 2007
    • 5

    Blad- Czujnik kata sretu G85

    Zamieszczone przez Adamu
    marcind, następny będzie chyba w jakiś poniedziałek, taka była grupowa decyzja
    jak ty masz z tym angielskim?
    Na szczescie juz dzisiaj mam egzamin i koncze!! wiec poniedzialki i srody mi sie zluzuja...
  • team-am
    Classic
    • 2006
    • 33

    #2
    Blad- Czujnik kata sretu G85

    Witam
    Spotkal sie ktos kiedys z takim problemem?? Objawem tego jest zapalona kontrolka ASR, po diagnozie wyszedl blad: 778-Czujnik kąta srętu G85, Nieprawidlowy sygnał- BLAD SPORADYCZNY. Po wykasowaniu i pary skretach kolami blad pojawia sie znowu.

    Moglby ktos powiedziec co jest jego przyczyna i jaki jest koszt nowego czujnika jezeli konieczna jest jego wymiana i gdzie on sie znajduje??

    Korzystajac z okazji, co oznacza blad nr: 18062?

    Z gory dzieki za odp

    Pozdr
    VW Golf V 193KM 413NM

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
      35-00 - -
      tyle co prosze sprawdzic bledy zapisane w szafie (licznik)

      darek

      [ Dodano: Czw 15 Lut, 07 20:55 ]
      ...mozliwy blad czujnika poziomu lub temp. oleju

      [ Dodano: Czw 15 Lut, 07 21:08 ]
      00778 dla modulu MARK60

      BLAD SPORADYCZNY

      slaby kontakt lub przerwane polaczenie czujnika skretu G85- do modulu J104
      czujnik skretu -G85- uszkodzony
      sensor -G85- zle wykalibrowany (adaptacja)
      geometria podwozia przestawiona
      lub ktos demontowal kierownice i jej nie wyzerowal

      darek

      [ Dodano: Czw 15 Lut, 07 21:09 ]
      ...dla MARK20 podobnie
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      • team-am
        Classic
        • 2006
        • 33

        #4
        To by sie wszystko zgadzalo.
        Przy uruchamianiu silnika przez pare sekund mryga na pomaranczowo kontrolka od oleju co wskazywaloby na uszkodzenie czujnika.

        Kierownica byla demontowana, wlasnie po tym blad sie pojawil (nie skojarzenie faktu). Co rozumiesz przez jej wyzerowanie? Jak za pomoca Vag'a sie to wykonuje??

        Pozdr
        VW Golf V 193KM 413NM

        Komentarz

        • dariuspolo
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1168

          #5
          VAG-COM , 04 nastawy podstawowe
          bloki 60,63,66

          osobiscie nigdy tego nie robilem

          darek
          T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
          SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
          Zuzycie paliwa

          Komentarz

          • djczas
            RS
            • 2005
            • 9612

            #6
            team-am, może być to z powodowane błedem poduchy kiera była zdejmowana z włączonym aku czy nie lub tak jak napisał kolega powyżej dariuspolo,

            Komentarz

            • team-am
              Classic
              • 2006
              • 33

              #7
              Zamieszczone przez djczas
              team-am, może być to z powodowane błedem poduchy kiera była zdejmowana z włączonym aku czy nie lub tak jak napisał kolega powyżej dariuspolo,
              aku byl odlaczony
              VW Golf V 193KM 413NM

              Komentarz

              • djczas
                RS
                • 2005
                • 9612

                #8
                nno to tak jak kolega pisał moze byc

                Komentarz

                • dariuspolo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1168

                  #9
                  znalazlem opis wyzerowania ale po niemiecku :
                  --------------------------------------------------------------------------------------------
                  Vorgehensweise:

                  Fahrzeug starten.

                  Lenkrad eine Umdrehung nach rechts und eine Umdrehung nach links drehen.

                  Auf ebener Fläche eine kurze Probefahrt durchführen (geradeaus und nicht schneller als 20 km/h).

                  Steht das Lenkrad bei der Probefahrt gerade, Fahrzeug aus der Geradeausfahrt heraus anhalten. Motor nicht abstellen.

                  Öffnen des ABS Steuergerätes.

                  Login mit Code 40168

                  Gundeinstellung einleiten (Funktion Grundeinstellung oder Basic Settings)

                  Kanal 001 anwählen

                  Erscheint *Funktion ist unbekannt oder kann nicht erfolgreich ausgeführt werden* so ist die Login-Prozedur fehlgeschlagen.

                  Erscheint *System in Grundeinstellung Abgleich Lenkw.-Sens. Geperrt* so wurde vergessen, vor der Prozedur das Lenkrag rechts/links zu drehen.

                  Erscheint *System in Grundeinstellung 1 Abgleich Lenkw.-Sens. i.O.* so wurde der Abgleich erfolgreich durchgeführt
                  -----------------------------------------------------------------------------------------------

                  uruchomic pojazd,
                  jeden skret w prawo, jeden w lewo,
                  krotka przejazdzka po rownym nie szybciej niz 20kmh
                  zaterymac pojazd na prosto
                  nie wylaczajac auta
                  z vagcomem wejsc do ABSu
                  zalogowac Code 40168
                  ustawienia podstawowe
                  kanal 001
                  *Funktion ist unbekannt oder kann nicht erfolgreich ausgeführt werden* cos nie tak
                  *System in Grundeinstellung Abgleich Lenkw.-Sens. Geperrt* zapomniales skretow lewo prawo
                  *System in Grundeinstellung 1 Abgleich Lenkw.-Sens. i.O.* ok

                  tlumaczylem w locie moga byc bledy

                  darek
                  T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                  SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                  Zuzycie paliwa

                  Komentarz

                  • team-am
                    Classic
                    • 2006
                    • 33

                    #10
                    Dzieki panowie za pomoc. Zrobie zgodnie z instrukcja :wink:

                    dariuspolo "+" dla Ciebie

                    Wracajac do mojego 2 problemu czyli czujnik poziomu oleju, jakie macie pomysly w pozbyciu sie bledu?

                    Pozdr
                    VW Golf V 193KM 413NM

                    Komentarz

                    • djczas
                      RS
                      • 2005
                      • 9612

                      #11
                      team-am, sprawdź czy kabelek sie nie urwał od czujnika lub poprostu trzeba bedzie go wymienić pytanie czy szafa dobrze wskazuje zrób test vagiem jakie temp w mess bloks są i co szafa wskazuje

                      Komentarz

                      • dariuspolo
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 1168

                        #12
                        Dzieki!

                        odnosnie pierwszego problemu:
                        sprawdz poziom oleju, okablowanie czujnika(korozja), jak
                        wszystko bedzie w pozatku to wymien!

                        darek
                        T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                        SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                        Zuzycie paliwa

                        Komentarz

                        Pracuję...