Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

odbój amortyzatora tył kombi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • odbój amortyzatora tył kombi

    może by sie jechać wykapać Forum - Octavia Club Polska

  • #2
    odbój amortyzatora tył kombi

    Dzisiaj zauważyłem we wnęce koła, że widać srebrne tłoczysko amortyzatora tylnego w kombi. Zajrzałem głębiej, a tam odbój rozpruty prawie na całej długości i w ogóle się rozpada. Z drugiej strony jest tak samo.
    Pytanie, czy da się wymienić sam odbój, bo amortyzatory jeszcze dobre,
    czy jeżdżenie bez wymiany zaszkodzi amortyzatorom
    czy do wymiany odboju trzeba wyjmować amortyzator (raczej tak)?
    dziękuję za podpowiedzi
    TDI ASV 140KM 300Nm

    Komentarz


    • #3
      Re: odbój amortyzatora tył kombi

      Zamieszczone przez Paweł T
      Pytanie, czy da się wymienić sam odbój, bo amortyzatory jeszcze dobre,
      czy jeżdżenie bez wymiany zaszkodzi amortyzatoromczy do wymiany odboju trzeba wyjmować amortyzator (raczej tak)?dziękuję za podpowiedzi
      Da się .. popuścić z górnych łap mocujących.
      Koszt gumy 35 zł w ASO.
      Jestem po takim zabiegu
      Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
      Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
      Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

      Komentarz


      • #4
        wystarczy tylko z góry odkręcić, nie trzeba wyciągać z dołu amortyzatora?
        TDI ASV 140KM 300Nm

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Paweł T
          wystarczy tylko z góry odkręcić, nie trzeba wyciągać z dołu amortyzatora?
          Na 95% tylko góra. To miejsce wskazał mi mechanik. Jako, że zawsze stoję przy aucie to czynność kontroli uznałem za zbyteczną i pospieszyłem na testową jazdę SuperB po lifcie
          Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
          Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
          Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

          Komentarz


          • #6
            Miałem wymieniane gumy parę dni temu i niestety mechanik wyciągał cały amortyzator. Ale to żadna większa filozofia i teraz sam bym to zrobił.

            Bez wyjmowania amorka raczej ciężko go rozkręcić, a jest to nezbędne, żeby wymienić odbój.
            JaroSz
            Octavia 1.9 TDI '02 (podobno po chip-tuningu)

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez JaroSz
              Miałem wymieniane gumy parę dni temu i niestety mechanik wyciągał cały amortyzator. Ale to żadna większa filozofia i teraz sam bym to zrobił.
              Bez wyjmowania amorka raczej ciężko go rozkręcić, a jest to nezbędne, żeby wymienić odbój.
              Wyciągał cały? To mnie "świnia" okłamał :szeroki_usmiech
              Może miał chłop wprawę?

              Swoją drogą przy jakich przebiegach poleciały wam odbojniki? U mnie przy 115kkm.
              Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
              Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
              Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez ===Tomy===
                Wyciągał cały? To mnie "świnia" okłamał
                Wyciągał cały Musisz od amorka odkręcić "górę", żeby został sam kikut i wymieniasz odbój. Chyba ciężko byłoby robić to we wnęce na koło A tak odkręcasz raptem jedną śrubę więcej.

                Zamieszczone przez ===Tomy===
                przy jakich przebiegach poleciały wam odbojniki
                Moje wymieniałem przy 120 tys.
                JaroSz
                Octavia 1.9 TDI '02 (podobno po chip-tuningu)

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez JaroSz
                  Wyciągał cały Musisz od amorka odkręcić "górę", żeby został sam kikut i wymieniasz odbój. Chyba ciężko byłoby robić to we wnęce na koło A tak odkręcasz raptem jedną śrubę więcej.
                  Zapytam z ciekawości przy okazji
                  Dzięki za naprostowanie.

                  Zamieszczone przez JaroSz
                  Moje wymieniałem przy 120 tys.
                  Czyli można to uznać za średnią.
                  Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                  Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                  Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                  Komentarz


                  • #10
                    Moja tez pekla. A winny tego wydaje mi sie jest lod, jaki zalegal w nadkolach, bo nabilo sie tego troche amortyzator zaczal pracowac, to peklo.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      dzięki za podpowiedzi, zauważyłem przy 135kkm, jadę na wymianę
                      TDI ASV 140KM 300Nm

                      Komentarz


                      • #12
                        u mnie przebieg 195kkm lewy sie urwał , prawy trzyma - ale mam inny sposob na ta oslone - mam z suzuki swifta oslone z przedniego amorka - pasuje jak ulał w to miejsce

                        Komentarz


                        • #13
                          odboje już wymienione, założone zamienniki 25pln szt. osłony amortyzatorów spadły niże i są założone z powrote, dzięki za pomoc
                          TDI ASV 140KM 300Nm

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Paweł T
                            odboje już wymienione, założone zamienniki 25pln szt. osłony amortyzatorów spadły niże i są założone z powrote, dzięki za pomoc
                            jak z wymianą, tylko góra, czy całe wyciągali :?:
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz


                            • #15
                              zdjął koło, następnie cały amortyzator, robienie tego z założonym dołem jest trochę karkołomne, ponieważ warto oczyścić osłonę od wewnątrz, a sam odbój ciasno wchodzi w górne mocowanie amorka. Wyjęcie amortyzatora to żaden problem, jedna śruba przecież
                              TDI ASV 140KM 300Nm

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X