mi najczesciej odpowiadaja CI co sa stosunkowo blisko.... male miasto ten Wroclaw widocznie :P albo mnie nie slysza ponad te 9km hi hi
Jak nie POWERFLEX to co?
Zwiń
X
-
Jak nie POWERFLEX to co?
W ubiegłym roku zmieniłem (gumy zawieszenia) po ~ 140 000 km na nowe firmy (piszę fonetycznie) „sfag”(sprzedawcy mówili, że są najlepsze). Reakcja auta na ruchy kierownicy poprawiła się ale trwało to krótko, może 10 000 km, po przejechaniu tych paru km ruch kierownicą to jak mieszanie łyżką w budyniu (znajomi mówią, że jestem na tym punkcie przewrażliwiony). Potrzebuję pomocy gdyż chcę jeszcze raz wymienić wszystkie gumy na coś twardego i w miarę trwałego, może zaproponujecie coś lub podzielicie się swoimi doświadczeniami a może jakiś ranking firm produkujących te częci.1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
2)2,0 TD rok 2011 140KM
po mod. 187KM
3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
po mod. 225KM
-
-
Maicroft, no jeszcze masz opcje pełnych silentbloków tylnych wahacza przedniego(seryjne maja takie wyżłobienia, te o których pisze są pełne dzięki temu sztywniejsze.), które przerabialiśmy ostatnio. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=8255. Niestety tulei gumowych o podobnej charakterystyce nie ma oprócz PF. Pozostaje mieszane rozwiązanie.
Komentarz
-
-
Oryginały wytrzymały u mnie ok.115 kkm. Wymienione na zamienniki znanej firmy (ale tańsze niż ori) po 10 kkm już do wymiany. Teraz już tylko oryginał będzie. Myslę, że nie ma wielkich szans aby przy takim skoku wahacza wytrzymał jakikolwiek materiał który będzie pełen ( tzn,. bez tych nacięć w formie łezki).
Ciekawe tylko dlaczego w Passacie B4 takie same konstrukcyjnie elementy (tylko inna średnica wewnętrzna bo tam wchodzi jeszcze tulejka) wytrzymały 12 lat i są ok. (poza mikropęknęciami na zewnątrz gumy, ale to chyba ze starości miały prawo się pojawić).
No niech ktoś powie, czemu ?
W innym aucie (Golf 3 kombi, przebieg 280 kkm) - bez ingerencji w zawieszeniu, a jazda bywała ostra - auto służbowe,( zawsze za mało czasu a za dużo roboty :wink: )Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftStawiam na rozklad mas mimo wszystko. Tu jest napakowane cholernie duzo, bo u mnie jest TDI do tego wszystkie te wspomagania, klimy i inne pierdoly waza.
Więc akurat co do mas to pi razy oko to to samo.
Passat B4 też kombi, 1Z, klima, wspomaganie, tu co prawda rozkład mas może się różnic z powodu innej wielkości samochodu.
Ja osobiście skłaniam się coraz bardziej do spiskowej teorii o tańszych dostawcach części i cięciu kosztów. Obniżać ile się da koszty produkcji nowych aut a potem zarabiać na częściach...
Hmmm... może coś w tym jednak jest ?Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Dzięki wam z tyłem wiem już co robić, pozostaje sprawa przedniego zawieszenia.
Tego nie rozumie, poza serwisem nie można kupić części jakościowo równie dobrych lub lepszych niż w ASO. W ASO skąd biorą części?.
Gdzieś słyszałem o podziale jakościowym:
- fabryczne na pierwszy montaż – najlepsze
- serwisowe – jakość nr 2
- zamienniki o jakości takiej samej lub zbliżonej jakości – jakość nr 3
- pozostałe zamienniki – jakość nr 4
Myślę że , że bardziej odpowiedni były by podział uwzględniający markę producenta.1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
2)2,0 TD rok 2011 140KM
po mod. 187KM
3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
po mod. 225KM
Komentarz
-
Komentarz