Jak nie POWERFLEX to co?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rad3k
    Classic
    • 2007
    • 7

    Jak nie POWERFLEX to co?

    mi najczesciej odpowiadaja CI co sa stosunkowo blisko.... male miasto ten Wroclaw widocznie :P albo mnie nie slysza ponad te 9km hi hi
  • RODROG
    Drive
    • 2006
    • 96
    • Octavia III (5E3)
    • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #2
    Jak nie POWERFLEX to co?

    W ubiegłym roku zmieniłem (gumy zawieszenia) po ~ 140 000 km na nowe firmy (piszę fonetycznie) „sfag”(sprzedawcy mówili, że są najlepsze). Reakcja auta na ruchy kierownicy poprawiła się ale trwało to krótko, może 10 000 km, po przejechaniu tych paru km ruch kierownicą to jak mieszanie łyżką w budyniu (znajomi mówią, że jestem na tym punkcie przewrażliwiony). Potrzebuję pomocy gdyż chcę jeszcze raz wymienić wszystkie gumy na coś twardego i w miarę trwałego, może zaproponujecie coś lub podzielicie się swoimi doświadczeniami a może jakiś ranking firm produkujących te częci.
    1)1,9 TDI rok 2001
    333 000 km
    110 KM seria - prog. na 135KM

    2)2,0 TD rok 2011 140KM
    po mod. 187KM

    3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
    po mod. 225KM

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Albo seria, albo zamienniki jakie wymieniles i inne tego typu, albo poweflex, ktory stwierdziles nie interesuje Cie. Z tego co wiem, nic w tej materii nie wymyslono.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • xekon
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 742

        #4
        Maicroft, no jeszcze masz opcje pełnych silentbloków tylnych wahacza przedniego (seryjne maja takie wyżłobienia, te o których pisze są pełne dzięki temu sztywniejsze.), które przerabialiśmy ostatnio. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=8255. Niestety tulei gumowych o podobnej charakterystyce nie ma oprócz PF. Pozostaje mieszane rozwiązanie.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          xekon, Tak, ale doszlismy do wniosku, ze trzeba by bylo wahacze z TT albo Cupry R zalozyc
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • RomanS
            Elegance
            • 2004
            • 804

            #6
            Oryginały wytrzymały u mnie ok.115 kkm. Wymienione na zamienniki znanej firmy (ale tańsze niż ori) po 10 kkm już do wymiany. Teraz już tylko oryginał będzie. Myslę, że nie ma wielkich szans aby przy takim skoku wahacza wytrzymał jakikolwiek materiał który będzie pełen ( tzn,. bez tych nacięć w formie łezki).

            Ciekawe tylko dlaczego w Passacie B4 takie same konstrukcyjnie elementy (tylko inna średnica wewnętrzna bo tam wchodzi jeszcze tulejka) wytrzymały 12 lat i są ok. (poza mikropęknęciami na zewnątrz gumy, ale to chyba ze starości miały prawo się pojawić).

            No niech ktoś powie, czemu ?

            W innym aucie (Golf 3 kombi, przebieg 280 kkm) - bez ingerencji w zawieszeniu, a jazda bywała ostra - auto służbowe,( zawsze za mało czasu a za dużo roboty :wink: )
            Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Stawiam na rozklad mas mimo wszystko. Tu jest napakowane cholernie duzo, bo u mnie jest TDI do tego wszystkie te wspomagania, klimy i inne pierdoly waza. Do tego jakby na to nie patrzec stan dróg nie polepsza sie na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat, a aut przybywa z roku na rok.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • xekon
                Rider
                S_OCP Member
                • 2005
                • 742

                #8
                Maicroft, jesli chodzi o tuleje (przednie elementy to zgoda) ale tylne pasują - sprawdzone !!! k

                Komentarz

                • RomanS
                  Elegance
                  • 2004
                  • 804

                  #9
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Stawiam na rozklad mas mimo wszystko. Tu jest napakowane cholernie duzo, bo u mnie jest TDI do tego wszystkie te wspomagania, klimy i inne pierdoly waza.
                  Vw Golf 3 o którym pisałem to było kombi, silnik 1Z, czyli 1,9 TDI, klimatyzacja, wspomagania itd...

                  Więc akurat co do mas to pi razy oko to to samo.

                  Passat B4 też kombi, 1Z, klima, wspomaganie, tu co prawda rozkład mas może się różnic z powodu innej wielkości samochodu.

                  Ja osobiście skłaniam się coraz bardziej do spiskowej teorii o tańszych dostawcach części i cięciu kosztów. Obniżać ile się da koszty produkcji nowych aut a potem zarabiać na częściach...
                  Hmmm... może coś w tym jednak jest ?
                  Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                  Komentarz

                  • xekon
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 742

                    #10
                    nie "coś" tylko IMHO tak jest a różnica jest w stopniu "budzetowości" części do poszczególnych marek grupy :|

                    Komentarz

                    • RODROG
                      Drive
                      • 2006
                      • 96
                      • Octavia III (5E3)
                      • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #11
                      Dzięki wam z tyłem wiem już co robić, pozostaje sprawa przedniego zawieszenia.
                      Tego nie rozumie, poza serwisem nie można kupić części jakościowo równie dobrych lub lepszych niż w ASO. W ASO skąd biorą części?.
                      Gdzieś słyszałem o podziale jakościowym:
                      - fabryczne na pierwszy montaż – najlepsze
                      - serwisowe – jakość nr 2
                      - zamienniki o jakości takiej samej lub zbliżonej jakości – jakość nr 3
                      - pozostałe zamienniki – jakość nr 4
                      Myślę że , że bardziej odpowiedni były by podział uwzględniający markę producenta.
                      1)1,9 TDI rok 2001
                      333 000 km
                      110 KM seria - prog. na 135KM

                      2)2,0 TD rok 2011 140KM
                      po mod. 187KM

                      3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                      po mod. 225KM

                      Komentarz

                      • Sebastian_M26
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 1823
                        • Superb II (3T4)

                        #12
                        oryginalnie są z TRW
                        Seria 188KM/270Nm na 95RON

                        Komentarz

                        • RODROG
                          Drive
                          • 2006
                          • 96
                          • Octavia III (5E3)
                          • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                          #13
                          Gdzie można kupić TRW
                          1)1,9 TDI rok 2001
                          333 000 km
                          110 KM seria - prog. na 135KM

                          2)2,0 TD rok 2011 140KM
                          po mod. 187KM

                          3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                          po mod. 225KM

                          Komentarz

                          Pracuję...