sorrki, (no tak profil opony itp.) :lol: springi tylne zmienione tydzień temu ! jedna była pęknięta tzn nie było jej kawałek :lol: a amorki w listopadzie wym. Z pomiarów wychodzi mi że przód stoi wyżej niż tył a to chyba nie bardzo hehe. Przód Kolego nówka ! miesiąc temu mcperson a w listopadzie całe nowe wahacze poszły :lol:
Czyli jeśli wymiary się zgadzają z Twoimi to wychodziło by że amor jest z zbyt krótkim skokiem, ale nie tłumaczyło by że przód jest wyżej jutro jadę do hurtowni mają mi pokazać springi z diesla i benzyny oraz znajdę stare żeby mieć porównanie, jest opcja że do pudełka złe wsadzili ale to muszę wyciągnąć mc..... żeby numery sczytać zobaczę co jutro będzie
[ Dodano: Sro 04 Mar, 15 21:48 ]
[quote="zsolpyw"]billy66, wysokosc zawiasu mierzy sie od osi (srodek kolpaka) do rantu blotnika. Na oko masz 40-41cm, ja tez tyle mam i jest OK.
zmierzyłem mam ok 44 cm :lol: Panowie już chyba wiem w czym pies pogrzebany, byłem w hurtowni pooglądałem różne springi, to co mam założone wyglądają jak do żuka hehe
jutro robię podmiankę, później śmigam na przegląd, porobię zdjęcia, mam 4 pary sprężyn
stare, te co założone, do diesla i dużych benzyn polskiej firmy i noname do 1.6 postaram się jutro wszystko opisać, Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 06 Mar, 15 10:37 ]
Witam, autko zrobione, zaraz po wymianie sprężyn pojechałem na przegląd bo się kończył, przeszedł.
Okazało się że spręzyny które kupiłem, firma robi grubsze mają 13 mm i mają więcej zwoji, co za tym idzie mniejszą odległość między nimi i mniej się uginają a bardziej wypychają stąd te problemy. Kupiłem polskie sprężyny dają 5 lat gwarancji, są identyczne z tymi co były wcześniej, kosztowały po 75 zł a te pierwsze po 50 zł. Auto zachowuje się normalnie i da się nim jeździć już Więc morał z tego że nawet w fabryce mogą się mylić i mieć złe formy więc bardzo trzeba uważać co się kupuje i porównywać !!!
Na marginesie dodam jak ktoś chce podwyższyć oct to chętnie sprzedam springi za 50 % ceny :P tylko te amory się nie nadają chyba do nich.
Oryginalna sprężyna jak i ta nowa mają grubość 12.4mm
Poniżej zrobiłem fotki dla porównania
I tak od lewej:
ta co była org w aucie.
ta z którą miałem problemy (50zł) (więcej zwoji).
nowa polska (75 zł).
nowa do benzyniaków 1.6 (42zł)
Mam jeszcze jedno pytanko , na tylniej belce sprężyna powinna mieć gumową podkładkę czy nie ??? ja mam tylko u góry sprężyny a u dołu nie.
Czyli jeśli wymiary się zgadzają z Twoimi to wychodziło by że amor jest z zbyt krótkim skokiem, ale nie tłumaczyło by że przód jest wyżej jutro jadę do hurtowni mają mi pokazać springi z diesla i benzyny oraz znajdę stare żeby mieć porównanie, jest opcja że do pudełka złe wsadzili ale to muszę wyciągnąć mc..... żeby numery sczytać zobaczę co jutro będzie
[ Dodano: Sro 04 Mar, 15 21:48 ]
[quote="zsolpyw"]billy66, wysokosc zawiasu mierzy sie od osi (srodek kolpaka) do rantu blotnika. Na oko masz 40-41cm, ja tez tyle mam i jest OK.
zmierzyłem mam ok 44 cm :lol: Panowie już chyba wiem w czym pies pogrzebany, byłem w hurtowni pooglądałem różne springi, to co mam założone wyglądają jak do żuka hehe
jutro robię podmiankę, później śmigam na przegląd, porobię zdjęcia, mam 4 pary sprężyn
stare, te co założone, do diesla i dużych benzyn polskiej firmy i noname do 1.6 postaram się jutro wszystko opisać, Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 06 Mar, 15 10:37 ]
Witam, autko zrobione, zaraz po wymianie sprężyn pojechałem na przegląd bo się kończył, przeszedł.
Okazało się że spręzyny które kupiłem, firma robi grubsze mają 13 mm i mają więcej zwoji, co za tym idzie mniejszą odległość między nimi i mniej się uginają a bardziej wypychają stąd te problemy. Kupiłem polskie sprężyny dają 5 lat gwarancji, są identyczne z tymi co były wcześniej, kosztowały po 75 zł a te pierwsze po 50 zł. Auto zachowuje się normalnie i da się nim jeździć już Więc morał z tego że nawet w fabryce mogą się mylić i mieć złe formy więc bardzo trzeba uważać co się kupuje i porównywać !!!
Na marginesie dodam jak ktoś chce podwyższyć oct to chętnie sprzedam springi za 50 % ceny :P tylko te amory się nie nadają chyba do nich.
Oryginalna sprężyna jak i ta nowa mają grubość 12.4mm
Poniżej zrobiłem fotki dla porównania
I tak od lewej:
ta co była org w aucie.
ta z którą miałem problemy (50zł) (więcej zwoji).
nowa polska (75 zł).
nowa do benzyniaków 1.6 (42zł)
Mam jeszcze jedno pytanko , na tylniej belce sprężyna powinna mieć gumową podkładkę czy nie ??? ja mam tylko u góry sprężyny a u dołu nie.
Komentarz