===Tomy===, Good year hydra grip to hujs..... wyrzuć te opony są do dupy wywaliłem takie 16 po jednym sezonie wiecznie drżała mi kiera nawet doważanie nie pomagało teraz mam michelin pilot exalto i doważać nie muszę nie wspomnę o spokojnej kierownicy
[O1] OI 2002 kombi 1.6 130kkm z LPG sekw stefanelli
Zwiń
X
-
[O1] OI 2002 kombi 1.6 130kkm z LPG sekw stefanelli
Witam
Dla wyjaśnienia dla osób które nie wiedzą o mnie wiele:
Mam trzecie autko Skoda:
od 1994-1998 Skoda 120L benzyna,
01.2001- 06.2003 Forman na LPG przejechane na LPG ok 60kkm I gen.,
aktualnie Felicia kombi 1.6 AEE na LPG już 169kkm II gen
następne też chcę LPG...
Oglądałem i jeździłem taką do odbioru za 22700zł jak w temacie, silnik 1.6 AKL, bez żadnego dzwona, w 2 miejscach do poprawki zadrapania obtarcie lekkie nad kołem, krajowy z ASO, I wł., wszystkie faktury napraw, auto osobowe rodzinne nowe sprzęgło, rozrząd i aku od średnio 2 mies.,
wyposażenie Ambiente+ klima+ alu + 4xel, el. lust, LPG na fakturze za instalacją jest napisane: Stefanelli. dream XXI Sekwencja cena brutto z montażem 3750zł w roku 2004.08 jest tam taki mały parownik - na gazie zrobione 70kkm...
Potwierdzona regeneracja parownika w dokumentach (gaziarze ją zrobili bo obroty pływały po wymianie nic to nie dało dopiero czyszcz. porzepustnicy i jest OK...)
Mam pytanko - jak on działa z sekwencyjnym gazem.... sprawnie sa jakieś kłopoty?
Jeździłem nią po dziurawych drogach w łodzi, trochę twardsze zawieszenie niż w Feli
Proszę o pomoc - szczególnie osoby mające podobny taki silnik z sekwencją LPG czy to dobry zestaw, jak to działa itp uwagi...
pozdr
Orzeł
-
-
orzel720, Za 28 tys nie mogles znaleźć diesla - to zle szukales, albo masz za duze wymagania
Co do tego LPG, oczywiscie ze bedzie dzialac. Ale jaka to instalacja tam siedzi, bo od tego chyba trzeba zaczac, po drugie zmniejszasz ladownosc i pakownosc auta juz na wstepie, bo kolo w sumie gdzies trzeba dac
Komentarz
-
-
z sekwencyjnym gazem działa OK. Sprawdź papiery na instalację, zwłaszcza na zbiornik, bo bez homologacji to będziesz miał problemy przy przeglądzie.
Zamieszczone przez Maicroftzmniejszasz ladownosc i pakownosc auta
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczastez czesto miałem spakowana octe full
Komentarz
-
-
Moje zdanie jest takie! Szukaj diesla. Gaz to jest dobry żeby obiad ugotować, a nie jeździć na gazie. Dwa lata temu zachciało mi sie gazu - kupiłem mercedesa, załozyłem instalacje gazową (na szczeście u mnie sie nic nie działo) i po roku juz merca sprzedałem. A jak 1999 roku kupiłem seata w dieslu do jeźziłem nim do 2005 roku. Ze słyszenia co mówią, a to kable świecą, a to strzały, a to świece, a jak sekwencja to sie filtry gazu zapychają. Dieselm na baku zrobisz ponad 1 tyś km, a na gazie ......
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cerzamMoje zdanie jest takie! Szukaj diesla. Gaz to jest dobry żeby obiad ugotować, a nie jeździć na gazie. Dwa lata temu zachciało mi sie gazu - kupiłem mercedesa, załozyłem instalacje gazową (na szczeście u mnie sie nic nie działo) i po roku juz merca sprzedałem. A jak 1999 roku kupiłem seata w dieslu do jeźziłem nim do 2005 roku. Ze słyszenia co mówią, a to kable świecą, a to strzały, a to świece, a jak sekwencja to sie filtry gazu zapychają. Dieselm na baku zrobisz ponad 1 tyś km, a na gazie ......
mnie poprzednie autko wyleczyło z LPG. raz na zawsze. a to wolne obroty są , a to ich nie ma. i na okrągło: świece , kable, kopułka, . a w tdi: olej , filtr. i ognia do przodu.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra.masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
Zgadzan się z kolegami miałem 2 samochody na gaz i nigdy wiecej. TDI to optymalne rozwiązanie - może głosne ale cos za coś. Ja odżyłem - nie musze co chwila jezdzic na wymianę filtrów gazu, swiec, przewodów itp . No i silnik mi się nie grzeje. Miałem pssata b3 1,8 /kat/ na gaz - może miałem pecha ale ciągle coś było a to się dławił, a to słabł, ciągle regulacja za regulacją. Wiem, że dobrze założona sekwencja az tak się nie psuje ale ...Odkąd jezdżę turbodieslami odżyłem a moja częstotliwość pobytów w warsztatach spadła i to znacznie...Jestem Tedeuszem :szeroki_usmiech
[ Dodano: Pią 23 Lut, 07 23:06 ]
i jestem z tego DUMNYbyła O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
Serwis By DGW
Komentarz
-
-
Być może orzel720 miał do czynienia z samochodani z instalacją LPG i chce przy tym pozostać. Jeśli instalacja gazowa jest dobrze zainstalowana i dobrana :!: , i na czas serwisowana, świece również wymieniane na czas, przewody WN dobrej firmy, nie powinno być mowy o problemach w ekspoloatacji auta na LPG. Większośc użytkowników takich aut zaczyna zgłaszać problemy np. z wolnymi obrotami, ale już po większym przebiegu na tym paliwie nie robiąc wcześniej przy instalacji zupełnie nic. Fakt kufer traci trochę na pojemności, zwłaszcza jak się ma koła 15`` i nie uznaje się dojazdówek. Są i takie osoby, które boją się samochodów z silnikami diesla z racji późniejszych napraw.
O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Zrobiłem 400kkm golfem z silnikiem 1.6AEE + zwykły LPG i on to przeżył ale właśnie liże rany.Nie wiem czy będzie się opłacało remontować silnik. Od roku jeżdzę TDI i jestem wniebowzięty. Jak sobie przypomnę,że byle co piardnęło i musiałem przejrzeć całą instalację benzynową żeby potem ewentualnie zmusić gaziarza do szukania problemu w gazie to mnie nawet dzisiaj krew zalewa. Fakt, strzelił tylko raz i to z mojej winy ale pilnowałem wszystkiego jak głupi. Moja opinia jest taka; wiem że TDI są znacznie droższe ale ja wolałem wziąć jakiś niewielki kredycik i go w rok spłacić niż kolejne 5 lat pierniczyć się z kolejnym gazem. Zwłaszcza, że teraz jeżdzenie na gazie wychodzi drożej niż w dieslu a jak tak dalej pójdzie to wogóle temat gazu umrze.Niegdyś AGR 118@242 Master's "chill out version"
Komentarz
-
-
Mam wrażenie że większość kolegów pisze zupełnie nie na temat. Orzeł pyta o sekwencję a wy mu tu opisujecie doświadczenia z instalacjami II gen.
LPG też może być bezobsługowe (pomijając wymianę filtrów itp.), nie musi być regulowane w nieskończoność i gubić nastawy.
Za 28tys ciężko jest znaleźć tdi w dobrym stanie, zwłaszcza z 2002r, a 1.6 już można trafić i przebieg będzie bardziej ludzki.
PS. Mam na LPG zrobione 80tys kmWORK: Mondeo Titanium
FUN: TypeR ver.IV
Komentarz
-
-
Witam
Nie 4000 zł tylko 2600 zł.
Mam założoną sekwencję Stag300 i jestem bardzo zadowolony.
Panowie - "każda sroczka swój ogonek chwali".
Przez 11 lat jeździłem ropniakiem, od czterech miesięcy zasuwam Pb/LPG, i jak to w życiu wszystko ma swoje plusy i minusy.
W poprzednim samochodzie (eskort 1,8 TD) miałem przez trzy lata problemy z silnikiem, kilku fachowców nie potrafiło go doprowadzić do pełnej sprawności. Na ASO mnie po prostu nie stać. Kolega ma w tej chwili 1,9 TDI z przebiegiem 159000 km, i od kilku tygodni jeździ po warsztatach bo ma "dziury" jak dodaje gazu, i na razie tylko każą wymieniać to: N-75, kierownicę powietrza, turbinę, coś wspominają o wtryskach. Acha samochód kumpla to Passat z 2001 roku.
Dobrze założona i dobrana sekwencja potrafi dać dużo radości-też.
Pozdrawiam JacekBiała Kombi teraz z LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jacek2407W poprzednim samochodzie (eskort 1,8 TD) miałem przez trzy lata problemy z silnikiem, kilku fachowców nie potrafiło go doprowadzić do pełnej sprawności. Na ASO mnie po prostu nie stać.
Komentarz
-
-
Witam
Tak ale to nie znaczy że "TYLKO TDI".
Niżej napisałem o problemach z ropniakiem mojego kolegi- ale zwolennicy diesla, przemilczają takie argumenty.
Napisałem że 11 lat jeździłem ropniakami- nie twierdzę że są złe, tylko mówię że jak się trafi zakała to można się popłakać.
Czytam to forum od paru miesięcy i zauważyłem że:
jak pada pytanie "czy zagazować samochód" to odpowiedź jest tylko jedna" kup sobie TDI".
Jak pada pytanie jaką sekwencję LPG założyć do takiego lub innego auta, to odpowiedź jest tylko jedyna słuszna "kup sobie TDI".
Przepraszam ale to jest trochę śmieszne, przypomina mi to odwieczną wojnę:
Intel lepszy od AMD, AMD lepsze od Intela, Nvidia lepsza od Ati, Ati lepsze od Nvidi.
Pada pytanie "jaką instalację LPG założyć do.........", to należało by opowiedzieć " zamontuj taką lub taką ponieważ jest to i to i .........."
Proszę mnie źle nie zrozumieć nie jestem zwolennikiem silników z zapłonem iskrowym ani z zapłonem samoczynnym.
Po prostu czasami zdarza się tak (jak w moim przypadku), że nie było w tym momencie żadnego godnego uwagi diesla, więc trafiła się za dobre pieniądze Octavia 1,8 20V, w dość dobrym stanie z małym przebiegiem, a że dużo jeżdżę to zamontowałem gaz i wcale nie jako zło konieczne.
Na koniec powiem że jak samochód się sprawuje na instalacji LPG to zależy od trzech czynników:
-monter instalacji - 60%
-model instalacji - 20%(mam na myśli tylko sekwencję)
-użytkownik - 20%( jak dba tak ma)
Pozdrawiam JacekBiała Kombi teraz z LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yossarianplZwłaszcza, że teraz jeżdzenie na gazie wychodzi drożej niż w dieslu a jak tak dalej pójdzie to wogóle temat gazu umrze.
I jeszcze jedno ogólne spostrzeżenie. Porównywanie sekwencji do instalacji II generacji to tak jakby zapytać was czy chcielibyście mieć w waszych Octaviach diesla z Golfa I - mniej więcej tak to wychodzi.
Jak juz kiedyś pisałem mam 2 samochody ' zagazowane' i na dzien dzisiejszy zaoszczedzilem na paliwie ponad 10kPLN - jak dla mnie to wystarczający argument. Co więcej nie robię nic więcej aniżeli w samochodzie bez instalacji..Powered by VSI PRINS
Komentarz
-
-
borut, ok matematycznie rzecz ujmując tylko w kwestii spalania to rzeczywiście koszt 100 km przejechanych na LPG, a na ON jest na korzyść LPG o całe...3 zł.
czyli po przejechaniu 15tys.= 450 zł. i teraz ja w tdi wymienię olej i filtr, a Ty zgodnie z instrukcją obsługi i gwarancji sekwencji co powinieneś wymienić?? chyba świeczki, filtr fazy ciekłej, no i cały przegląd instalki. mówimy oczywiście nie o oględnym serwisie, ale o starannym dbaniu o autko.troszku Ci zostanie, ale tak szczerze mówiąc niewiele. od razy mówię: założyłem że na tdi spalam 5,5 l/100km, zaś LPG 9l/100km. liczyłem dla cen osiągalnych w moim okręgu na stacji Bliska.
szczerze mówić nie rzuca mnie ta różnica na kolana.
jacek2407,- wcale nie "tylko TDI". jak przeglądniesz posty na całym forum, to trafisz i na taki w którym jeden z kolegów pytał o markę polecanej instalacji lpg. ja osobiście mam zaufanie do BRC. i jeśli sekwencja to albo w wersji ekono - tj. sequent 24, albo pełna wersja. czym się różnią : nie tylko ceną, ale np: rodzajem wtryskiwaczy, ilością sygnałów pobieranych z ori ecu. a to, że akurat użytkowników TDI jest tu chyba najwięcej to przecież nie nasza wina tylko tego, że te silniki są po prostu sprawdzone i cieszą się uznaniem.i stąd np biorą się różnice w cenie. to, że Ty masz staga za 2600, nie znaczy, że nie można wydac więcej na inną instalkę, np brc.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra.masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
huwe, 5,5/100 litra to bardzo, bardzo dobry wynik. mając kiedys renaulta 1.9 dCi 105KM nigdy nie udało mi się takiego wyniku osiągnąć na dłuższą mete. w trasie przy przędkościach około 150Km/h palił w granicach srednio około 7/100 a czasem i 8/100. w moim wypadku spalanie było mało istotne, samochód miał jezdzić dobrze a nie ekonomicznie.
jadąc 2.0 + LPG sekwencja metodą normalną (wcale nie w kapeluszu) osiągniesz mniejsze spalanie niż 9/100. cos na temat właśnie spalania tego silnika z dobrą instalacją powinien powiedzieć kolega DirkDiggler
jeszcze jeden parametr powinien być wzięty do obliczeń a mianowicie wartość zakupu samochodu.
[ Dodano: Sob 24 Lut, 07 20:18 ]
fakt. 4,5-5,0 /100 było do zrobienia tym silnikiem i to sprawdziłem ale jazda 80-90 km/h to troche nieporozumienie.1.8T 20v AUQ + k04
Komentarz
-
Komentarz