to uważaj na lotne patrole, bo jak nami nie będą się już zajmować to za kimś będą musieli jeździć i kręcić swoje perwersyjne filmiki :P
Skoda Oktavia 1.8 20V 1997 rok
Zwiń
X
-
Skoda Oktavia 1.8 20V 1997 rok
Witam wszyskich
Mam okazje kupić te autko.
Poszukiwałem na forum odpowiedzi,ale nie wszyskie znalazłem - dotyczące tego autka.
Chciałbym ją sprawdzić w ASO tylko nie wiem czy to zrobią i za ile?
Co sprawdzać w 10- letnim autku ?
podobno była serwisowana - ma książke serwisową.
I właściciel
przebieg 170 tyś.
Autko chodzi równo i dobrze wchodzi na obroty.
Chciałem w ASO sprawdzić zawieszenie, kompa i ogólny stan autka
Ile ona tak średnio pali???
poprosze jakieś podpowiedzi żeby zauważyć jakieś wady autka.
Dzieki wielkie za wszyskie odpowiedzibył Opel Astra 1.8 GLS - skasowany przez jakiegoś idiote
-
-
Pali ok 10-12 w miescie - zalezy jak jezdzisz, a na trasie to nawet do 7.5 moze zejsc. Silnik zaawansowany technicznie mowia ze to jest zabawka dla bogatych bo jak sie popsuje to padaczka. Moim zdaniam nie jest tak zle. Mozesz szykowac sie na podnosniki szyb, stabilizator, oleje i wszystkie plyny, warto sprawdzic elektryke. Auto rewelacja tylko to raczej bryka na trasy. Na twoim miejscu poszukałabym 2.0 (115km) z uwagi na ceny eksploatacji. W moim samochodzie wszystko idzie juz w setki, a srednia cena to 500. Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez goldensale jest frajda jak zostawiasz palantów w passatach i folfach na świat
BTW IMHO silnik nie warty zainteresowania. Pali tyle co 1.8T, koszty utrzymania takie same jak w turbo Tylko osiagi nie te :? Dla mnie szkoda kasy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBAZwyklym 1.8 20V :?: :lol: Juz nie badz takim optymista :diabelski_usmiech Tutaj jest mowa o 1.8 20V, a nie 1.8 20V turbo
BTW IMHO silnik nie warty zainteresowania. Pali tyle co 1.8T, koszty utrzymania takie same jak w turbo Tylko osiagi nie te :? Dla mnie szkoda kasy.
Na starcie spod świateł niektórzy są szybsi, ale potem na trasie zostają z tyłu (największy moment jest przy 4200 obr, a ja staram się jeździć do 3500).
Nie wiem, czy za 25 kucy i studzenie turba warto płacić więcej ...
vikal, książkę serwisową pokaż w ASO - oni mają w komputerach wszystko.Dwuoctaviusz
starsza O1 1,8 `98 + LPG
i nowsza O2 1,6 `08
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DoodeckNie wiem, czy za 25 kucy i studzenie turba warto płacić więcej ...
Chociaz wiadomo, ze w przypadku uzywanego samochodu jak cos sie trafi w dobrym stanie to sie bierze, a nie wybrzydza
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBADo tego lekki Chip na bezpieczne 170-180 KM i 50Nm mamy naprawde dynamiczne autko
Zamieszczone przez QBAktore wciaz pali 10.5-12l w miescie
W paru słowach: zależy, co kto lubi i na co go stać. Najważniejszy jest kompromis.Dwuoctaviusz
starsza O1 1,8 `98 + LPG
i nowsza O2 1,6 `08
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBABTW IMHO silnik nie warty zainteresowania. Pali tyle co 1.8T, koszty utrzymania takie same jak w turbo Tylko osiagi nie te :? Dla mnie szkoda kasy.
Jedyna zaleta 1.8 w stosunku do 1.8T jest taka, że silnik mniej awaryjny, bo nie ma turbo :wink:
Generalnie jak ktoś już szuka 1.8 to tylko raczej z "T".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez metrotestJedyna zaleta 1.8 w stosunku do 1.8T jest taka, że silnik mniej awaryjny, bo nie ma turbo
Komentarz
-
-
Jest stare, amerykańskie powiedzenie, że prawdziwa moc bierze się tylko z pojemności, a nie z obrotów i doładowania. Jeżdżę Octavią 2,0 115KM już 8 lat, i jestem bardzo zadowolony. Osiągi są lepsze niż w TDI, a przy rozsądnej jeżdzie można zmieścić się w 7,5 l/100km. W porywach testowałem minimalne zużycie na dłuższych trasach, i osiągałem wyniki poniżej 6l. Oczywiście nie trzeba wtedy wyprzedzać bez potrzeby. Nigdy nie wybrałbym samochodu z doładowaniem, a raczej z większą pojemnością silnika. Dużo mniej kłopotów, dużo większy komfort jazdy. Pokutuje powiedzenie, że duża pojemność , to duże spalanie. Nie jest to prawdą. Wystarczy porównać Octavię 1,6 i 2,0. Jak zwykle, wszystko zależy od stylu jazdy, nie mniej silniki o mniejszej pojemności trzeba wysoko kręcić, i dlatego nie są one oszczędne.
Komentarz
-
-
Znajomy ma 1.8 ja mam 1.8T. No i cóż.... koszty utrzymania podobne, spalanie podobne, przyjemność różna. Moja ma 141000 turbo, przepływka i inne rzeczy od nowości nie zmieniane. Jedyny problem, jaki się pojawił to przetarty przewód od zaworu doładowania. Co prawda ciężko znaleźć fajną 1.8T (ja szukałem pół roku) ale jest to wykonalne. Jeżeli mogę Ci coś doradzić, to literka T bardzo wiele zmienia. A jeżeli boisz się turbosprężarki to 2.0. 1.6 jest zdecydowanie za mały, 1.8 znośny. To jeżeli chodzi o benzynę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marian 2Osiągi są lepsze niż w TDI
Aha i apropo spalania to ja na twoim miejscu sprawdziłbym wskazania komputera pokładowego bo zejść w 2.0 w benzynie poniżej 6 litrów...?? :shock: takie rzeczy to tylko w erze!! :diabelski_usmiech
Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej jazdy i pociechy z autka!!
MarcinSeat Leon TS 4x4
Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
-------------------------------------------------------
www.leonclub.pl
www.tdiracing.pl
Komentarz
-
-
Napisałem większość!! a nie wszystkie...90 po chipie zostawia 2.0 daleko w tyle!!
PozdrawiamSeat Leon TS 4x4
Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
-------------------------------------------------------
www.leonclub.pl
www.tdiracing.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcin_kielcezejść w 2.0 w benzynie poniżej 6 litrów...?? takie rzeczy to tylko w erze!![b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Ja swoją seryjną 90Km ALH zniszczyłem ze startu ze świateł Volvo XC 90 w dieslu i to trzy razy :twisted: :diabelski_usmiech
więc dobry kierownik i jakieś szanse są zawsze :szeroki_usmiech
a po programie to..... :cool2 :smokedevil
PozdrawiamSeat Leon TS 4x4
Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
-------------------------------------------------------
www.leonclub.pl
www.tdiracing.pl
Komentarz
-
-
marcin_kielce, 1.9 90KM ze startu zatrzymanego nie daje rady dla mojej 1.6 102KM, a tymbardziej dla 2.0.(oczywiscie mowa tu o seryjnych jednostkach, bo inaczej nie widze sensu porównania).A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
może AGR nie daje rady bo ALH daje i moja Bora jest tego przykładem.
PozdrawiamSeat Leon TS 4x4
Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
-------------------------------------------------------
www.leonclub.pl
www.tdiracing.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marian 2Nigdy nie wybrałbym samochodu z doładowaniem, a raczej z większą pojemnością silnika. Dużo mniej kłopotów, dużo większy komfort jazdy.
Komentarz
-
-
barylkaq
Komentarz