Czy diesel może mieć coś wspólnego z WRC? Owszem, nowy Ford Focus WRC-S, zaprezentowany na targach w Barcelonie przez Marcusa Gronholma ma silnik zasilany olejem napędowym i spory napis WRC na drzwiach.

Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało ten sam zestaw spoilerów co wersja Focus ST, z tego modelu pochodzą również 18-calowe felgi ze stopów lekkich. Pod maską znajdziemy 136-konnego, 2-litrowego diesla, znanego z Focusa 2.0 TDCi. Wnętrze WRC-S wyróżnia się czarną tapicerką z białymi zdobieniami, aluminiowymi nakładkami na pedały, do kompletu brakuje tylko trójramiennej kierownicy.

Ford Focus WRC-S kosztuje niecałe 1500 Euro drożej od bazowej wersji - Focus 2.0 TDCi. Niestety WRC-S będzie jak na razie dostępny tylko na rynku hiszpańskim, w diabelskiej liczbie 666 egzemplarzy, z których każdy będzie miał wypisany kolejny numer na drzwiach.
[v10.pl]

Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało ten sam zestaw spoilerów co wersja Focus ST, z tego modelu pochodzą również 18-calowe felgi ze stopów lekkich. Pod maską znajdziemy 136-konnego, 2-litrowego diesla, znanego z Focusa 2.0 TDCi. Wnętrze WRC-S wyróżnia się czarną tapicerką z białymi zdobieniami, aluminiowymi nakładkami na pedały, do kompletu brakuje tylko trójramiennej kierownicy.

Ford Focus WRC-S kosztuje niecałe 1500 Euro drożej od bazowej wersji - Focus 2.0 TDCi. Niestety WRC-S będzie jak na razie dostępny tylko na rynku hiszpańskim, w diabelskiej liczbie 666 egzemplarzy, z których każdy będzie miał wypisany kolejny numer na drzwiach.

[v10.pl]
Komentarz