Dysze spryskiwacza reflektorów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • domanskip
    Classic
    • 2007
    • 30

    Dysze spryskiwacza reflektorów

    Czy diesel może mieć coś wspólnego z WRC? Owszem, nowy Ford Focus WRC-S, zaprezentowany na targach w Barcelonie przez Marcusa Gronholma ma silnik zasilany olejem napędowym i spory napis WRC na drzwiach.

    Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało ten sam zestaw spoilerów co wersja Focus ST, z tego modelu pochodzą również 18-calowe felgi ze stopów lekkich. Pod maską znajdziemy 136-konnego, 2-litrowego diesla, znanego z Focusa 2.0 TDCi. Wnętrze WRC-S wyróżnia się czarną tapicerką z białymi zdobieniami, aluminiowymi nakładkami na pedały, do kompletu brakuje tylko trójramiennej kierownicy.

    Ford Focus WRC-S kosztuje niecałe 1500 Euro drożej od bazowej wersji - Focus 2.0 TDCi. Niestety WRC-S będzie jak na razie dostępny tylko na rynku hiszpańskim, w diabelskiej liczbie 666 egzemplarzy, z których każdy będzie miał wypisany kolejny numer na drzwiach.


    [v10.pl]
  • adaś
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2006
    • 876
    • Volkswagen

    #2
    Dysze spryskiwacza reflektorów

    Witam, mam pytanie. Czy da się wyregulować/zmienić kierunek spryskiwania dysz reflektorow? Przy lewym reflektorze spryskiwacz jest ustawiony za bardzo na prawo i myje mi tez grill. Te dysze sa w ksztalcie kulek i wygladaja jakby mozna je regulowac. Probowalem je przesunąć, ale ani drgną. Nie chce stosować wariantu silowego, bo jeszcze cos połamię.
    Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
    a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
    Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
    O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      adaś, a nie da się tak jak normalne spryskiwacze szyb przestawić szpilką ?
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • adaś
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2006
        • 876
        • Volkswagen

        #4
        Probowalem, ale one nie chca sie ruszyc. Moze trzeba miec jakis specjalny klucz?
        Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
        a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
        Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
        O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

        Komentarz

        • chester121
          L&K
          • 2005
          • 1053

          #5
          da sie je zmienic (jesli mowa o O1)
          tylko ze ciezko chodza
          ja przez przypadek przestawilem jeden bo tez myslalem ze sie nie da
          teraz wyregulowalem sobie wszystkie 4 dysze i pryskaja mi rewelacyjnie

          Zamieszczone przez Ziomal
          adaś, a nie da się tak jak normalne spryskiwacze szyb przestawić szpilką ?
          a tych od szyb wlasnie sie nie da regulowac
          pzdr

          Komentarz

          • adaś
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2006
            • 876
            • Volkswagen

            #6
            Chester, a czego uzyles do przestawienia tych dysz?
            Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
            a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
            Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
            O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

            Komentarz

            • chester121
              L&K
              • 2005
              • 1053

              #7
              zdjalem te obudowy (plastik zewnetrzny)
              bo wtedy idealny dostep do dysz jest
              szczypczyki w dlon (moga byc kombinerki) i delikatnie ruszalem po czym sprawdzalem jak pryskaja i tak 4 razy

              Komentarz

              • adaś
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2006
                • 876
                • Volkswagen

                #8
                Dzieki za info. Teraz jak juz wiem, ze da sie je nastawic, to moge do tego podejsc z innej strony.
                Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 11007
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez chester121
                  a tych od szyb wlasnie sie nie da regulowac
                  No właśnie, próbowałem przestawiać te od szyb i dupa
                  bo mi pryskają w wycieraczki na dole szyby.

                  Na pewno się nie da?!
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    krzynol, Ich sie IMO nie reguluje. Jak pryskaja po dole szyby, to sprawdz czy masz dobrze zamontowane podszybie w ktorym sa te spryskiwacze. Chyba, ze sa zle zamocowane w samym podszybiu.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    Pracuję...