Na telefonik to wejdzie, przy widomo odpowiedniej do tego karcie?
jezeli masz palmofon to tak, jezeli telefon na symbianie to nie
na symbiana v3 polecam tomtom6 - wczesniej jak mialem tomtom5 i n70 - pokrycie drog w PL bylo ok 20%, czyli lipne - obecnie mam n73 i nie wiem jak to sie spisuje w Polsce ( podobno pokrycie wzroslo do ok 40%), ale w anglii jest git ( pokrycie znacznie ponad 90% ), do osobowki nie potrzebuje niczego wiecej, to dziala pieknie, ale jednak jak jade duzym to niestety, brakuje mi opcji wyboru typu pojazdu ( osobowka, taxi, autobus, tir, itp ), typ trasy ( najszybsza, najkrotsza itp ) to za malo :/
Właśnie mam telefonjik z symbianem, mam TT5 ale poszukam 6, i wgram sobie, tylko czekam na czytnik kart.
Szkoda ze AutoMapa nie podejdzie :?
Jak jest silniczek zimny to rakieta. zero jakiejkolwiek turbo dziury.
Jak sie dobrze rozgrzeje do wcisniecie gazu do deski powoduje takie dluzsze zawahanie, potem dopiero zaczyna sie zbierac. wogole goracego trzeba mocniej cisnac aby sie zbieral.
Przy zapeiczonych kierownicach wywali blad. Bo auto nie bedzie mialo cisnienia wymaganego przez sterownik. Predzej N75 swiruje, ale to zazwyczaj dziala w druga strone, ze na zimno nie chce ruszyc, jak sie komora silnika podgrzeje to zaczyna dzialac
Pięć tysięcy przebiegu, to dopiero silnik się układa. Gdzieś było opisane, że do piewszego przeglądu samochód nie miał tego wigoru. Po 15kkm wszystko wróciło do normy.
O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
nie o to mi chodzilo, tylko o to ze zimne auto zawsze ladniej ciagnie niz takie juz rozgrzane
tak wiem bogatsza mieszanka itd.
ale mam taki efekt jakby im bardziej rozgrzany silnik to pedał gazu trzeba głębiej cisnąć żeby "załapał" takie odczucie mam. Na zimnym lekko naciskam i się elegancko wkręca. Jak się rozgrzeje, to muszę wcisnąć 2 x więcej aby się tak samo wkręcał...
Mój silnik AXR bardzo dobrze konsumuje paliwo z Neste.
Mało tego, był hamowany na tym paliwie.
ale rozmawiałeś z nim czy zgadujesz :?: :roll:
swego czasu na prośbę Aliego sprawdzałem u siebie pewien kanał na VAGu w którym odczytuje się parametr pompowtrysków (nie pamiętam w tej chwili który, jest to do znalezienia) na paliwie z Neste odczyt był zatrważający, przekraczając wartości dopuszczalne dwukrotnie AFAIR, natomiast na BP Ultimate Diesel i VPower Diesel mieścił się w normie, a na zwykłym dieslu BP i bodajze Statoil wykraczał poza normy acz nieznacznie. pozdrow swoj silnik i życz mu smacznego :roll:
MisiekWAW, Na kazdej stacji w tym kraju mozesz pozdrowic swoj silnik, nie ma sily. Jak wszyscy gnoj biora z tego samego kotla tylko sprzedaja pod swoja plakietka :szeroki_usmiech
witam.panowie nie dajmy sie zwariowac ja osobiscie uwazam ze jest roznica miedzy vpower lub ultimate a cala reszta jezdze na naprawde dlugich dystansach i roznica w spalaniu ww paliw jednak jest :P
Komentarz