faktycznie jest to słuszna rada. mam nadzieję, że na mojego staruszka nikt się nie połasi. na szczęście parkuję głównie w miejscach strzeżonych, ale jak wiadomo, to nie gwarantuje pełnej ochrony...
Pozdr,
BP
z uwagi na cenę olałem firmowy czujnik parkowania, 300 euro to ja wolę na co innego wydać,
tym niemniej muszę coś założyć, bo dupa tego autka jest całkowicie poza moim zasięgiem
nasuwają się wzw z tym trzy pytania
1. czy da się zdobyć gdzieś po rozsądnej cenie zestaw firmowy (moje zainteresowanie nim wynika z chęci skorzystania z wyswietlacza radia)
2. jeżeli nie firmowy to jaki?
3. tu już kwestia techniczna, wiem jak mniej więcej to cudo założyć, pytanie tylko brzmi, JAK przeciągnąć przewody do bagażnika z zewnątrz??? (może jest jakieś w miarę łatwe dojście od strony świateł???
Ja też się przymierzałem do założenia czujnika i trafiłem na bardzo tani zamiennik zaproponowany mi w salonie Skody za 450 zł z założeniem (4x czujnik). Niestety uszkodziłem mój zderzak i kupno czujników musze przełożyć na później... Fakt oryginalny jest potwornie drogi, ale sam kiero zaopatrzenia w ASO zapewniał mnie że nie ma żadnej różnicy.
Ja też się przymierzałem do założenia czujnika i trafiłem na bardzo tani zamiennik zaproponowany mi w salonie Skody za 450 zł z założeniem (4x czujnik). Niestety uszkodziłem mój zderzak i kupno czujników musze przełożyć na później... Fakt oryginalny jest potwornie drogi, ale sam kiero zaopatrzenia w ASO zapewniał mnie że nie ma żadnej różnicy.
No! jeżeli da się go podłączyć do radia to za 450 zł to całkiem przystępna cena!, to może nawet ze 200 zł bym dołozył i od razu przód podłączył?
A na czym polega podlaczenie czujnika parkowania do radia ? Jak to niby dziala ?
jeżeli czujnik jest zintegrowany z radiem firmowym
widać na nim w momencie włączenia czujnika taki śliczny widok
zamiast diodek na jakimś wyświetlaczu dodatkowym masz śliczny widok na wyświetlaczu radia k
kumpel się szarpnął, wydał coś 600 euro i ma z przodu i z tyłu firmowe czujniki
ja wolałem wydać tę kasę w inny sposób, więc kombinuje jak tę cenę obejść
A na czym polega podlaczenie czujnika parkowania do radia ? Jak to niby dziala ?
jeżeli czujnik jest zintegrowany z radiem firmowym
widać na nim w momencie włączenia czujnika taki śliczny widok
Obrazek
zamiast diodek na jakimś wyświetlaczu dodatkowym masz śliczny widok na wyświetlaczu radia k
kumpel się szarpnął, wydał coś 600 euro i ma z przodu i z tyłu firmowe czujniki
ja wolałem wydać tę kasę w inny sposób, więc kombinuje jak tę cenę obejść
Fajny bajer, ale chyba przedatny tylko przy przednich czujkach, bo jak cofasz to i tak patrzysz do tylu, a nie na radio
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Swego czasu też zastanawiałem się nad czujnikami do obecnego auta. Ostatecznie jeżdżę bez. Nigdy nie ma czasu żeby zostawić auto w jakimś warsztacie, samemu dłubać też mi się nie chce ani czasu nie ma, ewentualnie wchodziłoby w grę zrobienie tego przy okazji przeglądu/wymian etc. Na allegro jest spory przekrój różnego rodzaju urządzeń, ale szczerze mówiąc, Skoda w O2 zaoferowała tak eleganckie rozwiązanie, że żal byłoby nie skorzystać i montować jakieś dziwactwo wyświetlające przekolorowe cudeńka. IMHO - montuj od ręki u dealera przed odbiorem auta, jeśli jest w stanie za akceptowalną kasę zaproponować Ci osprzęt wraz z podłączeniem do wyświetlacza radiowego. W razie czego, przy okazji odwiedzin ojczyzny, tutaj u jakiegoś dealera zamontujesz
--
E
--
sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...
Fajny bajer, ale chyba przedatny tylko przy przednich czujkach, bo jak cofasz to i tak patrzysz do tylu, a nie na radio
Otóż zapewniam Cie, że niekoniecznie. Mam czujniki - co prawda nie w standardzie O2- ale pozwalają wykonywać manewr cofania przy korzystaniu wyłącznie z lusterek wstecznych. Poza tym, jak jesteś blisko "przeszkody" to patrzenie do tyłu (przy takim kufrze jaki ma octa) zdaje się na nic. Wiele razy widziałem zdziwione oczy innych kierowników kiedy na parkingu cofałem im pod sam zderzak. Odkąd korzystam z tego dobrodziejstwa nie wyobrażam sobie jak można bez szczególnie na zatłoczonych parkingach, bądź przy parkowaniu tyłem w garażu. Przyznam, że wersja O2 czujników powala ceną jednak "bajer" wart jest rozważenia zakupu.
Otóż zapewniam Cie, że niekoniecznie. Mam czujniki - co prawda nie w standardzie O2- ale pozwalają wykonywać manewr cofania przy korzystaniu wyłącznie z lusterek wstecznych. Poza tym, jak jesteś blisko "przeszkody" to patrzenie do tyłu (przy takim kufrze jaki ma octa) zdaje się na nic. Wiele razy widziałem zdziwione oczy innych kierowników kiedy na parkingu cofałem im pod sam zderzak. Odkąd korzystam z tego dobrodziejstwa nie wyobrażam sobie jak można bez szczególnie na zatłoczonych parkingach, bądź przy parkowaniu tyłem w garażu. Przyznam, że wersja O2 czujników powala ceną jednak "bajer" wart jest rozważenia zakupu.
DOKŁADNIE, dlatego choć zrezygnowałem z firmowych nie omieszkam zainstalować tańszych
Odkąd korzystam z tego dobrodziejstwa nie wyobrażam sobie jak można bez szczególnie na zatłoczonych parkingach
Alez ja nie twierdze nic innego. Tez mam czujniki z tylu i uwazam, ze to super sprawa, ale jakos nie do konca mnie przekonuje ten wyswietlacz w radiu. Nie wyobrazam sobie, ze cofam i nie patrze do tylu lub w lusterka tylko w dol na radio. Ale patent mi sie podoba, bo fajnie to wyglada
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Ja tez uwazam ze majac czujniki do tylu juz nie ma na co patrzec. Ja nie umie patrzec do tylu bo i tak nic nie widac co jest za autem. Cofam zawsze na czujniki i lusterka ew jak czegos nie jestem pewny to patrze do tylu. A wyswietlacz to zabawka jak dla mnie. Przod i tyl na glosowy w zupelnosci wystarczy. A po glosowym tez mozna nauczyc sie odlegosci. Wystarczy pomierzyc sobie mniej wiecej odleglosci. Stanac 2m od sciany i potem zmniejszac odlegosc. Jak bedzie 20cm bedzie piszczal stalym dzwiekiem. I zadne obrazki nie sa potrzebne.
Jest tylko jeden problem o ktorym pisalem. Jak zmieniamy auto to trzeba sobie to uswiadomic w glowie rowniez. Jak cofamy nic nie bedzie piszczec !!! i mozna sie zdziwic.
Ja poskapilem na czujniki i teraz zaluje... przy najblizszym przegladzie dowiem sie czy mozna dolozyc czujniki tak zeby dzialy z wyswietlaczem od radia (zeby wygladalo jak fabrycznie). Jesli dokladane beda dzialaly z wyswietlaczem od radia to biore :-)
Teraz w rocznikach 2005 czujniki przod/tyl sa w cenie w Elegance :evil:
A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Ja poskapilem na czujniki i teraz zaluje... przy najblizszym przegladzie dowiem sie czy mozna dolozyc czujniki tak zeby dzialy z wyswietlaczem od radia (zeby wygladalo jak fabrycznie). Jesli dokladane beda dzialaly z wyswietlaczem od radia to biore :-)
Teraz w rocznikach 2005 czujniki przod/tyl sa w cenie w Elegance :evil:
Warszawskie ASO montuja tylko firmowe, tył 1100-1350 zł
więc zakładam Steel Mate za 330 + własnoręczny montaż...
Komentarz