Jaki koszt wymiany uszczelnianczy zaworowych w TDI (ASV)?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • phido
    Classic
    • 2011
    • 8

    Jaki koszt wymiany uszczelnianczy zaworowych w TDI (ASV)?

    Skodzianka dostała wczoraj światła dzienne. Wybór padł na NSSC model 501HP (miałem w Nexii tej samej firmy - świeciły super i nie miałem z nimi problemów). Na razie tylko je ładnie wpasowałem w kratki. Pozostało je podłączyć :-)



    PhiDo
    Octavia IIFL 2011 LPG
  • t_kucyk
    Ambiente
    • 2010
    • 147
    • Volkswagen

    #2
    Jaki koszt wymiany uszczelnianczy zaworowych w TDI (ASV)?

    Cześć,

    Auto będzie wymagało za jakiś czas wymiany uszczelniaczy zaworowych.
    Puszcza chmurę niebieskiego dymu zaraz po starcie, potem nie dymi wogóle.
    Ogólne zużycie oleju 1,5 litra na 15.000km. Większość dystansu pokonywana w trasach.

    Jaki jest orientacyjny koszt robocizny i jakiej firmy uszczelniacze wybrać?
    Jakie czynności dodatkowe są konieczne, wymiania uszczelki pod głowicą?

    Przebieg 329kkm, 11 lat.

    Komentarz

    • pekool
      Rider
      • 2012
      • 321
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      jak masz speca to ci je wymieni bez sciagania glowicy, kupowalem oryginalne na skodaczesci.pl po 2 zł/szt a za wymiane zaplacilem 150zł. U mnie tez lykala olej mniej wiecej jak tobie ale na 10tkm, dopiero wymiana pierscieni tlokowych pomogla, teraz auto nie dymi przy odpalaniu i nie pije oleju. Moje autko ma ok 100tkm przejechane wiecej od twojego

      [ Dodano: Nie 03 Sie, 14 14:08 ]
      aha, jak sie pytalem innych mechanikow ile za wymiane uszczelniaczy to cena wahala sie miedzy 300 a 500pln. Wymiane robilem u znajomego mechanika
      pekool

      Komentarz

      • t_kucyk
        Ambiente
        • 2010
        • 147
        • Volkswagen

        #4
        Zamieszczone przez pekool
        jak masz speca to ci je wymieni bez sciagania glowicy, kupowalem oryginalne na skodaczesci.pl po 2 zł/szt a za wymiane zaplacilem 150zł. U mnie tez lykala olej mniej wiecej jak tobie ale na 10tkm, dopiero wymiana pierscieni tlokowych pomogla, teraz auto nie dymi przy odpalaniu i nie pije oleju. Moje autko ma ok 100tkm przejechane wiecej od twojego

        [ Dodano: Nie 03 Sie, 14 14:08 ]
        aha, jak sie pytalem innych mechanikow ile za wymiane uszczelniaczy to cena wahala sie miedzy 300 a 500pln. Wymiane robilem u znajomego mechanika
        Dzięki za informację.
        Spróbuję najpierw z uszczelniaczami, wygląda że nie zapłacę zbyt dużo więc warto spróbować, przy 360kkm mam kolejną zmianę rozrządu - najwyżej wtedy pomyślę nad pierścieniami jeśli uszczelniacze nie pomogą

        Ile zapłaciłeś za wymianę pierścieni tłokowych, robocizna i części?

        Komentarz

        • pekool
          Rider
          • 2012
          • 321
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          t_kucyk, okolo tysiac pln. Niektorzy powiedzieli by, ze nie warto i lepiej dolewc olej i jezdzic dalej. Jak autem chcesz pojezdzic jak najdluzej to lepiej o nie zadbac
          pekool

          Komentarz

          • t_kucyk
            Ambiente
            • 2010
            • 147
            • Volkswagen

            #6
            Zamieszczone przez pekool
            t_kucyk, okolo tysiac pln. Niektorzy powiedzieli by, ze nie warto i lepiej dolewc olej i jezdzic dalej. Jak autem chcesz pojezdzic jak najdluzej to lepiej o nie zadbac
            Zobaczymy.
            Niestety ma tylko Euro 3 i do wielu miast w DE już nie wjadę.

            Komentarz

            • rafalus
              L&K
              • 2005
              • 1140
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              U mnie od nowości wciąga ok 1 litr oleju. Wynika to z jeżdżenia po autostradach. Co do dymu po odpalaniu też to przerabiałem i nie było to co wymieniasz przyczyną . A trochę się z tym męczyłem.
              nowy cSIMC od Aliego
              seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
              Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

              półosie seryjne przebieg 273 tyś

              Komentarz

              • t_kucyk
                Ambiente
                • 2010
                • 147
                • Volkswagen

                #8
                Zamieszczone przez rafalus
                U mnie od nowości wciąga ok 1 litr oleju. Wynika to z jeżdżenia po autostradach. Co do dymu po odpalaniu też to przerabiałem i nie było to co wymieniasz przyczyną . A trochę się z tym męczyłem.
                No ja właśnie jeżdżę raczej autostradowo, ale bez przesady - do 150km/h przy wyprzedzaniu, a tak to 130km/h na tempomacie.

                A powiedz co było przyczyną u Ciebie?

                Komentarz

                • aniol
                  RS
                  • 2012
                  • 5228
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  t_kucyk, Mam taki sam silnik jak ty.Rano,po nocy spędzonej w garażu po odpaleniu też mi zakopci na siwo-błękitny dymek a potem jest spokój.Oleju mi bierze 0,7-0,8l na 15tys.Nic z tym nie robie bo żadnych niepokojących objawów nie ma a i zużycie oleju jest nie najgorsze jak na 208tys.przebiegu. Czytałem gdzieś na forum że te zakopcenie przy rannym odpalaniu to norma w tych silnikach i nie tylko tych.
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  Pozdrawiam ANIOL

                  Komentarz

                  • rafalus
                    L&K
                    • 2005
                    • 1140
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    U mnie odpalal tak na 3 cylindry. Nie mozna bylo dojsc . Chcialem auto sprzedawac. Teraz swiece grzeje dluzej pali jak nowy . A wiem jak to bylo
                    nierowna praca i dym ale raczej bialy po odpaleniu. Szegolow naprawy nie znam. Nawet mechanicy nie wiedza .
                    nowy cSIMC od Aliego
                    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                    półosie seryjne przebieg 273 tyś

                    Komentarz

                    Pracuję...