Jaki koszt wymiany uszczelnianczy zaworowych w TDI (ASV)?
Zwiń
X
-
Jaki koszt wymiany uszczelnianczy zaworowych w TDI (ASV)?
Cześć,
Auto będzie wymagało za jakiś czas wymiany uszczelniaczy zaworowych.
Puszcza chmurę niebieskiego dymu zaraz po starcie, potem nie dymi wogóle.
Ogólne zużycie oleju 1,5 litra na 15.000km. Większość dystansu pokonywana w trasach.
Jaki jest orientacyjny koszt robocizny i jakiej firmy uszczelniacze wybrać?
Jakie czynności dodatkowe są konieczne, wymiania uszczelki pod głowicą?
Przebieg 329kkm, 11 lat.
-
-
jak masz speca to ci je wymieni bez sciagania glowicy, kupowalem oryginalne na skodaczesci.pl po 2 zł/szt a za wymiane zaplacilem 150zł. U mnie tez lykala olej mniej wiecej jak tobie ale na 10tkm, dopiero wymiana pierscieni tlokowych pomogla, teraz auto nie dymi przy odpalaniu i nie pije oleju. Moje autko ma ok 100tkm przejechane wiecej od twojego
[ Dodano: Nie 03 Sie, 14 14:08 ]
aha, jak sie pytalem innych mechanikow ile za wymiane uszczelniaczy to cena wahala sie miedzy 300 a 500pln. Wymiane robilem u znajomego mechanikapekool
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pekooljak masz speca to ci je wymieni bez sciagania glowicy, kupowalem oryginalne na skodaczesci.pl po 2 zł/szt a za wymiane zaplacilem 150zł. U mnie tez lykala olej mniej wiecej jak tobie ale na 10tkm, dopiero wymiana pierscieni tlokowych pomogla, teraz auto nie dymi przy odpalaniu i nie pije oleju. Moje autko ma ok 100tkm przejechane wiecej od twojego
[ Dodano: Nie 03 Sie, 14 14:08 ]
aha, jak sie pytalem innych mechanikow ile za wymiane uszczelniaczy to cena wahala sie miedzy 300 a 500pln. Wymiane robilem u znajomego mechanika
Spróbuję najpierw z uszczelniaczami, wygląda że nie zapłacę zbyt dużo więc warto spróbować, przy 360kkm mam kolejną zmianę rozrządu - najwyżej wtedy pomyślę nad pierścieniami jeśli uszczelniacze nie pomogą
Ile zapłaciłeś za wymianę pierścieni tłokowych, robocizna i części?
Komentarz
-
-
U mnie od nowości wciąga ok 1 litr oleju. Wynika to z jeżdżenia po autostradach. Co do dymu po odpalaniu też to przerabiałem i nie było to co wymieniasz przyczyną . A trochę się z tym męczyłem.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalusU mnie od nowości wciąga ok 1 litr oleju. Wynika to z jeżdżenia po autostradach. Co do dymu po odpalaniu też to przerabiałem i nie było to co wymieniasz przyczyną . A trochę się z tym męczyłem.
A powiedz co było przyczyną u Ciebie?
Komentarz
-
-
t_kucyk, Mam taki sam silnik jak ty.Rano,po nocy spędzonej w garażu po odpaleniu też mi zakopci na siwo-błękitny dymek a potem jest spokój.Oleju mi bierze 0,7-0,8l na 15tys.Nic z tym nie robie bo żadnych niepokojących objawów nie ma a i zużycie oleju jest nie najgorsze jak na 208tys.przebiegu. Czytałem gdzieś na forum że te zakopcenie przy rannym odpalaniu to norma w tych silnikach i nie tylko tych.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
U mnie odpalal tak na 3 cylindry. Nie mozna bylo dojsc . Chcialem auto sprzedawac. Teraz swiece grzeje dluzej pali jak nowy . A wiem jak to bylo
nierowna praca i dym ale raczej bialy po odpaleniu. Szegolow naprawy nie znam. Nawet mechanicy nie wiedza .nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
Komentarz