Zamieszczone przez mario_op
Montaż b6 i osłony pod silnik
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez JackalZamieszczone przez mario_op... zmieniali sprężyny na twardszeTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Z tego co ja zauważyłem to w celu wsadzenia tej tuleiki trzeba wyjąć kolumne i ją rozłożyć i ta podkładka przychodzi pod łożysko ( więc do tego jest potrzebny przyrząd do sprężyn-reszta jest łatwa )
Może przy okazji warto założyć odbojnik amortyzatora ( dla pojazdów na złe drogi)
który będzie powstrzymywał nadwozie przed siadaniem na glebe.
Jeśli chodzi o tył:
Nie ma najmniejszego sensu nic robić ( no może poza odbojnikiem) bo i tak najniższy element to jest kielich sprężyny a reszta jest już bardzo wysoko
Kielich ten jest przyspawany do belki i ma stałą odległość od ziemi, a w autach 4x4 nie ma go tylko spręzyna jest pod wachaczem
Wczoraj wlazłem pod auto i zastanawiałem się co by tu zrobić a koleiny z dna na dzień coraz wyższe
[ Dodano: Nie 19 Cze, 05 11:32 ]
Jeszcze jedno ta tulejka podchodzi prawie pod całą kolumne wiec nie ważne jest jaki amortyzator i sprężyna
Jak to wygląda w limuzynie chyba trzeba by było i tył podnieść a to już sprężyna+amortSeria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
Komentarz