Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Montaż b6 i osłony pod silnik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez mario_op
    ... zmieniali sprężyny na twardsze
    rozwin temat jesli mozesz... jakie to dokladnie sprezyny byly :?:
    bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
    Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
    Perfect service by DobryGrzesWawa

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez Jackal
      Zamieszczone przez mario_op
      ... zmieniali sprężyny na twardsze
      rozwin temat jesli mozesz... jakie to dokladnie sprezyny byly :?:
      z zestawu na bezdroza zapewne - według ETKI są inne :roll:
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz


      • #53
        Powiedzieli że twardsze, ale wyciągnąć jakieś parametry typu długość czy ilość zwojów albo chociaż oznaczenia identyfikacyjne się nie dało.
        Ogólnie oceniam wiedzę większości pracowników tak: podaj nr nadwozia i silnika a ja ci powiem ile kosztuje :-)
        COMBI ELEGANCE'03 ASV

        Komentarz


        • #54
          Z tego co ja zauważyłem to w celu wsadzenia tej tuleiki trzeba wyjąć kolumne i ją rozłożyć i ta podkładka przychodzi pod łożysko ( więc do tego jest potrzebny przyrząd do sprężyn-reszta jest łatwa )
          Może przy okazji warto założyć odbojnik amortyzatora ( dla pojazdów na złe drogi)
          który będzie powstrzymywał nadwozie przed siadaniem na glebe.

          Jeśli chodzi o tył:
          Nie ma najmniejszego sensu nic robić ( no może poza odbojnikiem) bo i tak najniższy element to jest kielich sprężyny a reszta jest już bardzo wysoko
          Kielich ten jest przyspawany do belki i ma stałą odległość od ziemi, a w autach 4x4 nie ma go tylko spręzyna jest pod wachaczem

          Wczoraj wlazłem pod auto i zastanawiałem się co by tu zrobić a koleiny z dna na dzień coraz wyższe

          [ Dodano: Nie 19 Cze, 05 11:32 ]
          Jeszcze jedno ta tulejka podchodzi prawie pod całą kolumne wiec nie ważne jest jaki amortyzator i sprężyna
          Jak to wygląda w limuzynie chyba trzeba by było i tył podnieść a to już sprężyna+amort
          Seria 188KM/270Nm na 95RON

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X