nie. wystraszyl sie mojego kogucika za przednia szyba
Podkładka pod filtr oleju
Zwiń
X
-
Podkładka pod filtr oleju
Jako, że czas zamontowac wskaźniki zaczynam szukać najlepszego i najmniej awaryjnego jak i najmniej druciarskiego rozwiązania.
Znalazłem coś takiego jak podkładka pod filtr oleju wktóra posiada 4 miejsca na czujniki. Wpakował bym tam temp i ciś oliwy.
Tylko sie zastanawiam czy umiejscowienie tam tycz czujników bedzie w miare dawało dobre wskazania przy założeniu ze kupie dobre zegary.
Ma ktoś coś takiego u siebie ? lub jakieś rozwiązania co do miejsc czujników temp i ciśnienia temp. Dodam, że nie chciał bym :
- wiercić w misce olejowej by wpakować czujke
- pakować ja w korek spustowy bo zetne ją przy pierwszym podskoku fury
- nie chce trójników wkładać w ori miejsce i do niego 2 czujników bo słyszałem juz ze trójnik z dwoma czujnikami dosyć wazy i sie wyłamał czy też wyrobił gwint i oliwa poszła won ..
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
-
-
Maicroft, Tak tak ,, to fotka obrazowa. Dla TDI sa ponoć inne ale podobnie montowane. Postaram sie dorwać fotoOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
no kufa .. Maicroft, zrobiłem wydruk z ETOSA wysyłam rysunek gościowi który to sprzedaje i który ma to w swojej niby A4 TDI z pytaniem ... :
czy daje sie to pod chłodniczkę czy na chłodniczke między filtrem a może gdzieś indziej ?
I jaką odpowiedz uzyskałem :
cytat:
"dokładnie tak"
koniec cytatu.
Fajnie ze mi odpowiedział hehe ... tylko mało kufa konkretnie. Kufa ludzie sprzedają i nie wiedzą co ! A jak sie już ich spytasz dokładnie to kapa. Bede misiał kupić i pooglądać przy najbliższej wymianie oliwy za ok 2 miechy gdzie by to wpakować.
Wydaje mi sie że by mogło to być zamiast korka nr 14 na dole pod chłodniczką Maicroft co Ty na to ?
EDIT: dzwoniłem do innego kolesia .. co też to sprzedaje i mowi ze do nas sie nie da to jest tyko na metalowy filtr dla nas trzeba stosować trójniki :
EDIT 2:
Przetrzepałem forum SR. i sie okazuje ze jednak nie polecają pakowac trójnika bezpośrednio do bloku bo jak sie na tym zawieśi 2/3 czuniki to z ciężaru potrafi pęknąć i wysrać oliwe. Polecają zrobić wężyk ciśnieniowy i dopiero do niego trójnik. I tak bede robił.
Musze rozeznać jaki jest gwint ori czujnika i jakie tam ciśnienie napingala by zrobić odpowiedni wężyk.OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
Komentarz