W mojej octavce po 3 latach użytkowania również znalazłem niedawno kilka ognisk korozji pod powłoką. Zwróćcie uwagę na plastikową ramkę tablicy rej na klapie bagażnika, która przylega bezpośrednio do lakieru i na skutek drgań, przeciera lakier do "żywej" blachy. Dobrze jest założyć pod tablicę gumowe podkładki.
Turbina w 1,9 TDI
Zwiń
X
-
da3
Firma Garrett
OCTAVIA TDI 1998 90 1.9/4 D GT1544 454159-0001 045 145 701A
OCTAVIA TDI 1997 110 1.9/4 D GT1749V 454232-0004 038 253 019A
OCTAVIA TDI 1997 110 1.9/4 D GT1749V 454232-0005 038 253 019A
:roll: nie znam sie na skodach wiec niech lepiej ktos potwierdzi badz mnie zgania
Komentarz
-
da3
Zamieszczone przez JanuszP. Czyli turbiny Garretta są do d... Ciekawe ?
Komentarz
-
Zamieszczone przez da3Zamieszczone przez JanuszP. Czyli turbiny Garretta są do d... Ciekawe ?L&K
Komentarz
-
-
Wczoraj rozmawiałem z człowiekiem od gwarancji.
Coś wiedział na temat szumu...
Jutro pomęczę serwis.
Ponoć dealerzy dostali wytyczne :twisted:www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Przepraszam, że się ociągam z odpowiedzią ops:
Mam straszny zapierdziel :|
Jutro będę wiedział wszystko... Jeśli wspomniany człowiek powie/da mi coś konkretnego... To Wam to przedstawię.
Jeszcze raz sorry.
[ Dodano: Czw 17 Mar, 05 13:55 ]
I nic wartościowego się nie dowiedziałem... Mam w ręku wydruk informacji serwisowej, która mówi o normalnych szmerach podczas hamowania silnikiem... Czyli jesteśmy w punkcie wyjścia :roll:www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
Komentarz