Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Turbina w 1,9 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Turbina w 1,9 TDI

    W mojej octavce po 3 latach użytkowania również znalazłem niedawno kilka ognisk korozji pod powłoką. Zwróćcie uwagę na plastikową ramkę tablicy rej na klapie bagażnika, która przylega bezpośrednio do lakieru i na skutek drgań, przeciera lakier do "żywej" blachy. Dobrze jest założyć pod tablicę gumowe podkładki.

  • #2
    Turbina w 1,9 TDI

    Czy wiecie jakiej firmy i jakie ma oznaczenia turbosprężarka w octavi 1,9TDI 110 km ASR.Dizęki za odpowiedź.
    L&K

    Komentarz


    • #3
      Firma Garrett

      OCTAVIA TDI 1998 90 1.9/4 D GT1544 454159-0001 045 145 701A
      OCTAVIA TDI 1997 110 1.9/4 D GT1749V 454232-0004 038 253 019A
      OCTAVIA TDI 1997 110 1.9/4 D GT1749V 454232-0005 038 253 019A

      :roll: nie znam sie na skodach wiec niech lepiej ktos potwierdzi badz mnie zgania

      Komentarz


      • #4
        Zapomniałem -octavia Tour plus model z roku 2004
        L&K

        Komentarz


        • #5
          jesli to 110 to mysle ze to sa te numery ktore podalem Ci wyzej

          GARRETT turbos for Skoda passenger cars and vans - Applications - TurboMaster

          Komentarz


          • #6
            Nie wiem czy to cos pomoze:

            TDI 205PS

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez JanuszP
              1,9TDI 110 km ASR
              A nie ma tam oznaczenia przypadkiem ASV?? Chyba wkradla sie literowka.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Dokładnie ASV -sorry pomyłka. Czyli turbiny Garretta są do d...Ale jest jeszce jedna firma która produkuje turbiny do skody. Ciekawe czy też do modelu ASV?
                L&K

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez JanuszP
                  . Czyli turbiny Garretta są do d... Ciekawe ?
                  czemu tak sadzisz :roll:

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez da3
                    Zamieszczone przez JanuszP
                    . Czyli turbiny Garretta są do d... Ciekawe ?
                    czemu tak sadzisz :roll:
                    Proszę czytać temat "o szumie podczas spadku obrotów w octavi TDi Tour" Tam opisałem co mnie gnębi, i czego ASO nie chce zdiagozować i usunąć.Twierdząc że "chrobot" który słychać jak cholera skutecznie psujący komfort jazdy daje "prawidłowo działająca turbina", takiego zlekceważenia i robienia w biały dzień z uczciwego człowieka palanta jeszcze nie widziałem.
                    L&K

                    Komentarz


                    • #11
                      Wczoraj rozmawiałem z człowiekiem od gwarancji.

                      Coś wiedział na temat szumu...

                      Jutro pomęczę serwis.


                      Ponoć dealerzy dostali wytyczne :twisted:
                      www.soft-car.pl
                      www.chiptuning-gdansk.pl


                      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                      - Wyłączanie DPF
                      - Hamownia Obciążeniowa

                      Komentarz


                      • #12
                        I co serwis puścił pare z ust, ciekawe co to za wytyczne?
                        L&K

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez JanuszP
                          I co serwis puścił pare z ust, ciekawe co to za wytyczne?
                          Przyłączam się do pytania. Bo musze wiedzieć na czym stoję zanim zacznę robić dym na poważnie :evil:
                          ...
                          O1 ASV & O2 RS

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Zoltar
                            Wczoraj rozmawiałem z człowiekiem od gwarancji.

                            Coś wiedział na temat szumu...

                            Jutro pomęczę serwis.


                            Ponoć dealerzy dostali wytyczne :twisted:
                            Ponawiam pytanie o wytyczne!
                            L&K

                            Komentarz


                            • #15
                              Przepraszam, że się ociągam z odpowiedzią ops:

                              Mam straszny zapierdziel :|

                              Jutro będę wiedział wszystko... Jeśli wspomniany człowiek powie/da mi coś konkretnego... To Wam to przedstawię.


                              Jeszcze raz sorry.


                              [ Dodano: Czw 17 Mar, 05 13:55 ]

                              I nic wartościowego się nie dowiedziałem... Mam w ręku wydruk informacji serwisowej, która mówi o normalnych szmerach podczas hamowania silnikiem... Czyli jesteśmy w punkcie wyjścia :roll:
                              www.soft-car.pl
                              www.chiptuning-gdansk.pl


                              - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                              - Wyłączanie DPF
                              - Hamownia Obciążeniowa

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X