Zamieszczone przez Leafy
dorobienie kluczyka - Octavia
Zwiń
X
-
dorobienie kluczyka - Octavia
Witam serdecznie,
Niestety w boju zaginął mi jeden komplet kluczyków i myślę o dorobieniu kompletu - z tym, ze całość chciałbym wrzucić w jeden kluczyk - tak, jak jest to np. seryjnie w SuperBie - coś w stylu tego, czy tego. I tu mam do Was serię pytań
1. czy możecie polecić jakiegoś ślusarza, który to dorobi profesjonalnie ?
2. kto mi zaprogramuje immobiliser ? qfa, zgubiłem komplet kluczyków z tymi wszystkimi pierdzielonymi kodami ops: :?
3. kto mi zaprogramuje przyciski tak, by działał prawidłowo alarm ?? oczywiście jeśli chodzi o kody/itp patrz pkt. 2 ops: :cry:
Jesli macie jakieś sprawdzone namiary, dajcie prosze znać!
Pozdrawiam,
Bartekbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
-
-
Re: dorobienie kluczyka - Octavia
Zamieszczone przez BaPit2. kto mi zaprogramuje immobiliser ? qfa, zgubiłem komplet kluczyków z tymi wszystkimi pierdzielonymi kodami ops: :?
3. kto mi zaprogramuje przyciski tak, by działał prawidłowo alarm ?? oczywiście jeśli chodzi o kody/itp patrz pkt. 2 ops: :cry:TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSU mnie tez jest, ale to zalezy od wyposazenia. Kiedys (2002 rok) dawali tylko w Elegance i L&K, a jak jest teraz to nie wiem.
Pozdr,
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSZamieszczone przez PPKTaki sam kluczyk jest tez standardowo w octavi w kazdym razie u mnie.Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm
Komentarz
-
-
Ale te kluczyki ktore pokazujesz maja jeszcze otwierania bagaznika z pilota, a tego centralny z Octy nie ma. Swoja droga jak zgubiles ten klucz z kodami to polecam dorobic nowy i ten nowy oraz "stary" tez przeprogramowac na nowy kod. Wydaje mi sie ze cos takiego jest mozliwe.
Serwisy Renaulta te swoje karty potrafia przeprogramowac, szczegolnie jak w transporcie ginie karta od auta :zastrzelic
Komentarz
-
-
AWARIA!
Mam doświadczenie w dorabianiu kluczyka tzw scyzoryka do Octavki.
Jakbyś potrzebował pomocy, mój numer 601 833 614
Komentarz
-
AWARIA!
Sprawa wygląda następująco:
Najważniejszy w tym wszystkim jest oryginalna karteczka z numerem kodu kluczyka. Jest ona standartowo dołączona do zapasowego kluczyka.
Póżniej musimy kupić nowy kluczyk. Ja oryginalny miałem 2 przyciskowy, więc nowy kluczyk tzw. scyzoryk też kupiłem 2 przysiskowy. Są jeszcze scyzoryki 3 przyciskowe, i rzadko spotykane 4 przyciskowe. Te 4 przyciskowe są tylko w osobowych busach VW. Z kolei 3 przyskowe mają wyodrębniony przysisk sterujący klapą bagażnika. Nie mam doświadczenia w dorabianiu takiego kluczyka, ale słyszałem i jest to informacja na 99%, żę po prostu przycisk bagażnika jest najzupełniej nie aktywny i nie ma możliwości dosterowania innej funkcji. Moim zdaniem w tej sytuacji, lepiej kubić 2 przysiskowy, gdyż mnie by denerwował jakiś 3 nie aktywny przycisk. Nie ma znaczenia jakiej firmy będziemy mieli owy kluczyk. Czy to będzie nasza Skoda, VW, Audi, Seat nie ma znaczenia. I tu znowu moja uwaga, że mnie by denerwowało gdybym do Skody miał kluczyk z innym logo. Pewnie gdyby to było Audi, to było by podejrzenie, że chcę zaszpanować (tak naprawdę nie ma czym) ża mam niby Audi.
Następnie, dorobienie kluczyka możnma podzielić na 2 etapy.
Pierwszy to dorobienie grotu kluczyka. Od niego trzeba zacząć, bo później w ASO, jak będziemy chcieli sprawdzić poprawność dokodowania, będzie to niemożliwe. Dorobienie kluczyka odbywa się, na zczytaniu kodu z oryginalnej zawieszki (dołączonej do zapasowego kluczyka) i zeskanowaniu samego kluczyka przez specjalną maszynę (jej koszt to ok 40tyś zł). Następnie do owej maszyny wkłada się surowy kluczyk, i komputer sam ją dorabia. Ważnie, żeby się dowiedzieć, gdzie mają taką maszynę. Najlepiej spytać się, ludzi zajmujących się awaryjnym otwieraniem zamków samochodowych gdzie zjaduje się punk z taką maszyną. Z kolei o namiary do takich ludzi będziemy mieli od każdego lepszego warsztatu. Koszt dorobienia to około 50-70zł. Należy się spytać, czy gają gwarancję na poprawność działania takiego dorobionego kluczyka.
Teraz sprawa dosterowania kluczyka do naszego samochodu. I tu mogą yć problemy, ale tylko pozorne. Byłem w 3 ASO, i powiedzieli mi, że to praktycznie niemożliwe, ale można sprópbować wyzerować centralkę i zakodować wszystkie kluczyki od nowa. Zasięgnełm informacji u znajomego i powiedział, ze nie ma żadnedo problemu. Trzeba po prostu do istniejących kluczyków w centralce dokodować trzeci i nie będzie żadengo problemu. Wytłumaczyłem to w ASO, Oni trochę z niedowierzaniem dokodowali, ale z zastrzeżeniem, że to się może nie udać. Oczywiście udało się i byli zdziwieni że to tak prosto można. Zapłaciłem 45zł.
I dwa teraz zastrzeżenia:
- kluczyk musi byś koniecznie nowy tzn pilot nie mógłyć wcześniej nigdy dokodowany do innego auta. Miaem problem z kupieniem takiego kluczyka. Na allegro pytałem każdego od kilku miesięcy, i nawet Ci, którzy pisali, że owy lkuczyk jest nowy, nie dawali mi gwarancji, że będzie działal. Doszedłem jednak do źrodła, że mają naprawdę nowe kluczki. Zapłaciłem 120zł.
- są wersje kluczyka w zależności od roku modelowego i wersji wyspsażenia. Ja Podałem rok octavii i dostałem odpowiedzni. Nie wiem, czy się różnią między sobą.
Całość wyniosła mnie: 120+70+45 co daje 235zł. Myślę, że to nie tak dużo, biorąc pod uwagę, jak bardzo wygody jest ten kluczyk.
Jakby ktoś mial jakieś problemy (ja największy miałem z dotaniem surowego kluczyka), pytania to chętnie pomogę
Komentarz
-
Zamieszczone przez KLOCekSprawa wygląda następująco:
Całość wyniosła mnie: 120+70+45 co daje 235zł. Myślę, że to nie tak dużo, biorąc pod uwagę, jak bardzo wygody jest ten kluczyk.
Jakby ktoś mial jakieś problemy (ja największy miałem z dotaniem surowego kluczyka), pytania to chętnie pomogęTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KLOCek
Zasięgnełm informacji u znajomego i powiedział, ze nie ma żadnedo problemu. Trzeba po prostu do istniejących kluczyków w centralce dokodować trzeci i nie będzie żadengo problemu.
Ale moze sie myle. Programowalem ostatnio sobie nowe kluczyki w nowej stacyjce i jak sie wchodzi w programowanie kluczykow, to nalezy podac ile ich chce sie zaprogramowac i jak wpisze, ze np: 1 to tylko jeden pozniej bedzie dzialal, a jak wpiszesz ze 3 a wlozysz tylko 2 to procedura nie powiedziec siePozdrawiam
Radek
Komentarz
-
-
AWARIA!
Co do tej procedury, to mało możliwe by tak było, jak mówisz, bo w ASO dałem tylko jeden kluczyk, a zapasowy trzymałem w kieszeni.
Co do kupna czystych grotów, to rozmawiałem z gościem, od którego kupiłem i powiedział, że nie chce, żeby dawać jego namiary na forum, ale jak ktoś jest zainteresowany, to wyślij mi maila, a podam namiary.
Komentarz
-
AWARIA!
No okej, jest, ale jak to jest już dorobiony, to pewnie kiedyś był już zakodowany, więc do dupy, bo nie dokodujesz już do swojej.
Komentarz
-
AWARIA!
-
Zamieszczone przez KLOCekRzeczywiście, w tytule pisze "nowe", ale ja bym miał dystans do takich odłoszeń.
Komentarz
-
-
Jeśli chodzi o kluczyki, kodowanie immo, ora kodowanie pilotów do modułu komfortu to śmiało możecie udeżać do mnie. Jeśli chodzi o immo (pin_kod) to nie widzę najmniejszych problemów z jego ustaleniem. Jeśli chodzi o Octawie to były dwa standarty immo....tzw 2-szpera i 3 szpera gdzie w komputerze silnikowym a takze w szafie sa zapisane numery nadwozia. Do drugiej szpery moga być uzyte stare transpordery które znajduja sie w kluczyku.....koduja sie bez problemów. Jeśli mamy doczynienia z 3-cia szperą musi być obowiązkowo nowy klucz....z nowym transporderem (nigdzie dotychczas nie kodowanym) :twisted: :twisted: :twisted: . Trzeba poklikac w niebieskim pudeleczku po klawiaturce i wszystko bangla jak należy. Acha......jeśli chce ktoś kodować klucze musi mieć przy sobie wszystkie stare klucze jakie posiada + nowy który chce dokodować. Jeśli ktoś przyjedzie autem na jednym kluczu i będzie chciał dokodować nowy (a w domu ma jeszcze np. 2 sztuki ) to zostaną one usunięte i nie bedą aktywne :twisted: :twisted: :twisted: .
Jeśli chodzi o piloty do alarmu to są pewne bariery. Wszystko zależy jaki modół komfortu zabudowany jest na aucie. Jeśli ktoś miał stary klucz (bez scyzoryka) i chce zakodowac scyzoryk....mogą wystąpić problemy bowiem piloty chodza na różnych częstotliwościach radiowych i kupa :twisted: :twisted: :twisted: . Trzeba sprawdzić Vagiem czy (piloty chodzą....tzn czy komfort "widzi" piloty) i dopiero potem wykonac procedurę kodowania.
Jeśli chodzi o czyste bagnety....mam "kluczykarza" w wawie który komputerowo dorabia każdy klucz na specjalnej maszynce. Gość się tym trudni, ma swój warsztat ccertyfikaty i maszynki. Robi na poczekaniu i.......musi banglać
pzdrPogromca mitów...o pieknych koniach
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MastersJeśli chodzi o piloty do alarmu to są pewne bariery. Wszystko zależy jaki modół komfortu zabudowany jest na aucie. Jeśli ktoś miał stary klucz (bez scyzoryka) i chce zakodowac scyzoryk....mogą wystąpić problemy bowiem piloty chodza na różnych częstotliwościach radiowych i kupa :twisted: :twisted: :twisted: . Trzeba sprawdzić Vagiem czy (piloty chodzą....tzn czy komfort "widzi" piloty) i dopiero potem wykonac procedurę kodowania.
Dokladnie u mnie byla taka sytuacja ze nie mozna dostroic nowego pilota od octy II do moje komfortu octa I
podobno musze zmienic modul ale z tego co sie orientowalem to wydatek okolo 500 zl
no i dodatkowo nie mogli poradzic sobie z kodowaniem kluczyka (ASO) no i doszlo do tego ze jezdze na dwuch tzn jeden stary z podpietym imo no i nowy do odpalania :twisted:
cos mi sie wydaje ze dali d.....y i nie zrobili tak jak powinni chociaz nie mialem pinu poniewaz auto sprowadzone
lecz sciagneli z poznania i mowili ze powinno byc ok a nie jest :evil: :evil:
pozdrawiam Panow z ASO kbyła czeszka jest franca ale wolałem czeszkę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Master'sJeśli chodzi o kluczyki, kodowanie immo, ora kodowanie pilotów do modułu komfortu to śmiało możecie udeżać do mnie
Zamieszczone przez Master'sJeśli chodzi o czyste bagnety....mam "kluczykarza" w wawie który komputerowo dorabia każdy klucz na specjalnej maszynce. Gość się tym trudni, ma swój warsztat ccertyfikaty i maszynki. Robi na poczekaniu i.......musi banglać
pzdr
pozdrawiam serdecznie 8)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Master'sMisiek...gadaliśmy na PW. Wiesz że ja o pieniądzach nie rozmawiam jak na gentelmena przystało U ciebie trzeba zrobić wszystko (pin, kodowanie itp) . Podjedziesz ...to pogadamy....i nie udawaj że nie znasz adresu
pozdro
pozdrawiamTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz