dorobienie kluczyka - Octavia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wizja
    Classic
    • 2004
    • 31

    dorobienie kluczyka - Octavia

    Zamieszczone przez Leafy
    stosunek uzyskanej mocy do ceny nie jest duzy
    Chcesz powiedziec, ze cena jest zbyt duza jak na uzyskana moc, czy po prostu sie pomyliles i chodzilo Ci o odwrotnosc powyzszego twierdzenia
  • BaPit
    Rider
    S_OCP Member
    • 2004
    • 630

    #2
    dorobienie kluczyka - Octavia

    Witam serdecznie,

    Niestety w boju zaginął mi jeden komplet kluczyków i myślę o dorobieniu kompletu - z tym, ze całość chciałbym wrzucić w jeden kluczyk - tak, jak jest to np. seryjnie w SuperBie - coś w stylu tego, czy tego. I tu mam do Was serię pytań

    1. czy możecie polecić jakiegoś ślusarza, który to dorobi profesjonalnie ?
    2. kto mi zaprogramuje immobiliser ? qfa, zgubiłem komplet kluczyków z tymi wszystkimi pierdzielonymi kodami ops: :?
    3. kto mi zaprogramuje przyciski tak, by działał prawidłowo alarm ?? oczywiście jeśli chodzi o kody/itp patrz pkt. 2 ops: :cry:

    Jesli macie jakieś sprawdzone namiary, dajcie prosze znać!

    Pozdrawiam,
    Bartek
    była mocna Octa, a jest konik
    Greckie Delikatesy

    Komentarz

    • MiKruS
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7976

      #3
      Re: dorobienie kluczyka - Octavia

      Zamieszczone przez BaPit
      2. kto mi zaprogramuje immobiliser ? qfa, zgubiłem komplet kluczyków z tymi wszystkimi pierdzielonymi kodami ops: :?
      3. kto mi zaprogramuje przyciski tak, by działał prawidłowo alarm ?? oczywiście jeśli chodzi o kody/itp patrz pkt. 2 ops: :cry:
      Master's
      TDI 205PS

      Komentarz

      • PPK
        Ambiente
        • 2004
        • 188

        #4
        Taki sam kluczyk jest tez standardowo w octavi w kazdym razie u mnie.
        Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #5
          Zamieszczone przez PPK
          Taki sam kluczyk jest tez standardowo w octavi w kazdym razie u mnie.
          U mnie tez jest, ale to zalezy od wyposazenia. Kiedys (2002 rok) dawali tylko w Elegance i L&K, a jak jest teraz to nie wiem.
          TDI 205PS

          Komentarz

          • BaPit
            Rider
            S_OCP Member
            • 2004
            • 630

            #6
            Zamieszczone przez MiKruS
            U mnie tez jest, ale to zalezy od wyposazenia. Kiedys (2002 rok) dawali tylko w Elegance i L&K, a jak jest teraz to nie wiem.
            eee. w 1999 nie zależało to od wyposażenia :lol: :lol: :wink: :wink: po prostu takich nie było. znając moją zdolnośc do gubienia różnorakich rzeczy, wolę dorobić zapas. tak "dżast in kejs" :szeroki_usmiech. w takim razie się z Markiem naradzić muszę.

            Pozdr,
            BP
            była mocna Octa, a jest konik
            Greckie Delikatesy

            Komentarz

            • PPK
              Ambiente
              • 2004
              • 188

              #7
              Zamieszczone przez MiKruS
              Zamieszczone przez PPK
              Taki sam kluczyk jest tez standardowo w octavi w kazdym razie u mnie.
              U mnie tez jest, ale to zalezy od wyposazenia. Kiedys (2002 rok) dawali tylko w Elegance i L&K, a jak jest teraz to nie wiem.
              Ja jak kupowałem to nie było juz L&K ( szkoda bo ładna skórka w środku) a moj sprzet był z limitowanej serii i o jakies 3 tys drozszy od elegance.
              Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Ale te kluczyki ktore pokazujesz maja jeszcze otwierania bagaznika z pilota, a tego centralny z Octy nie ma. Swoja droga jak zgubiles ten klucz z kodami to polecam dorobic nowy i ten nowy oraz "stary" tez przeprogramowac na nowy kod. Wydaje mi sie ze cos takiego jest mozliwe.
                Serwisy Renaulta te swoje karty potrafia przeprogramowac, szczegolnie jak w transporcie ginie karta od auta :zastrzelic
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  Mam doświadczenie w dorabianiu kluczyka tzw scyzoryka do Octavki.
                  Jakbyś potrzebował pomocy, mój numer 601 833 614

                  Komentarz

                  • Radkow
                    Rider
                    • 2004
                    • 299

                    #10
                    Zamieszczone przez KLOCek
                    Mam doświadczenie w dorabianiu kluczyka tzw scyzoryka do Octavki.
                    Jakbyś potrzebował pomocy, mój numer

                    Moglbys napisac cos wiecej na forum, wielu ludziom by sie to przydalo??
                    Pozdrawiam
                    Radek

                    Komentarz


                    • #11
                      Sprawa wygląda następująco:
                      Najważniejszy w tym wszystkim jest oryginalna karteczka z numerem kodu kluczyka. Jest ona standartowo dołączona do zapasowego kluczyka.
                      Póżniej musimy kupić nowy kluczyk. Ja oryginalny miałem 2 przyciskowy, więc nowy kluczyk tzw. scyzoryk też kupiłem 2 przysiskowy. Są jeszcze scyzoryki 3 przyciskowe, i rzadko spotykane 4 przyciskowe. Te 4 przyciskowe są tylko w osobowych busach VW. Z kolei 3 przyskowe mają wyodrębniony przysisk sterujący klapą bagażnika. Nie mam doświadczenia w dorabianiu takiego kluczyka, ale słyszałem i jest to informacja na 99%, żę po prostu przycisk bagażnika jest najzupełniej nie aktywny i nie ma możliwości dosterowania innej funkcji. Moim zdaniem w tej sytuacji, lepiej kubić 2 przysiskowy, gdyż mnie by denerwował jakiś 3 nie aktywny przycisk. Nie ma znaczenia jakiej firmy będziemy mieli owy kluczyk. Czy to będzie nasza Skoda, VW, Audi, Seat nie ma znaczenia. I tu znowu moja uwaga, że mnie by denerwowało gdybym do Skody miał kluczyk z innym logo. Pewnie gdyby to było Audi, to było by podejrzenie, że chcę zaszpanować (tak naprawdę nie ma czym) ża mam niby Audi.

                      Następnie, dorobienie kluczyka możnma podzielić na 2 etapy.
                      Pierwszy to dorobienie grotu kluczyka. Od niego trzeba zacząć, bo później w ASO, jak będziemy chcieli sprawdzić poprawność dokodowania, będzie to niemożliwe. Dorobienie kluczyka odbywa się, na zczytaniu kodu z oryginalnej zawieszki (dołączonej do zapasowego kluczyka) i zeskanowaniu samego kluczyka przez specjalną maszynę (jej koszt to ok 40tyś zł). Następnie do owej maszyny wkłada się surowy kluczyk, i komputer sam ją dorabia. Ważnie, żeby się dowiedzieć, gdzie mają taką maszynę. Najlepiej spytać się, ludzi zajmujących się awaryjnym otwieraniem zamków samochodowych gdzie zjaduje się punk z taką maszyną. Z kolei o namiary do takich ludzi będziemy mieli od każdego lepszego warsztatu. Koszt dorobienia to około 50-70zł. Należy się spytać, czy gają gwarancję na poprawność działania takiego dorobionego kluczyka.

                      Teraz sprawa dosterowania kluczyka do naszego samochodu. I tu mogą yć problemy, ale tylko pozorne. Byłem w 3 ASO, i powiedzieli mi, że to praktycznie niemożliwe, ale można sprópbować wyzerować centralkę i zakodować wszystkie kluczyki od nowa. Zasięgnełm informacji u znajomego i powiedział, ze nie ma żadnedo problemu. Trzeba po prostu do istniejących kluczyków w centralce dokodować trzeci i nie będzie żadengo problemu. Wytłumaczyłem to w ASO, Oni trochę z niedowierzaniem dokodowali, ale z zastrzeżeniem, że to się może nie udać. Oczywiście udało się i byli zdziwieni że to tak prosto można. Zapłaciłem 45zł.

                      I dwa teraz zastrzeżenia:
                      - kluczyk musi byś koniecznie nowy tzn pilot nie mógłyć wcześniej nigdy dokodowany do innego auta. Miaem problem z kupieniem takiego kluczyka. Na allegro pytałem każdego od kilku miesięcy, i nawet Ci, którzy pisali, że owy lkuczyk jest nowy, nie dawali mi gwarancji, że będzie działal. Doszedłem jednak do źrodła, że mają naprawdę nowe kluczki. Zapłaciłem 120zł.
                      - są wersje kluczyka w zależności od roku modelowego i wersji wyspsażenia. Ja Podałem rok octavii i dostałem odpowiedzni. Nie wiem, czy się różnią między sobą.

                      Całość wyniosła mnie: 120+70+45 co daje 235zł. Myślę, że to nie tak dużo, biorąc pod uwagę, jak bardzo wygody jest ten kluczyk.

                      Jakby ktoś mial jakieś problemy (ja największy miałem z dotaniem surowego kluczyka), pytania to chętnie pomogę

                      Komentarz

                      • misiekwaw
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7715
                        • Ford

                        #12
                        Zamieszczone przez KLOCek
                        Sprawa wygląda następująco:
                        Całość wyniosła mnie: 120+70+45 co daje 235zł. Myślę, że to nie tak dużo, biorąc pod uwagę, jak bardzo wygody jest ten kluczyk.

                        Jakby ktoś mial jakieś problemy (ja największy miałem z dotaniem surowego kluczyka), pytania to chętnie pomogę
                        super opis k możesz podać źródło gdzie dostałes ten właściwy kluczyk :?: to pewne źródło :?: :roll:
                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                        http://www.disi-tune.pl
                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                        Był WRX
                        Była Octa

                        Komentarz

                        • Uki
                          Ambiente
                          • 2005
                          • 139

                          #13
                          własnie a gdzie kupić czyste grociki do kluczyka składanego
                          Uki
                          Premium Car Care - Auto Kosmetyka

                          S-maxD
                          V 50

                          325ic

                          Komentarz

                          • Radkow
                            Rider
                            • 2004
                            • 299

                            #14
                            Zamieszczone przez KLOCek

                            Zasięgnełm informacji u znajomego i powiedział, ze nie ma żadnedo problemu. Trzeba po prostu do istniejących kluczyków w centralce dokodować trzeci i nie będzie żadengo problemu.
                            Chyba to nie jest do konca tak. W procedurze kodowania nowych kluczykow wyraznie napisane jest, ze trzeba wszystkie kluczyki programowac jednoczesnie i nie mozna zakodowac sobie dwoch a pozniej dokodowac trzeciego.

                            Ale moze sie myle. Programowalem ostatnio sobie nowe kluczyki w nowej stacyjce i jak sie wchodzi w programowanie kluczykow, to nalezy podac ile ich chce sie zaprogramowac i jak wpisze, ze np: 1 to tylko jeden pozniej bedzie dzialal, a jak wpiszesz ze 3 a wlozysz tylko 2 to procedura nie powiedziec sie
                            Pozdrawiam
                            Radek

                            Komentarz


                            • #15
                              Co do tej procedury, to mało możliwe by tak było, jak mówisz, bo w ASO dałem tylko jeden kluczyk, a zapasowy trzymałem w kieszeni.

                              Co do kupna czystych grotów, to rozmawiałem z gościem, od którego kupiłem i powiedział, że nie chce, żeby dawać jego namiary na forum, ale jak ktoś jest zainteresowany, to wyślij mi maila, a podam namiary.

                              Komentarz

                              • Samiec
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 4287
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                #16
                                Na allegro jest orginalny kluczyk(2 sztuki) do octy skladany, ale w komplecie z wkladkami do zamka i stacyjki.
                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                Komentarz


                                • #17
                                  No okej, jest, ale jak to jest już dorobiony, to pewnie kiedyś był już zakodowany, więc do dupy, bo nie dokodujesz już do swojej.

                                  Komentarz

                                  • Samiec
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 4287
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez KLOCek
                                    No okej, jest, ale jak to jest już dorobiony, to pewnie kiedyś był już zakodowany, więc do dupy, bo nie dokodujesz już do swojej.
                                    Ale pisze ze jest towar nowy :roll:
                                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Rzeczywiście, w tytule pisze "nowe", ale ja bym miał dystans do takich odłoszeń.

                                      Komentarz

                                      • Samiec
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 4287
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez KLOCek
                                        Rzeczywiście, w tytule pisze "nowe", ale ja bym miał dystans do takich odłoszeń.
                                        Dlaczego?, przeciez mozesz kupic kluczyki do dorobienia nowego bierznika i wkladki do zamkow jak ci ktos popsuje(dokupywalem). A on to po prostu razem sprzedaje. Wsumie jesli pisze nowe to raczej chyba tak jest.
                                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                        Komentarz

                                        • Master's
                                          Ambiente
                                          • 2004
                                          • 100

                                          #21
                                          Jeśli chodzi o kluczyki, kodowanie immo, ora kodowanie pilotów do modułu komfortu to śmiało możecie udeżać do mnie. Jeśli chodzi o immo (pin_kod) to nie widzę najmniejszych problemów z jego ustaleniem. Jeśli chodzi o Octawie to były dwa standarty immo....tzw 2-szpera i 3 szpera gdzie w komputerze silnikowym a takze w szafie sa zapisane numery nadwozia. Do drugiej szpery moga być uzyte stare transpordery które znajduja sie w kluczyku.....koduja sie bez problemów. Jeśli mamy doczynienia z 3-cia szperą musi być obowiązkowo nowy klucz....z nowym transporderem (nigdzie dotychczas nie kodowanym) :twisted: :twisted: :twisted: . Trzeba poklikac w niebieskim pudeleczku po klawiaturce i wszystko bangla jak należy. Acha......jeśli chce ktoś kodować klucze musi mieć przy sobie wszystkie stare klucze jakie posiada + nowy który chce dokodować. Jeśli ktoś przyjedzie autem na jednym kluczu i będzie chciał dokodować nowy (a w domu ma jeszcze np. 2 sztuki ) to zostaną one usunięte i nie bedą aktywne :twisted: :twisted: :twisted: .

                                          Jeśli chodzi o piloty do alarmu to są pewne bariery. Wszystko zależy jaki modół komfortu zabudowany jest na aucie. Jeśli ktoś miał stary klucz (bez scyzoryka) i chce zakodowac scyzoryk....mogą wystąpić problemy bowiem piloty chodza na różnych częstotliwościach radiowych i kupa :twisted: :twisted: :twisted: . Trzeba sprawdzić Vagiem czy (piloty chodzą....tzn czy komfort "widzi" piloty) i dopiero potem wykonac procedurę kodowania.

                                          Jeśli chodzi o czyste bagnety....mam "kluczykarza" w wawie który komputerowo dorabia każdy klucz na specjalnej maszynce. Gość się tym trudni, ma swój warsztat ccertyfikaty i maszynki. Robi na poczekaniu i.......musi banglać


                                          pzdr
                                          Pogromca mitów...o pieknych koniach

                                          Komentarz

                                          • lyzy 110
                                            Ambiente
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 237

                                            #22
                                            Zamieszczone przez Masters
                                            Jeśli chodzi o piloty do alarmu to są pewne bariery. Wszystko zależy jaki modół komfortu zabudowany jest na aucie. Jeśli ktoś miał stary klucz (bez scyzoryka) i chce zakodowac scyzoryk....mogą wystąpić problemy bowiem piloty chodza na różnych częstotliwościach radiowych i kupa :twisted: :twisted: :twisted: . Trzeba sprawdzić Vagiem czy (piloty chodzą....tzn czy komfort "widzi" piloty) i dopiero potem wykonac procedurę kodowania.

                                            Dokladnie u mnie byla taka sytuacja ze nie mozna dostroic nowego pilota od octy II do moje komfortu octa I
                                            podobno musze zmienic modul ale z tego co sie orientowalem to wydatek okolo 500 zl

                                            no i dodatkowo nie mogli poradzic sobie z kodowaniem kluczyka (ASO) no i doszlo do tego ze jezdze na dwuch tzn jeden stary z podpietym imo no i nowy do odpalania :twisted:
                                            cos mi sie wydaje ze dali d.....y i nie zrobili tak jak powinni chociaz nie mialem pinu poniewaz auto sprowadzone
                                            lecz sciagneli z poznania i mowili ze powinno byc ok a nie jest :evil: :evil:

                                            pozdrawiam Panow z ASO k
                                            była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                                            Komentarz

                                            • misiekwaw
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 7715
                                              • Ford

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Master's
                                              Jeśli chodzi o kluczyki, kodowanie immo, ora kodowanie pilotów do modułu komfortu to śmiało możecie udeżać do mnie
                                              jaka cena :?:

                                              Zamieszczone przez Master's
                                              Jeśli chodzi o czyste bagnety....mam "kluczykarza" w wawie który komputerowo dorabia każdy klucz na specjalnej maszynce. Gość się tym trudni, ma swój warsztat ccertyfikaty i maszynki. Robi na poczekaniu i.......musi banglać
                                              pzdr
                                              j.w :?: :roll:

                                              pozdrawiam serdecznie 8)
                                              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                              http://www.disi-tune.pl
                                              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                              Był WRX
                                              Była Octa

                                              Komentarz

                                              • Master's
                                                Ambiente
                                                • 2004
                                                • 100

                                                #24
                                                Misiek...gadaliśmy na PW. Wiesz że ja o pieniądzach nie rozmawiam jak na gentelmena przystało U ciebie trzeba zrobić wszystko (pin, kodowanie itp) . Podjedziesz ...to pogadamy....i nie udawaj że nie znasz adresu

                                                pozdro
                                                Pogromca mitów...o pieknych koniach

                                                Komentarz

                                                • misiekwaw
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 7715
                                                  • Ford

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Master's
                                                  Misiek...gadaliśmy na PW. Wiesz że ja o pieniądzach nie rozmawiam jak na gentelmena przystało U ciebie trzeba zrobić wszystko (pin, kodowanie itp) . Podjedziesz ...to pogadamy....i nie udawaj że nie znasz adresu

                                                  pozdro
                                                  nie omieszkam 8) daj znać jak się wyjaśni co z czwartkiem :idea: :roll:

                                                  pozdrawiam
                                                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                  http://www.disi-tune.pl
                                                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                  Był WRX
                                                  Była Octa

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...