dorobienie kluczyka - Octavia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MiKruS
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 7976

    #26
    Cos takiego znalazlem przez przypadek w swoich ubogich zasobach:

    Kodowanie kluczyków w samochodach z grupy VV
    Uruchomić program VAG-COM
    - licznik 17
    - login 11
    - podać kod (login) jest na plastykowej przywieszce pod naklejka, powinien ją mieć właściciel jeśli jej nie ma to należy ją zdobyć inaczej :
    1-wpisac nowy login za pomocom programu A3.exe
    2-wymontowac licznik dobrac się do pamięci 93c66 i zczytać login jest tam zapisany bez przeliczania widać go gołym okiem jest powtórzony 3 razy
    - 10 dopasowanie ,
    - wybrać grupę 21 ,
    - wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 ) enter (na wsadzenie następnego klucza masz 30sek)
    - koniec

    Don't try it at home kids.
    TDI 205PS

    Komentarz

    • Radkow
      Rider
      • 2004
      • 299

      #27
      Mam problem z kodowaniem nowych kluczykow. A mianowicie podczas kodowania wystepuja dwa bledy: Sygnal z kluczykla zbyt slaby i nieprawidlowy kluczyk. Co moze byc tego przyczyna??
      Wszystko robie poprawnie. Wykasowanie bledow nie pomaga - pojawiaja sie ponownie.

      Czy problem moze byc w tym, ze ja stary kluczyk to nie jest scyzoryk a nowy kupilem wlasnie scyzoryk??
      Wymienilem nowa stacyjke i nowe kluczyki nie chca sie zaprogramowac.
      Natomiast stary kluczyk po zalozeniu ponownie starej stacyjki koduje sie bez zadnych bledow.
      Pozdrawiam
      Radek

      Komentarz

      • Master's
        Ambiente
        • 2004
        • 100

        #28
        Zamieszczone przez Radkow
        Mam problem z kodowaniem nowych kluczykow. A mianowicie podczas kodowania wystepuja dwa bledy: Sygnal z kluczykla zbyt slaby i nieprawidlowy kluczyk. Co moze byc tego przyczyna??
        Wszystko robie poprawnie. Wykasowanie bledow nie pomaga - pojawiaja sie ponownie.

        Czy problem moze byc w tym, ze ja stary kluczyk to nie jest scyzoryk a nowy kupilem wlasnie scyzoryk??
        Wymienilem nowa stacyjke i nowe kluczyki nie chca sie zaprogramowac.
        Natomiast stary kluczyk po zalozeniu ponownie starej stacyjki koduje sie bez zadnych bledow.

        masz nieodpowiedni transponder w nowych kluczykach. Trzeba "wejść" w szafę i zobaczyć czy szafa akceptuje klucze
        Pogromca mitów...o pieknych koniach

        Komentarz

        • Radkow
          Rider
          • 2004
          • 299

          #29
          Zamieszczone przez Master's

          masz nieodpowiedni transponder w nowych kluczykach. Trzeba "wejść" w szafę i zobaczyć czy szafa akceptuje klucze
          Teraz to dales mi klina Na moje nieszczescie nie znam nikogo w Lodzi i okolicach kto moglby mi pomoc w temacie a do W-wki mam troche za daleko.

          Jesli chodzi o kluczyki to podobno moje stare kluczyki byly na transponderach 3-ciej generacji i nowe podobno tez takie mialy byc.

          A jak to sprawdzic w szafie??

          Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt, poniewaz podczas zakladania nowej stacyjki podlacza sie do niej wtyczke z dwoma kabelkami i teraz: w nowej stacyjce by wlozyc ten wtyk trzeba go odwrocic o 180 stopni wzgledem starej stacyjki - moze po prostu te kabelki wtedy podlaczone sa odwrotnie??
          Pozdrawiam
          Radek

          Komentarz

          • Jackal
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2004
            • 758

            #30
            juz nie przesadzaj... 140km, co weekend jezdze do i z Lodzi... max 2h drogi
            bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
            Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
            Perfect service by DobryGrzesWawa

            Komentarz

            • Radkow
              Rider
              • 2004
              • 299

              #31
              Zamieszczone przez Jackal
              juz nie przesadzaj... 140km, co weekend jezdze do i z Lodzi... max 2h drogi
              Moze i 2h drogi, ale jak sie pracuje do poznego popoludnia to kiedy mam jechac
              A w weekendy koncze remont mieszkania
              Pozdrawiam
              Radek

              Komentarz

              • Master's
                Ambiente
                • 2004
                • 100

                #32
                Zamieszczone przez Radkow
                A jak to sprawdzic w szafie??

                Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt, poniewaz podczas zakladania nowej stacyjki podlacza sie do niej wtyczke z dwoma kabelkami i teraz: w nowej stacyjce by wlozyc ten wtyk trzeba go odwrocic o 180 stopni wzgledem starej stacyjki - moze po prostu te kabelki wtedy podlaczone sa odwrotnie??

                nie ma znaczenia jak one sa podłączone. Ważne aby wtyczka była wpieta. Aby sprawdzić czy szafa widzi klucze trzeba wybrać następująca sekwęcje na vag:

                - 17 schaltafeleinsatz
                - 08 messwerteblock
                - 022 kanal......pozycja 3.

                po przekręceniu klucz na tej pozycji musi być 1. Jeśli jest 0 to znaczy że szafa nie akceptuje transpondera. Na drugiej pozycji masz stan obwodu pętli czytającej. Tam także musi być stan 1 .

                miłego diagnozowania :twisted:
                Pogromca mitów...o pieknych koniach

                Komentarz

                • tomi98
                  Rider
                  • 2004
                  • 564

                  #33
                  Z kodowaniem kluczyka walczyłem miesiąc temu, kupiłem na allegro nówkę scyzoryk, gosć twierdził że bez problemu dokoduję do mojej octy rocznik 2002, pojechałem do serwisu, który stwierdził że transponder był już kodowany i jest do wymiany - na co się zgodziłem i bez problemu działa ( koszt kodowanie + nowy transponder w serwisie - dali mi rabat to 170 zł , scyzoryk okazyjnie 60 zł ) i DZIAŁA

                  Komentarz

                  • Uki
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 139

                    #34
                    Ja mam pilot od scyzoryka. Koszt dorobienia grocika, transponder, kodowanie - koszt 200 zł - więc na razie czekam na kasę.
                    Uki
                    Premium Car Care - Auto Kosmetyka

                    S-maxD
                    V 50

                    325ic

                    Komentarz

                    • Jackal
                      Elegance
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 758

                      #35
                      oki, a jak mam pilota na odzielnym bryloczku... pewnie jest "fabrycznie-salonowy" to da sie to skleic razem wszystko do jednego "scyzoryka" ??
                      bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                      Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                      Perfect service by DobryGrzesWawa

                      Komentarz

                      • Radkow
                        Rider
                        • 2004
                        • 299

                        #36
                        Zamieszczone przez Master's
                        Zamieszczone przez Radkow
                        A jak to sprawdzic w szafie??

                        Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt, poniewaz podczas zakladania nowej stacyjki podlacza sie do niej wtyczke z dwoma kabelkami i teraz: w nowej stacyjce by wlozyc ten wtyk trzeba go odwrocic o 180 stopni wzgledem starej stacyjki - moze po prostu te kabelki wtedy podlaczone sa odwrotnie??

                        nie ma znaczenia jak one sa podłączone. Ważne aby wtyczka była wpieta. Aby sprawdzić czy szafa widzi klucze trzeba wybrać następująca sekwęcje na vag:

                        - 17 schaltafeleinsatz
                        - 08 messwerteblock
                        - 022 kanal......pozycja 3.

                        po przekręceniu klucz na tej pozycji musi być 1. Jeśli jest 0 to znaczy że szafa nie akceptuje transpondera. Na drugiej pozycji masz stan obwodu pętli czytającej. Tam także musi być stan 1 .

                        miłego diagnozowania :twisted:
                        Dzieki za pomoc. W swieta bede walczyl i dam znac jak poszlo

                        [ Dodano: Czw 24 Mar, 05 11:20 ]
                        Dodam jeszcze ze mimo iz podczas kodowania pojawiaja sie bledy:
                        - za slaby sygnal
                        - nieprawidlowy kluczyk
                        to samochod da sie raz odpalic i mozna nim jezdzic bez ograniczen do pierwszego zgaszenia i wyjecia kluczyka
                        Pozdrawiam
                        Radek

                        Komentarz

                        • Uki
                          Ambiente
                          • 2005
                          • 139

                          #37
                          Zamieszczone przez Jackal
                          oki, a jak mam pilota na odzielnym bryloczku... pewnie jest "fabrycznie-salonowy" to da sie to skleic razem wszystko do jednego "scyzoryka" ??

                          U mnie się dało, myśle że u Ciebie też
                          Uki
                          Premium Car Care - Auto Kosmetyka

                          S-maxD
                          V 50

                          325ic

                          Komentarz

                          • MiKruS
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 7976

                            #38
                            Zamieszczone przez Uki
                            Zamieszczone przez Jackal
                            oki, a jak mam pilota na odzielnym bryloczku... pewnie jest "fabrycznie-salonowy" to da sie to skleic razem wszystko do jednego "scyzoryka" ??

                            U mnie się dało, myśle że u Ciebie też
                            Mozesz napisac cos wiecej - jak to zrobiles?

                            Bo mi tez sie dynda dodatkowy pilot od alarmu. :x
                            Z tego co mi powiedzieli, to musialbym wymienic cala centralke, zeby przeniesc sterowanie do fabrycznego kluczyka.
                            TDI 205PS

                            Komentarz

                            • konos513
                              Ambiente
                              • 2006
                              • 129

                              #39
                              Zamieszczone przez Radkow

                              Ale moze sie myle. Programowalem ostatnio sobie nowe kluczyki w nowej stacyjce i jak sie wchodzi w programowanie kluczykow, to nalezy podac ile ich chce sie zaprogramowac i jak wpisze, ze np: 1 to tylko jeden pozniej bedzie dzialal, a jak wpiszesz ze 3 a wlozysz tylko 2 to procedura nie powiedziec sie
                              witaj robiłeś to VAG-iem wedle takiej procedury:

                              Uruchomić program VAG-COM

                              licznik 17
                              login 11
                              podać kod (login) jest na plastykowej przywieszce pod naklejka, powinien ją mieć właściciel jeśli jej nie ma to należy ją zdobyć inaczej :

                              10 dopasowanie ,
                              wybrać grupę 21 ,
                              wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 )
                              koniec
                              1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
                              www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #40
                                Ja mam pytanie :

                                We Wroclawiu w Mastersie takze mi z tym kodowaniem pomoga?

                                Bo swoja droga kupilem cos takieg : kluczyk
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz

                                • BOBI-X
                                  Classic
                                  • 2006
                                  • 37

                                  #41
                                  witam serdecznie.mialem podobny problem i polowicznie go rozwiazalem wagiem.-imo-zakodowalem bez problemu wedlug powyzszych procedur.za to z pilotem to juz wyzsza jazda-nie zdolalem go zsynchronizowac z samochodem. jesli komus sie uda to gratuluje bo ja juz sie poddalem-wychodzac z zalozenia ze sie nie da(moja octa to asv2001 elegance)jesli sie da to dajcie znac

                                  Komentarz

                                  • jeeeest
                                    Classic
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 16

                                    #42
                                    jak zakodowć kluczyk do centralnego zamku

                                    witam mam octavie slx 19tdi mam problem ponieważ pad mi pilot w kluczyku (2 przyciskowy 433Mhz) kupiłem na Allegro kluczyk taki sam 2 przyciskowy tyle że 433,92 Mhz i nie wiem czy będzie działał I czy sam mogę zaprogramować pilot
                                    VAG-em

                                    Komentarz

                                    • b-bar01
                                      Elegance
                                      • 2007
                                      • 985
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                      #43
                                      Uwaga. dobry warsztat dorabiania kluczy sam. mieści się na pl.grzybowskim w w-wie. w bramie. polecam. sprowadziłem swoją O1 z zachodu z jednym kluczem (2 guziki) bez pinu i z zablokowanym komputerem. wykonano:
                                      .dorobiono drugi klucz (hella )
                                      .odblokowano i zresetowano komputer.
                                      . zeskanowano pin
                                      .wyczyszczono błędy
                                      .zaprogramowano 2 kpl. kluczy w immobilizerze i centr. zamku
                                      .przesmarowano zamki
                                      Uwaga, to ważne, wystawiono rachunek z w/w opisem czynności (bezwzględnie wymagane przy Autocasco).
                                      Koszt, w porównaniu z ASO, śmieszny.
                                      czas trwania ok. 4 godzin.
                                      do wyboru są klucze z kilkoma guzikami i scyzoryk

                                      oto adres i tel w/w warsztatu
                                      pl. Grzybowski 10/8a ( w bramie)
                                      0 602-503-657 (p. Andrzej).
                                      w Warszawie
                                      *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                                      Komentarz

                                      • ida.mac
                                        Ambiente
                                        • 2005
                                        • 141

                                        #44
                                        bieżące nurtowanie mojej głowy: zmienic na scyzoryk czy nie?

                                        Sory za odgrzanie kotleta, ale ostatnio chodzi mi po głowie ewentualna wymiana kluczyka na scyzoryk wraz ze zdalnym sterowaniem.
                                        Jak myślicie, gdybym podjechał do Masters'a w Lublinie, to powiedzą mi uwzględniając wersję, rocznik, wyposażenie (wszystko pod kątem zmiany na scyzoryk) co trzeba wymienic i ile cała zabawa bedzie kosztować?
                                        pozdr
                                        ciężko jest lekko żyć,

                                        Komentarz

                                        • misiek_o1
                                          Classic
                                          • 2005
                                          • 29

                                          #45
                                          Przyłączam się do kotleta
                                          Pytałem kiedyś Mastersa w Wawie (przez tel) czy sie to uda u mnie zrobić:wtedy powiedział mi, że tylko w przypadku fabrycznego alarmu - gdy alarm jest w kluczyku.
                                          Mam ASV/2004 - immo w kluczyku, alarm+pilot "nie-fabryczny" - dorabiał salooon.
                                          Gyby był ktoś, kto potrafi to scalić w jedno za rozsądną kwotę, to jestem mocno zainteresowany.


                                          PZDR

                                          Komentarz

                                          • wookie11
                                            Classic
                                            • 2007
                                            • 3

                                            #46
                                            Potwierdzam fachowosc warszatu p. Andrzeja na pl Grzybowskim, bylem tam dzis i jestem bardzo zadowolony...!!!
                                            pozdrawiam

                                            Komentarz

                                            • b-bar01
                                              Elegance
                                              • 2007
                                              • 985
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                              #47
                                              Zamieszczone przez wookie11
                                              Potwierdzam fachowosc warszatu p. Andrzeja na pl Grzybowskim, bylem tam dzis i jestem bardzo zadowolony...!!!
                                              pozdrawiam

                                              cieszę się że mogłem pomóc
                                              pzdr.
                                              *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                                              Komentarz

                                              • norbi
                                                Classic
                                                • 2007
                                                • 13

                                                #48
                                                Zamieszczone przez b-bar01
                                                Uwaga. dobry warsztat dorabiania kluczy sam. mieści się na pl.grzybowskim w w-wie. w bramie. polecam. sprowadziłem swoją O1 z zachodu z jednym kluczem (2 guziki) bez pinu i z zablokowanym komputerem. wykonano:
                                                .dorobiono drugi klucz (hella )
                                                .odblokowano i zresetowano komputer.
                                                . zeskanowano pin
                                                .wyczyszczono błędy
                                                .zaprogramowano 2 kpl. kluczy w immobilizerze i centr. zamku
                                                .przesmarowano zamki
                                                Uwaga, to ważne, wystawiono rachunek z w/w opisem czynności (bezwzględnie wymagane przy Autocasco).
                                                Koszt, w porównaniu z ASO, śmieszny.
                                                czas trwania ok. 4 godzin.
                                                do wyboru są klucze z kilkoma guzikami i scyzoryk

                                                oto adres i tel w/w warsztatu
                                                pl. Grzybowski 10/8a ( w bramie)
                                                0 602-503-657 (p. Andrzej).
                                                w Warszawie
                                                Witam!
                                                Mam podobny problem.
                                                Jaki jest koszt takiej operacji bo w ASO za sczytanie PINU i dorobienie kluczyka chcą "no wie pan jakieś 600 zł ale sugerujemy wymianę zamków"
                                                Nieźle!

                                                Pozdrawiam!

                                                [ Dodano: Sro 30 Maj, 07 09:32 ]
                                                Witam!
                                                Byłem w zakładzie

                                                pl. Grzybowski 10/8a ( w bramie)
                                                0 602-503-657 (p. Andrzej)
                                                w Warszawie

                                                Potwierdzam fachowość p. Andrzeja!
                                                Odczytanie kodu, dorobienie klucczyka, wykasowanie wszystkich zarejestrowanych dotychczas
                                                kluczy i pilotów i zarejestrowanie moich na nowo, trwało 25 min.
                                                Koszt 450 zł.
                                                Jak powołałem sie na Nasze forum dostałem rabat 50 zł!
                                                Fachowo, sprawnie i miło!
                                                Polecam!

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Może ogrzeję trochę wątek ale mam pewien problem :

                                                  Sprowadziłem swoją O1 r. 2000 z Niemiec i niestety nie działało zdalne otwieranie i zamykanie drzwi. IMMO w porządku - ale jak byłem dzisiaj w ASO bo sugerowano mi dokodowanie kluczka do szafy (50zł) to okazało się że w obu kluczykach walnięta jest elektronika i trze ba ją wymienić - koszt 250 zł za szt. W ASO dokodowali inny kluczyk (testowy) i wszystko działało więc rozpoznali problem (co kosztowało mnie 50zł). Widziałem jednak takie kluczyki (elektronika bez grota) za 40 zł na Allegro i tu moje pytanie: czy są jakieś różne rodzaje tych kluczyków - chodzi mi o częstotliwość bo z wyglądu są identyczne jak te stare zepsute ale nie wiem czy jak kupie to okaże się że to nie ten typ czy coś :

                                                  http://www.allegro.pl/item338438710_...przyciski.html 2 przyciski zwykły kluczyk - nie scyzoryk

                                                  Komentarz

                                                  • Superbman
                                                    Ambiente
                                                    • 2006
                                                    • 208

                                                    #50
                                                    Były rozne czestotliwosci wiec musisz sprawdzić jaka masz aktualnie.

                                                    Pozdro
                                                    252/555

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...