Odebrałem!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • WuPe
    Classic
    • 2005
    • 13

    Odebrałem!

    Zamieszczone przez Radkow
    No tak, ale z kostki ISO wychodzi 8 przeowdow glosnikowych (4 na przod i 4 na tyl) i wszystkie wchodza gdzies pod deske rozdzielcza, ze nie da sie ich wyciagnac.
    4 ktore ida na przod dochodza do drzwi przednich, a 4 na tyl nie wiem gdzie sie koncza
    idzie 4 na lewy przód i 4 na prawy przód o ile dobrze pamiętam :szeroki_usmiech
  • Tytus
    Drive
    • 2005
    • 93

    #2
    Odebrałem!

    Octavia II 1,9 TDi Ambiente, Sahara Beige

    pierwsze wrażenia

    1. klakson nie działa jak się wyłączy stacyjkę :evil:
    2. klekot telepie lekko pedałem sprzęgła i drążkiem zmiany biegów (pierwszy kaszlak w rodzinie) :?
    3. moje Radio nie odtwarza mp3 :cry: (a kumpla tak) (ale zapytam w serwisie Blaupunkta czy da się na to coś poradzić)
    4. jakoś tak mało pali k
    5. kurna, po Punto to ja się na nowo parkowania muszę nauczyć :szeroki_usmiech
    6. czujniki parkowania to będzie pierwszy etap tuningu, zaraz potem chlapacze, nakładki na progi, wykładzina do bagażnika... :roll:

    więcej jutro

    P.S.

    kolor zupelnie mi sie nie podoba :diabelski_usmiech

    widzialem dwa dni temu w salonie wersję w kolorze Flamenco Red :shock:

    boszsz jaka ona pieeeeekna! k k k

    Komentarz

    • Zoltar
      Rider
      • 2005
      • 722

      #3
      Gratuluję k

      Zrób 1000 km.

      Wymień olej.

      I można wirusować k
      www.soft-car.pl
      www.chiptuning-gdansk.pl


      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
      - Wyłączanie DPF
      - Hamownia Obciążeniowa

      Komentarz

      • misiekwaw
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7715
        • Ford

        #4
        Re: Odebrałem!

        Zamieszczone przez Tytus
        Octavia II 1,9 TDi Ambiente, Sahara Beige

        pierwsze wrażenia

        1. klakson nie działa jak się wyłączy stacyjkę :evil:
        w O1 też tak jest :roll:
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz

        • Tytus
          Drive
          • 2005
          • 93

          #5
          Re: Odebrałem!

          Zamieszczone przez MisiekWAW
          w O1 też tak jest :roll:
          debilizm:

          stoisz w korku na podjeździe, wyłączasz silnik, facet przed Tobą nagle stacza się do tyłu, ty na klakson i dupa, łapiesz za klucz, włączasz stacyjkę i JEB!...cenne sekundy stracone...

          taka sama głupota jak światła które nie wyłączają się po wyłaczeniu stacyjki....życie...niektóre marki sa niereformowalne...

          włącznik wycieraczek też jest trochę od czapy, zwłaszcza tylnych...

          [ Dodano: Wto 08 Mar, 05 19:39 ]
          Zamieszczone przez Zoltar
          Gratuluję k

          Zrób 1000 km.

          Wymień olej.

          I można wirusować k
          dzięki!

          olej na pewno wymienię, choć kurcze mały wybor, co do chipa to zobaczę...sprzęgła szkoda :diabelski_usmiech

          Komentarz

          • Rnest
            Drive
            • 2005
            • 68

            #6
            Gratulacje!
            Co do flamenco red - też myślałem o tym kolorze dopóki mnie nie oświeciło, że należy do zbioru kolorów które powalają ale są dla mnie atrakcyjne max przez pół roku. Na dłuższą metę bym nie zniósł chyba. Spójrz na to pod tym kątem
            MP3 - myślę że w miarę przybywania egz. tego modelu na rynku, coś się w końcu wydarzy i będzie k Ale jeśli w serwisie na "B" dadzą Ci jakiś patent, nie omieszkaj zasygnalizować...
            Olej... hm... jest taki jeden jedynie słuszny po co Ci wybór?

            --
            E
            --
            sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Zamieszczone przez Tytus
              stoisz w korku na podjeździe, wyłączasz silnik, facet przed Tobą nagle stacza się do tyłu, ty na klakson i dupa, łapiesz za klucz, włączasz stacyjkę i JEB!...cenne sekundy stracone...
              Bo w dieslu nie oplaca sie wylaczac silnika, ja praktycznie nigdy nie gasze w korkach, to co on spali na postoju to jest smiechu warte. No chyba ze mowimy o Lupo 3L ale tam inne kryteria tym rzadza.
              Ale pewnie kazda Octavia tak ma. W sumie w wielu samochodach tak jest. Za to w kazdym VW swieci hamulec nozny z tylu czego inni nie maja.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Tytus
                Drive
                • 2005
                • 93

                #8
                Zamieszczone przez Rnest
                Gratulacje!
                Co do flamenco red - też myślałem o tym kolorze dopóki mnie nie oświeciło, że należy do zbioru kolorów które powalają ale są dla mnie atrakcyjne max przez pół roku. Na dłuższą metę bym nie zniósł chyba. Spójrz na to pod tym kątem
                MP3 - myślę że w miarę przybywania egz. tego modelu na rynku, coś się w końcu wydarzy i będzie k Ale jeśli w serwisie na "B" dadzą Ci jakiś patent, nie omieszkaj zasygnalizować...
                Olej... hm... jest taki jeden jedynie słuszny po co Ci wybór?

                --
                E
                THX

                ten kolor mi się podoba, super współgra zwłaszcza z chromami grilla, cóż, przez najbliższych parę lat będę jeździł innym, to kolor, który na Fabii kombi w ogóle mi sie nie podobał, a Octavii w takim wtedy nie można było obejrzeć, były same srebrne i złote ... :cry:

                jak sie dowiedziałem radia robi ponoć jakaś firma na V we współpracy z Sony, tylko nawigację robi Blaupunkt, tak czy inaczej musze sprawę zbadać, bo inaczej radio sprzedam, tragicznie odtwarza stacje radiowe, albo szumi albo urywa, dno, za takie pieniądze miałbym Pionka z wodotryskami na dwa metry :diabelski_usmiech

                a co do oleju, to co lać, Motul???

                [ Dodano: Wto 08 Mar, 05 23:03 ]
                Zamieszczone przez Maicroft
                Za to w kazdym VW swieci hamulec nozny z tylu czego inni nie maja.
                mają mają, nawet głupie Punto ma i do tego dużo lepiej włącza się w Punto wycieraczki :diabelski_usmiech

                Komentarz

                • _tm_
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 2333
                  • Superb III (3V3)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Re: Odebrałem!

                  Zamieszczone przez Tytus
                  debilizm:

                  stoisz w korku na podjeździe, wyłączasz silnik, facet przed Tobą nagle stacza się do tyłu, ty na klakson i dupa, łapiesz za klucz, włączasz stacyjkę i JEB!...cenne sekundy stracone...

                  taka sama głupota jak światła które nie wyłączają się po wyłaczeniu stacyjki....życie...niektóre marki sa niereformowalne...

                  włącznik wycieraczek też jest trochę od czapy, zwłaszcza tylnych...
                  Zaczyna sie Jak bedziesz tak samo narzekal na O2 jak na 300D to pozostanie tylko zamknac to forum - zalejesz nas masa postow o tandetnosci O2 i popelnionym bledzie jakim byl zakup tego samochodu Ty chyba narzekanie masz we krwi
                  S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                  Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                  -------------------------------------------------------------------------
                  O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                  O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                  O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                  Komentarz

                  • hoolek
                    Ambiente
                    • 2004
                    • 154

                    #10
                    Ale Octa jeszcze ma to co punto nie ma:
                    mianowicie po wylaczonej stacyjce wlaczony kierunkowskaz daje jedno swiatlo tyl i przod postojowki k
                    prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

                    Komentarz

                    • Martinez
                      L&K
                      • 2004
                      • 1366
                      • Audi

                      #11
                      Zamieszczone przez Maicroft

                      Bo w dieslu nie oplaca sie wylaczac silnika, ja praktycznie nigdy nie gasze w korkach, to co on spali na postoju to jest smiechu warte.
                      JA nie wyłaczam nawet jak czekam na kogoś . No tak do 10 minut
                      Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                      teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                      czarna AR 156 1.8 T.Spark

                      Komentarz

                      • arci9
                        RS
                        • 2004
                        • 2007

                        #12
                        JA nie wyłaczam nawet jak czekam na kogoś . No tak do 10 minut
                        dokładnie!!!

                        Diesel jest po to aby rano włączyć i wieczorem wyłączyc....
                        szkoda silnika na te włączanie i wyłączanie , szczególnie jak jest zimny. :!: 8)

                        Komentarz

                        • Tytus
                          Drive
                          • 2005
                          • 93

                          #13
                          Re: Odebrałem!

                          Zamieszczone przez _tm_
                          Zaczyna sie Jak bedziesz tak samo narzekal na O2 jak na 300D to pozostanie tylko zamknac to forum - zalejesz nas masa postow o tandetnosci O2 i popelnionym bledzie jakim byl zakup tego samochodu Ty chyba narzekanie masz we krwi
                          nie porównuj tych rzeczy, samochodów miałem do wyboru co najmniej 10, aparatu nie miałem żadnego, to inan rozmowa, Octavia to był świadomy wybór, co nie znaczy, że będe się tym samochodem onanizował jak niektórzy właściciele 300D

                          żadne auto nie jest idealne, poza tym różne są przyzwyczajenia i oczekiwania właścicieli, ale pewne rzeczy są przynajmniej dla mnie obiektywnie do d*** ... nie rozumiem czemu nie wyłączają się światła po wyłączeniu stacyjki, kiedy masz w samochodzie np funkcję follow-me-home, a za to wyłącza się klakson, ratio legis takiego działania jest dla mnie wielką zagadką :roll:

                          szkoda jednak gadać, trzeba się cieszyć jazdą...

                          P.S.

                          a różnica pomiędzy 300 a 350D jest najlepszym dowodem, że miałem rację :szeroki_usmiech

                          [ Dodano: Sro 09 Mar, 05 15:24 ]
                          Zamieszczone przez hoolek
                          Ale Octa jeszcze ma to co punto nie ma:
                          mianowicie po wylaczonej stacyjce wlaczony kierunkowskaz daje jedno swiatlo tyl i przod postojowki k
                          wiesz co, tak mają chyba wszystkie niemce
                          ale powiem szczerze, chyba wolę jak mi się lampki z obu stron a nie z jednej świecą (tzn raczej bym z tego "udogodnienia nie korzystał)

                          jeżdżę samochodem od 15 lat i nigdy nie zostawiłem go na postojowych na więcej jak 10 minut, więc raczej specjalnie nie nadwyrężę aku jak poświecę sobie wtedy wszystkimi światełkami :wink:

                          [ Dodano: Sro 09 Mar, 05 15:26 ]
                          Zamieszczone przez arci9
                          dokładnie!!!

                          Diesel jest po to aby rano włączyć i wieczorem wyłączyc....
                          szkoda silnika na te włączanie i wyłączanie , szczególnie jak jest zimny. :!: 8)
                          Dobra rada, przyda się w korkach w Niemczech :lol:

                          DZIEKI!

                          Komentarz

                          • arci9
                            RS
                            • 2004
                            • 2007

                            #14
                            Dobra rada, przyda się w korkach w Niemczech

                            DZIEKI!
                            nie żebym się czepiał :wink: nie jestem poprostu światowy.... ops: takie korki u germanów, że trzeba auto ciagle wyłączać?

                            Komentarz

                            • MiKruS
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 7976

                              #15
                              Re: Odebrałem!

                              Zamieszczone przez Tytus
                              żadne auto nie jest idealne, poza tym różne są przyzwyczajenia i oczekiwania właścicieli, ale pewne rzeczy są przynajmniej dla mnie obiektywnie do d*** ... nie rozumiem czemu nie wyłączają się światła po wyłączeniu stacyjki, kiedy masz w samochodzie np funkcję follow-me-home, a za to wyłącza się klakson, ratio legis takiego działania jest dla mnie wielką zagadką :roll:
                              Ja tez nie rozumiem, w jakim celu sa wprowadzane takie rozwiazania, a jeszcze bardziej nie rozumiem, ze komus to przeszkadza... :lol:

                              Sorry, ale musisz byc chyba jakis upierdliwy typ - bez urazy.

                              BTW: Nawet nie wiedzialem, ze jeszcze stosuje sie takie rozwiazanie, ze swiatla sie odlacza po przekreceniu/wyjeciu kluczyka. Od 1988 roku nie jechalem autem, ktroe by cos takiego mialo nie liczac jakis Chinchechłento czy innych Poldkow, ale to inna epoka.

                              We Fiaciorach tak jest?

                              Zreszta nie musisz mi odpowiadac - nie interesuje mnie to - nie zawracam sobie glowy pierdolami.
                              TDI 205PS

                              Komentarz


                              • #16
                                Masz chłopaku problem, uważam że ten z wycieraczkami i sposobie ich włączania jest nie do przeskoczenia. :lol:
                                A punto to makaroniarska bardacha, zamieniłem takie z 2000 r na fabkę rok temu.

                                Współczuję kierownikowi serwisu z twego salonu, jak będzie wysłuchiwał punto to, punto tamto.
                                Pozdrawiam

                                Komentarz

                                • Tytus
                                  Drive
                                  • 2005
                                  • 93

                                  #17
                                  Zamieszczone przez arci9
                                  nie żebym się czepiał :wink: nie jestem poprostu światowy.... ops: takie korki u germanów, że trzeba auto ciagle wyłączać?
                                  nooo można postac i 3 godzinki na autobahnie jak się coś rozwali :cry:

                                  albo toczyć 5 na godzinę przez minutę co 10 minut przez dwie godziny :cry: :cry: :cry:

                                  [ Dodano: Sro 09 Mar, 05 19:35 ]
                                  Zamieszczone przez Bond
                                  Masz chłopaku problem, uważam że ten z wycieraczkami i sposobie ich włączania jest nie do przeskoczenia. :lol:
                                  A punto to makaroniarska bardacha, zamieniłem takie z 2000 r na fabkę rok temu.

                                  Współczuję kierownikowi serwisu z twego salonu, jak będzie wysłuchiwał punto to, punto tamto.
                                  Pozdrawiam
                                  eee tam to są wrażenia z pierwszego tygodnia użytkowania, potem mi przechodzi :diabelski_usmiech

                                  albo sie człowiek przyzwyczaja, a na pewno faceta z salony męczyć tym nie będe, pewnie już go na oczy nie zobaczę, serwis jest gdzie indziej...

                                  wiesz, problem nie tyle w tym jak się je włącza, co to, że ich praca jest nieprzewidywalna, raz ruszają natychmiast, raz po cyknięciu jakiegoś pipka, raz machają raz, raz trzy razy, raz przy okazji siknie spryskiwacz a raz nie, sorry, jak na jeden włącznik to za dużo jak dla mnie, ja prosty chłop jestem k

                                  a co do fabki...cóż...ostatnio znajomy taką jedną na punto zamienił, a co sie przy tym na fabkę naklął.... k

                                  [ Dodano: Sro 09 Mar, 05 19:43 ]
                                  odwołuję to co powiedziałem o światłach, które nie wyłączają się po wyłączeniu stacyjki, to wcale nie jest debilne, sorry, kumpel mnie uświadomił


                                  firmy samochodowe mogą w ten sposób montować w lepszych samochodach gongi przypominające o konieczności wyłączeniu świateł :lol: ale ja głupi byłem, że na to nie wpadłem


                                  a w gorszych autach po prostu wyładowuje się akumulator :wink:


                                  ot i cały sekret k

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    A Ty nie masz przypadkiem czujnika deszczu??? Bo to mi tak wyglada, wtedy tez potrafi raz na jakis czas sie wlaczyc albo caly czas chodzic. Ale ten czujnik w gruncie rzeczy jest bardzo fajnym bajerem.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • Tytus
                                      Drive
                                      • 2005
                                      • 93

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Maicroft
                                      A Ty nie masz przypadkiem czujnika deszczu??? Bo to mi tak wyglada, wtedy tez potrafi raz na jakis czas sie wlaczyc albo caly czas chodzic. Ale ten czujnik w gruncie rzeczy jest bardzo fajnym bajerem.
                                      nie, zdecydowanie nie, to było opcją dodatkową a ponieważ los zadecydował, że będzie diesel, dodatki ograniczyłem do absolutnego minimum (tylna wycieraczka, pojemnik na okulary w suficie i radio) przy odbiorze złamałem się jeszcze na jumboxa bo okazało się, że go zamontowali mimo, że nie zamawiałem i ponieważ fajnie to wygląda i jest funkcjonalne to już zostawiłem i dopłaciłem...poza tym złoszczę tym kumpla, który ma podłokietnik w nowym Mondeo i w ogróżnieniu od O2, nie ma w środku ani chłodzonego schowka, ani nawiewu z tyłu na tylną kanapę ani podłokietnik nie jest przesuwany do przodu, nie mam pojęcia po co taki podłokietnik, gdzie ani łokcia nie ma jak oprzeć bo jest za bardzo z tyłu ani nie ma dzięki niemu dodatkowego nawiewu do tyłu...

                                      czyjnik deszu jest fajnym bajerem, ale raczej tylnej wycieraczki nie osługuje, nie widziałem nigdy czujnika na tylnej szybie a one nie syfią się równomiernie więc być powinien

                                      za to bardzo się cieszę, że mam znowu stopniową regulację pracy wycieraczek przednich w ramach pierwszego położenia, w krainie deszczu jaką jest Belgia to super wygoda, ostatni raz miałem to w maluchu jakieś 20 lat temu :szeroki_usmiech

                                      Komentarz

                                      • zeb
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 415

                                        #20
                                        Tytus... a Ty nie jesteś przypadkiem europosłem z jakiegoś podejrzanego ugrupowania politycznego? :wink:

                                        Komentarz

                                        • misiekwaw
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 7715
                                          • Ford

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Tytus
                                          za to bardzo się cieszę, że mam znowu stopniową regulację pracy wycieraczek przednich w ramach pierwszego położenia, w krainie deszczu jaką jest Belgia to super wygoda, ostatni raz miałem to w maluchu jakieś 20 lat temu :szeroki_usmiech
                                          nie chciałbym Ci dawać kolejnego powodu do narzekań ale w starej Octavii regulacja na pierwszym biegu jest bodajze 4 stopniowa a w prostej i topornej Felicji można wybrac chyba dowolny interwał od ilus sekund do minuty - niestety nie pamiętam dokłądnych parametrów, ale było to doskonałe w swej prostocie rozwiązanie, w którym jednym krótkim ruchem uruchamiałes wycieraczki a następnie dawałeś impuls dźwignią po wybranym czasie i następne machnięcia były co taki właśnie czas
                                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                          http://www.disi-tune.pl
                                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                          Był WRX
                                          Była Octa

                                          Komentarz

                                          • Tytus
                                            Drive
                                            • 2005
                                            • 93

                                            #22
                                            Zamieszczone przez zeb
                                            Tytus... a Ty nie jesteś przypadkiem europosłem z jakiegoś podejrzanego ugrupowania politycznego? :wink:
                                            wiesz, jakbym był euro-osłem to bym niżej BMW serii 500 nie zszedł :szeroki_usmiech

                                            [ Dodano: Sro 09 Mar, 05 23:05 ]
                                            Zamieszczone przez MisiekWAW
                                            nie chciałbym Ci dawać kolejnego powodu do narzekań ale w starej Octavii regulacja na pierwszym biegu jest bodajze 4 stopniowa a w prostej i topornej Felicji można wybrac chyba dowolny interwał od ilus sekund do minuty - niestety nie pamiętam dokłądnych parametrów, ale było to doskonałe w swej prostocie rozwiązanie, w którym jednym krótkim ruchem uruchamiałes wycieraczki a następnie dawałeś impuls dźwignią po wybranym czasie i następne machnięcia były co taki właśnie czas
                                            w Maluchu był normalny potencjometr i się kręciło jak kto chciał

                                            ale ponieważ jak pisałem, było to wieki temu to i tak się cieszę tym co mam, poza tym jak już namacalnie sprawdziłem jest to wystarczające rozwiązanie
                                            i dla odmiany bardzo fajnie przełącznik jest umiejscowiony

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Tytus
                                              w Maluchu był normalny potencjometr i się kręciło jak kto chciał
                                              Tylko w tych wersjach bogatszych, gdzie tez byla dmuchawa przedniej szyby.
                                              To byl jednak ciekawy samochod. Nie mowiac o wersji Wloskiej z chromami.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • Tytus
                                                Drive
                                                • 2005
                                                • 93

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Maicroft
                                                Zamieszczone przez Tytus
                                                w Maluchu był normalny potencjometr i się kręciło jak kto chciał
                                                Tylko w tych wersjach bogatszych, gdzie tez byla dmuchawa przedniej szyby.
                                                To byl jednak ciekawy samochod. Nie mowiac o wersji Wloskiej z chromami.
                                                noooo, ech ma się sentyment do maluszka .... :cry:

                                                Komentarz

                                                • leszekmw
                                                  RS
                                                  • 2005
                                                  • 5356

                                                  #25
                                                  [[/quote]

                                                  JA nie wyłaczam nawet jak czekam na kogoś . No tak do 10 minut [/quote]


                                                  popieram w całej rozciagłości czekania , u mnie też pyrka na okrągło . leszek
                                                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                                  GVI 1.4TSI
                                                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...