Zamieszczone przez Radkow
Odebrałem!
Zwiń
X
-
Odebrałem!
Octavia II 1,9 TDi Ambiente, Sahara Beige
pierwsze wrażenia
1. klakson nie działa jak się wyłączy stacyjkę :evil:
2. klekot telepie lekko pedałem sprzęgła i drążkiem zmiany biegów (pierwszy kaszlak w rodzinie) :?
3. moje Radio nie odtwarza mp3 :cry: (a kumpla tak) (ale zapytam w serwisie Blaupunkta czy da się na to coś poradzić)
4. jakoś tak mało pali k
5. kurna, po Punto to ja się na nowo parkowania muszę nauczyć :szeroki_usmiech
6. czujniki parkowania to będzie pierwszy etap tuningu, zaraz potem chlapacze, nakładki na progi, wykładzina do bagażnika... :roll:
więcej jutro
P.S.
kolor zupelnie mi sie nie podoba :diabelski_usmiech
widzialem dwa dni temu w salonie wersję w kolorze Flamenco Red :shock:
boszsz jaka ona pieeeeekna! k k k
-
-
Gratuluję k
Zrób 1000 km.
Wymień olej.
I można wirusować kwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Re: Odebrałem!
Zamieszczone przez TytusOctavia II 1,9 TDi Ambiente, Sahara Beige
pierwsze wrażenia
1. klakson nie działa jak się wyłączy stacyjkę :evil:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Re: Odebrałem!
Zamieszczone przez MisiekWAWw O1 też tak jest :roll:
stoisz w korku na podjeździe, wyłączasz silnik, facet przed Tobą nagle stacza się do tyłu, ty na klakson i dupa, łapiesz za klucz, włączasz stacyjkę i JEB!...cenne sekundy stracone...
taka sama głupota jak światła które nie wyłączają się po wyłaczeniu stacyjki....życie...niektóre marki sa niereformowalne...
włącznik wycieraczek też jest trochę od czapy, zwłaszcza tylnych...
[ Dodano: Wto 08 Mar, 05 19:39 ]
Zamieszczone przez ZoltarGratuluję k
Zrób 1000 km.
Wymień olej.
I można wirusować k
olej na pewno wymienię, choć kurcze mały wybor, co do chipa to zobaczę...sprzęgła szkoda :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Gratulacje!
Co do flamenco red - też myślałem o tym kolorze dopóki mnie nie oświeciło, że należy do zbioru kolorów które powalają ale są dla mnie atrakcyjne max przez pół roku. Na dłuższą metę bym nie zniósł chyba. Spójrz na to pod tym kątem
MP3 - myślę że w miarę przybywania egz. tego modelu na rynku, coś się w końcu wydarzy i będzie k Ale jeśli w serwisie na "B" dadzą Ci jakiś patent, nie omieszkaj zasygnalizować...
Olej... hm... jest taki jeden jedynie słuszny po co Ci wybór?
--
E--
sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tytusstoisz w korku na podjeździe, wyłączasz silnik, facet przed Tobą nagle stacza się do tyłu, ty na klakson i dupa, łapiesz za klucz, włączasz stacyjkę i JEB!...cenne sekundy stracone...
Ale pewnie kazda Octavia tak ma. W sumie w wielu samochodach tak jest. Za to w kazdym VW swieci hamulec nozny z tylu czego inni nie maja.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RnestGratulacje!
Co do flamenco red - też myślałem o tym kolorze dopóki mnie nie oświeciło, że należy do zbioru kolorów które powalają ale są dla mnie atrakcyjne max przez pół roku. Na dłuższą metę bym nie zniósł chyba. Spójrz na to pod tym kątem
MP3 - myślę że w miarę przybywania egz. tego modelu na rynku, coś się w końcu wydarzy i będzie k Ale jeśli w serwisie na "B" dadzą Ci jakiś patent, nie omieszkaj zasygnalizować...
Olej... hm... jest taki jeden jedynie słuszny po co Ci wybór?
--
E
ten kolor mi się podoba, super współgra zwłaszcza z chromami grilla, cóż, przez najbliższych parę lat będę jeździł innym, to kolor, który na Fabii kombi w ogóle mi sie nie podobał, a Octavii w takim wtedy nie można było obejrzeć, były same srebrne i złote ... :cry:
jak sie dowiedziałem radia robi ponoć jakaś firma na V we współpracy z Sony, tylko nawigację robi Blaupunkt, tak czy inaczej musze sprawę zbadać, bo inaczej radio sprzedam, tragicznie odtwarza stacje radiowe, albo szumi albo urywa, dno, za takie pieniądze miałbym Pionka z wodotryskami na dwa metry :diabelski_usmiech
a co do oleju, to co lać, Motul???
[ Dodano: Wto 08 Mar, 05 23:03 ]
Zamieszczone przez MaicroftZa to w kazdym VW swieci hamulec nozny z tylu czego inni nie maja.
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Re: Odebrałem!
Zamieszczone przez Tytusdebilizm:
stoisz w korku na podjeździe, wyłączasz silnik, facet przed Tobą nagle stacza się do tyłu, ty na klakson i dupa, łapiesz za klucz, włączasz stacyjkę i JEB!...cenne sekundy stracone...
taka sama głupota jak światła które nie wyłączają się po wyłaczeniu stacyjki....życie...niektóre marki sa niereformowalne...
włącznik wycieraczek też jest trochę od czapy, zwłaszcza tylnych...
Komentarz
-
Zamieszczone przez Maicroft
Bo w dieslu nie oplaca sie wylaczac silnika, ja praktycznie nigdy nie gasze w korkach, to co on spali na postoju to jest smiechu warte.Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
Re: Odebrałem!
Zamieszczone przez _tm_Zaczyna sie Jak bedziesz tak samo narzekal na O2 jak na 300D to pozostanie tylko zamknac to forum - zalejesz nas masa postow o tandetnosci O2 i popelnionym bledzie jakim byl zakup tego samochodu Ty chyba narzekanie masz we krwi
żadne auto nie jest idealne, poza tym różne są przyzwyczajenia i oczekiwania właścicieli, ale pewne rzeczy są przynajmniej dla mnie obiektywnie do d*** ... nie rozumiem czemu nie wyłączają się światła po wyłączeniu stacyjki, kiedy masz w samochodzie np funkcję follow-me-home, a za to wyłącza się klakson, ratio legis takiego działania jest dla mnie wielką zagadką :roll:
szkoda jednak gadać, trzeba się cieszyć jazdą...
P.S.
a różnica pomiędzy 300 a 350D jest najlepszym dowodem, że miałem rację :szeroki_usmiech
[ Dodano: Sro 09 Mar, 05 15:24 ]
Zamieszczone przez hoolekAle Octa jeszcze ma to co punto nie ma:
mianowicie po wylaczonej stacyjce wlaczony kierunkowskaz daje jedno swiatlo tyl i przod postojowki k
ale powiem szczerze, chyba wolę jak mi się lampki z obu stron a nie z jednej świecą (tzn raczej bym z tego "udogodnienia nie korzystał)
jeżdżę samochodem od 15 lat i nigdy nie zostawiłem go na postojowych na więcej jak 10 minut, więc raczej specjalnie nie nadwyrężę aku jak poświecę sobie wtedy wszystkimi światełkami :wink:
[ Dodano: Sro 09 Mar, 05 15:26 ]
Zamieszczone przez arci9dokładnie!!!
Diesel jest po to aby rano włączyć i wieczorem wyłączyc....
szkoda silnika na te włączanie i wyłączanie , szczególnie jak jest zimny. :!: 8)
DZIEKI!
Komentarz
-
-
Re: Odebrałem!
Zamieszczone przez Tytusżadne auto nie jest idealne, poza tym różne są przyzwyczajenia i oczekiwania właścicieli, ale pewne rzeczy są przynajmniej dla mnie obiektywnie do d*** ... nie rozumiem czemu nie wyłączają się światła po wyłączeniu stacyjki, kiedy masz w samochodzie np funkcję follow-me-home, a za to wyłącza się klakson, ratio legis takiego działania jest dla mnie wielką zagadką :roll:
Sorry, ale musisz byc chyba jakis upierdliwy typ - bez urazy.
BTW: Nawet nie wiedzialem, ze jeszcze stosuje sie takie rozwiazanie, ze swiatla sie odlacza po przekreceniu/wyjeciu kluczyka. Od 1988 roku nie jechalem autem, ktroe by cos takiego mialo nie liczac jakis Chinchechłento czy innych Poldkow, ale to inna epoka.
We Fiaciorach tak jest?
Zreszta nie musisz mi odpowiadac - nie interesuje mnie to - nie zawracam sobie glowy pierdolami.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Gość
Masz chłopaku problem, uważam że ten z wycieraczkami i sposobie ich włączania jest nie do przeskoczenia. :lol:
A punto to makaroniarska bardacha, zamieniłem takie z 2000 r na fabkę rok temu.
Współczuję kierownikowi serwisu z twego salonu, jak będzie wysłuchiwał punto to, punto tamto.
Pozdrawiam
Komentarz
-
Zamieszczone przez arci9nie żebym się czepiał :wink: nie jestem poprostu światowy.... ops: takie korki u germanów, że trzeba auto ciagle wyłączać?
albo toczyć 5 na godzinę przez minutę co 10 minut przez dwie godziny :cry: :cry: :cry:
[ Dodano: Sro 09 Mar, 05 19:35 ]
Zamieszczone przez BondMasz chłopaku problem, uważam że ten z wycieraczkami i sposobie ich włączania jest nie do przeskoczenia. :lol:
A punto to makaroniarska bardacha, zamieniłem takie z 2000 r na fabkę rok temu.
Współczuję kierownikowi serwisu z twego salonu, jak będzie wysłuchiwał punto to, punto tamto.
Pozdrawiam
albo sie człowiek przyzwyczaja, a na pewno faceta z salony męczyć tym nie będe, pewnie już go na oczy nie zobaczę, serwis jest gdzie indziej...
wiesz, problem nie tyle w tym jak się je włącza, co to, że ich praca jest nieprzewidywalna, raz ruszają natychmiast, raz po cyknięciu jakiegoś pipka, raz machają raz, raz trzy razy, raz przy okazji siknie spryskiwacz a raz nie, sorry, jak na jeden włącznik to za dużo jak dla mnie, ja prosty chłop jestem k
a co do fabki...cóż...ostatnio znajomy taką jedną na punto zamienił, a co sie przy tym na fabkę naklął.... k
[ Dodano: Sro 09 Mar, 05 19:43 ]
odwołuję to co powiedziałem o światłach, które nie wyłączają się po wyłączeniu stacyjki, to wcale nie jest debilne, sorry, kumpel mnie uświadomił
firmy samochodowe mogą w ten sposób montować w lepszych samochodach gongi przypominające o konieczności wyłączeniu świateł :lol: ale ja głupi byłem, że na to nie wpadłem
a w gorszych autach po prostu wyładowuje się akumulator :wink:
ot i cały sekret k
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftA Ty nie masz przypadkiem czujnika deszczu??? Bo to mi tak wyglada, wtedy tez potrafi raz na jakis czas sie wlaczyc albo caly czas chodzic. Ale ten czujnik w gruncie rzeczy jest bardzo fajnym bajerem.
czyjnik deszu jest fajnym bajerem, ale raczej tylnej wycieraczki nie osługuje, nie widziałem nigdy czujnika na tylnej szybie a one nie syfią się równomiernie więc być powinien
za to bardzo się cieszę, że mam znowu stopniową regulację pracy wycieraczek przednich w ramach pierwszego położenia, w krainie deszczu jaką jest Belgia to super wygoda, ostatni raz miałem to w maluchu jakieś 20 lat temu :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tytusza to bardzo się cieszę, że mam znowu stopniową regulację pracy wycieraczek przednich w ramach pierwszego położenia, w krainie deszczu jaką jest Belgia to super wygoda, ostatni raz miałem to w maluchu jakieś 20 lat temu :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zebTytus... a Ty nie jesteś przypadkiem europosłem z jakiegoś podejrzanego ugrupowania politycznego? :wink:
[ Dodano: Sro 09 Mar, 05 23:05 ]
Zamieszczone przez MisiekWAWnie chciałbym Ci dawać kolejnego powodu do narzekań ale w starej Octavii regulacja na pierwszym biegu jest bodajze 4 stopniowa a w prostej i topornej Felicji można wybrac chyba dowolny interwał od ilus sekund do minuty - niestety nie pamiętam dokłądnych parametrów, ale było to doskonałe w swej prostocie rozwiązanie, w którym jednym krótkim ruchem uruchamiałes wycieraczki a następnie dawałeś impuls dźwignią po wybranym czasie i następne machnięcia były co taki właśnie czas
ale ponieważ jak pisałem, było to wieki temu to i tak się cieszę tym co mam, poza tym jak już namacalnie sprawdziłem jest to wystarczające rozwiązanie
i dla odmiany bardzo fajnie przełącznik jest umiejscowiony
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez Tytusw Maluchu był normalny potencjometr i się kręciło jak kto chciał
To byl jednak ciekawy samochod. Nie mowiac o wersji Wloskiej z chromami.
Komentarz
-
-
[[/quote]
JA nie wyłaczam nawet jak czekam na kogoś . No tak do 10 minut [/quote]
popieram w całej rozciagłości czekania , u mnie też pyrka na okrągło . leszekO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz