Przepływomierz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grisza85
    Drive
    • 2005
    • 84

    Przepływomierz

    Zamieszczone przez ryhO
    kurde nie rób smaka! ja muszę zaczekać do 15 bo trzeba jakoś samochodem do domu dojechać z pracy
    a ja nie musze! dzisiaj w chatce prace uskuteczniam :szeroki_usmiech

    Heinekken z lodóweczki po raz 2-gi!
  • henio
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 631

    #2
    Przepływomierz

    Panowie proszę was o opinie.Mianowicie wszyscy piszecie o o numerach przepływki raczej tych samych.Ja jak kupiłem auto to kolega zmienił mi i niby wszystko jest ok, ale może że mam inną przepływkę mam też mniej mocy.Numery z jednej stronu przepływomierza BOSCH F 00C26.2030 282 21 1C z drugiej strony PBT-GF30 027 291 jest dioda przymocowana , a z tego co pamiętam to w orginalnej nie było diody ( albo na odwrót) jak się odnieśc bo w sumie żadne mi nie pasują do AGR.Jak montowałem to musiałem troszke gniazdo przerobić bo z tego co pamiętam z jednej strony nie było zaokrąglenia a w tej co zmieniałem było z dwóch stron zaokrąglenia ale do końca to już nie pamiętam.Prosiłbym Was o to gdzie odczytać prawidłowe numery przepływki, a jeżeli to są te co napisałem to proszę powiedzieć czy może ta przepływka być w tym aucie.Kolega mówił że to pawdopodobnie była przepływka z vento tdi , nie był pewien sprawdzał potem na drodze i mówił że ok.

    [ Dodano: Wto 10 Kwi, 07 13:42 ]
    Dodam że jest to opis z samego przepływomierza , a nie z obudowy.Bo zmieniany był sam przepływomierz bez obudowy.Także jak by ktoś mógł napisać jakie są numery samego przepływomierza wyjętego z obudowy, czy pokrywają się z tymi co ja napisałem byłbym wdzięczny.

    Komentarz

    • ZYBI68
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 697
      • Octavia II (1Z3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Witam co do przeplywki to AGR ma dwa typy to samo tyczy sie rozrzadu, udaj sie do ASO z dowodem rejestracyjnym i wtedy bedziesz wiedzial jaki ma byc .A po swoich probach wiem , ze ma to znaczenie jaka wstawisz .
      Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

      Komentarz

      • henio
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 631

        #4
        Zamieszczone przez ZYBI68
        A po swoich probach wiem , ze ma to znaczenie jaka wstawisz .
        Znaczy się chodzi Ci o o moc , czy o np kiedy słychać jak turbo się załącza?

        Komentarz

        • nico21
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 2640
          • Volkswagen

          #5
          przepływka musi być dokładnie dopasowana pod dany samochód - dany silnik. Założenie jakąś z innego silnika - a tak zrobiles bo musiałeś przerabiać wtyczki skutkuje ze silnik nie będzie chodził oki. jeśli chodzi o ta diodę to jeśli byś w fabrycznym ja miał a tera w tym nie to wywaliło by błąd w kompie - jest ja jakiś czujnik temperatury.
          DACAR.team

          Komentarz

          • henio
            Rider
            S_OCP Member
            • 2005
            • 631

            #6
            No właśnie Panowie kto ma AGR, jakby mógł zobaczyć jakie są numery na samym przepływomierzu.Stawiam :kufel :kufel :wink:

            Komentarz

            • chester121
              L&K
              • 2005
              • 1053

              #7
              ja mam agr'ka z 2002r przeplywki jeszcze nie wymienialem wiec jest w 100% oryginalna

              na gorze mam napisane PBT-GF30
              na dole 2 numery
              BOSH 0260217-121
              06A906461

              mam nadziej ze sie przyda
              pzdr

              Komentarz

              • henio
                Rider
                S_OCP Member
                • 2005
                • 631

                #8
                Dzięki chester121 ale dalej klops.Ten numer PBT-GF30 niby jest i u mnie , ale numery z drugiej strony przepływki są całkowicie inne.No i właśnie czy te numery coś dają? czy tylko może są fabryczne? Zgłupieć można i kogo się w tej kwesti spytać to już nie mam głowy.Wiem że truje du.. z tymi posranymi numerkami ale jak by mi to dało z 5KM to może warto by było troszkę potruć :szeroki_usmiech

                Komentarz

                • chester121
                  L&K
                  • 2005
                  • 1053

                  #9
                  henio, jesli chcesz moge jutro jeszcze obfotografowac moja przeplywke

                  ale wiecej numerow tam juz nie widzialem wiec nie wiem jak ci moge jeszcze pomoc

                  w sumie jak jest zla przeplywka to napewno stracisz troche
                  bo bedzie zle dobrana mieszanka paliwowa
                  wiec warto sie pytac
                  pzdr

                  Komentarz

                  • henio
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 631

                    #10
                    No właśnie o to chodzi że coś może być nie tak.Coś mi się wydaje że najlepiej zadzwonię do aso i podam numery nadwozia jak kolego wyżej pisał.Może po tym dojdę co to ma być za przepływka.Tylko trzeba wydać będzie pare groszy znowu, a w sumie nie wiem czy będzie jakiś efekt

                    Komentarz

                    • endryu
                      RS
                      • 2006
                      • 3773
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      #11
                      06A906461 to jest nr katalogowy miernika masy powietrza z Etosa dla 1,9 TDI 2000 silnik AGR,AHF,ASV.
                      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                      =================================================

                      Komentarz

                      • henio
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 631

                        #12
                        Czyli co może być :roll: ?

                        Komentarz

                        • endryu
                          RS
                          • 2006
                          • 3773
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          #13
                          nie można stosować przepływki ot tak sobie, ma być ona dopasowana do danego silnika aby wsio banglało ok.
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz

                          • henio
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 631

                            #14
                            Czyli kontynując, bo już nie bardzo rozumiem po numerach to niby jest przepływka ta co mam teraz dobra? czy tak , bo już głupieje :roll:

                            [ Dodano: Sro 11 Kwi, 07 22:46 ]
                            Sorry ale już odgłupiałem, pomyliły mi się numery , myślałem że te co napisałeś to są moje.A mógłbyś sprawdzić te co ja ze swojego napisałem?

                            Komentarz

                            • endryu
                              RS
                              • 2006
                              • 3773
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              #15
                              zobacz na tą przepływkę o nr jak twoja. Tylko, że ta jest do Opla , Alfy, Lancii. Zobacz na zdjęcia, czy masz taką samą http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?...ayphotohosting

                              i ważna rzecz wtyczka elektryczna musi pasować do gniazda przepływomierza bez rzadnych przeróbek.
                              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                              =================================================

                              Komentarz

                              • henio
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 631

                                #16
                                O w morde niby to samo musiałbym zobaczyć jutro, ale nawet gniazdo się zgadza zaokrąglone dookoła.A w octavi chyba jest z jednego boku zcięte.A jeśli by to to bardzo żle jest?

                                Komentarz

                                • endryu
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 3773
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                  #17
                                  tak jak napisałem wczaśniej nie można stosować przepływki ot tak sobie, ma być ona dopasowana do danego silnika aby wsio banglało ok.
                                  i ważna rzecz wtyczka elektryczna musi pasować do gniazda przepływomierza bez rzadnych przeróbek
                                  Zamieszczone przez henio
                                  A jeśli by to to bardzo żle jest?
                                  to się może okazać w trakcie eksploatacji-byle nie za DROGIEJ
                                  jeżeli chodzi o przepływki to oryginał jest najlepszy bo i zamienniki stosunkowo szybko padają. Przejrzyj forum, wielu o tym pisało.
                                  NIE EKSPERYMENTUJ
                                  tu jest jeszcz kilka słów o przepływkach http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopi...cd51b732da9d2f
                                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                  =================================================

                                  Komentarz

                                  • chester121
                                    L&K
                                    • 2005
                                    • 1053

                                    #18
                                    wymienisz i powinno wszystko banglac

                                    zreszta do VW pakujesz oplowskie czesci hehe toz to autko cie zabije :lol: :lol: :lol:

                                    Komentarz

                                    • ZYBI68
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 697
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                      #19
                                      Panowie juz pisalem AGR ma dwa typy przepływki ASO sprawdza to po nr tylko nie pamietam czy po silnika czy vin .
                                      henio nic to nie da, ze ktos sprawdzi jaka ma Ty mozesz miec ten drugi typ. Zadzwon do aso na czesci i zapytaj podadza jaka powinienes miec
                                      Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

                                      Komentarz

                                      • qbx26
                                        Classic
                                        • 2007
                                        • 22

                                        #20
                                        Witam właśnie się do was przyłączyłem
                                        Mam Octavię 1 TDI od kilku dni, choć to nie mój pierwszy disel.
                                        Odpala mi bez problemów, ale strasznie kopci na wolnych obrotach i jak przyspieszam ( to już mnie nie widać wogóle).
                                        Wydaje mi się, że słabo ciągnie na 4 i 5 biegu, dwa razy było tak, że redukuje z 5 biegu na 4 a silnik zaczyna mi zwalniać - jakby odcięcie paliwa.
                                        Poprzednio jeździłem stilo JTD to była jazda.....eh, tutaj wyprzedzanie trwa wieczność :evil:
                                        Poradźcie mi czy to może być przepływomierz??
                                        Dzięki pozdro

                                        Komentarz

                                        • chester121
                                          L&K
                                          • 2005
                                          • 1053

                                          #21
                                          zeczywisice masz walniety silnik skoro uwazasz ze jtd to byla jazda :P

                                          ale potencjalnych usterek moze byc mnostwo
                                          zacznij od sprawdzenia vagiem co w trawi piszczy
                                          bo jesli byl by to przeplywomierz to autko by ci szlo do 120-140max (najczestsza oznaka padnietj przeplywki)

                                          Komentarz

                                          • qbx26
                                            Classic
                                            • 2007
                                            • 22

                                            #22
                                            no właśnie zatrzymuje się na 130 choć kilka razy pociągnął 150 km/h

                                            [ Dodano: Czw 12 Kwi, 07 23:07 ]
                                            w Stilo nigdy nie czekałem na odpowiedni moment do wyprzedzania, redukacja i rura. Przy ruszaniu jak wyszedłem z pracy - a mam pracę stojącą - to czułem jak mi krew odpływa z nóg.
                                            Jedyna wada to hałas we wnętrzu fiata, jak w traktorze hehe...

                                            Komentarz

                                            • liber
                                              Classic
                                              • 2007
                                              • 9

                                              #23
                                              przeplywka

                                              Witam,kupilem niedawno octavie 2002r 1.9Tdi AGR i zauwazylem ze nie chce krecic powyzej 3000 obrotow tzn na nizszych biegach jako tako a na 5 biegu 130km/h i koniec z gorki do 150km/h
                                              kolega co ma ten sam motor po przejechaniu stwierdzil ze mu cos brakuje czyzby porzeplywomierz?

                                              Komentarz

                                              • koja86
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 3178

                                                #24
                                                liber, przepływka , mieszek lub n75 na spociku ci powiedzą po zdjagnozowaniu
                                                Takie zwykłe Ambiente

                                                Komentarz

                                                • daneczek76
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 3642
                                                  • Toyota

                                                  #25
                                                  Do 90 KM tdi takich ja AGR czy ALH sa dwa typy przepływek teraz najlepiej zalożyć przpływke najbardziej niezawodna o nr: 038 906 461 C, koszt w servisie ok. 435 zł:
                                                  tu masz link z fotka jak ona wyglada jest inaczej zbudowana niż te stare. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=71336#71336
                                                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...