Panowie proszę was o opinie.Mianowicie wszyscy piszecie o o numerach przepływki raczej tych samych.Ja jak kupiłem auto to kolega zmienił mi i niby wszystko jest ok, ale może że mam inną przepływkę mam też mniej mocy.Numery z jednej stronu przepływomierza BOSCH F 00C26.2030 282 21 1C z drugiej strony PBT-GF30 027 291 jest dioda przymocowana , a z tego co pamiętam to w orginalnej nie było diody ( albo na odwrót) jak się odnieśc bo w sumie żadne mi nie pasują do AGR.Jak montowałem to musiałem troszke gniazdo przerobić bo z tego co pamiętam z jednej strony nie było zaokrąglenia a w tej co zmieniałem było z dwóch stron zaokrąglenia ale do końca to już nie pamiętam.Prosiłbym Was o to gdzie odczytać prawidłowe numery przepływki, a jeżeli to są te co napisałem to proszę powiedzieć czy może ta przepływka być w tym aucie.Kolega mówił że to pawdopodobnie była przepływka z vento tdi , nie był pewien sprawdzał potem na drodze i mówił że ok.
[ Dodano: Wto 10 Kwi, 07 13:42 ]
Dodam że jest to opis z samego przepływomierza , a nie z obudowy.Bo zmieniany był sam przepływomierz bez obudowy.Także jak by ktoś mógł napisać jakie są numery samego przepływomierza wyjętego z obudowy, czy pokrywają się z tymi co ja napisałem byłbym wdzięczny.
Witam co do przeplywki to AGR ma dwa typy to samo tyczy sie rozrzadu, udaj sie do ASO z dowodem rejestracyjnym i wtedy bedziesz wiedzial jaki ma byc .A po swoich probach wiem , ze ma to znaczenie jaka wstawisz .
Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
przepływka musi być dokładnie dopasowana pod dany samochód - dany silnik. Założenie jakąś z innego silnika - a tak zrobiles bo musiałeś przerabiać wtyczki skutkuje ze silnik nie będzie chodził oki. jeśli chodzi o ta diodę to jeśli byś w fabrycznym ja miał a tera w tym nie to wywaliło by błąd w kompie - jest ja jakiś czujnik temperatury.
Dzięki chester121 ale dalej klops.Ten numer PBT-GF30 niby jest i u mnie , ale numery z drugiej strony przepływki są całkowicie inne.No i właśnie czy te numery coś dają? czy tylko może są fabryczne? Zgłupieć można i kogo się w tej kwesti spytać to już nie mam głowy.Wiem że truje du.. z tymi posranymi numerkami ale jak by mi to dało z 5KM to może warto by było troszkę potruć :szeroki_usmiech
No właśnie o to chodzi że coś może być nie tak.Coś mi się wydaje że najlepiej zadzwonię do aso i podam numery nadwozia jak kolego wyżej pisał.Może po tym dojdę co to ma być za przepływka.Tylko trzeba wydać będzie pare groszy znowu, a w sumie nie wiem czy będzie jakiś efekt
Czyli kontynując, bo już nie bardzo rozumiem po numerach to niby jest przepływka ta co mam teraz dobra? czy tak , bo już głupieje :roll:
[ Dodano: Sro 11 Kwi, 07 22:46 ]
Sorry ale już odgłupiałem, pomyliły mi się numery , myślałem że te co napisałeś to są moje.A mógłbyś sprawdzić te co ja ze swojego napisałem?
O w morde niby to samo musiałbym zobaczyć jutro, ale nawet gniazdo się zgadza zaokrąglone dookoła.A w octavi chyba jest z jednego boku zcięte.A jeśli by to to bardzo żle jest?
tak jak napisałem wczaśniej nie można stosować przepływki ot tak sobie, ma być ona dopasowana do danego silnika aby wsio banglało ok. i ważna rzecz wtyczka elektryczna musi pasować do gniazda przepływomierza bez rzadnych przeróbek
Zamieszczone przez henio
A jeśli by to to bardzo żle jest?
to się może okazać w trakcie eksploatacji-byle nie za DROGIEJ
jeżeli chodzi o przepływki to oryginał jest najlepszy bo i zamienniki stosunkowo szybko padają. Przejrzyj forum, wielu o tym pisało. NIE EKSPERYMENTUJ
tu jest jeszcz kilka słów o przepływkach http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopi...cd51b732da9d2f
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Panowie juz pisalem AGR ma dwa typy przepływki ASO sprawdza to po nr tylko nie pamietam czy po silnika czy vin .
henio nic to nie da, ze ktos sprawdzi jaka ma Ty mozesz miec ten drugi typ. Zadzwon do aso na czesci i zapytaj podadza jaka powinienes miec
Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Witam właśnie się do was przyłączyłem
Mam Octavię 1 TDI od kilku dni, choć to nie mój pierwszy disel.
Odpala mi bez problemów, ale strasznie kopci na wolnych obrotach i jak przyspieszam ( to już mnie nie widać wogóle).
Wydaje mi się, że słabo ciągnie na 4 i 5 biegu, dwa razy było tak, że redukuje z 5 biegu na 4 a silnik zaczyna mi zwalniać - jakby odcięcie paliwa.
Poprzednio jeździłem stilo JTD to była jazda.....eh, tutaj wyprzedzanie trwa wieczność :evil:
Poradźcie mi czy to może być przepływomierz??
Dzięki pozdro
zeczywisice masz walniety silnik skoro uwazasz ze jtd to byla jazda :P
ale potencjalnych usterek moze byc mnostwo
zacznij od sprawdzenia vagiem co w trawi piszczy
bo jesli byl by to przeplywomierz to autko by ci szlo do 120-140max (najczestsza oznaka padnietj przeplywki)
no właśnie zatrzymuje się na 130 choć kilka razy pociągnął 150 km/h
[ Dodano: Czw 12 Kwi, 07 23:07 ]
w Stilo nigdy nie czekałem na odpowiedni moment do wyprzedzania, redukacja i rura. Przy ruszaniu jak wyszedłem z pracy - a mam pracę stojącą - to czułem jak mi krew odpływa z nóg.
Jedyna wada to hałas we wnętrzu fiata, jak w traktorze hehe...
Witam,kupilem niedawno octavie 2002r 1.9Tdi AGR i zauwazylem ze nie chce krecic powyzej 3000 obrotow tzn na nizszych biegach jako tako a na 5 biegu 130km/h i koniec z gorki do 150km/h
kolega co ma ten sam motor po przejechaniu stwierdzil ze mu cos brakuje czyzby porzeplywomierz?
Do 90 KM tdi takich ja AGR czy ALH sa dwa typy przepływek teraz najlepiej zalożyć przpływke najbardziej niezawodna o nr: 038 906 461 C, koszt w servisie ok. 435 zł:
tu masz link z fotka jak ona wyglada jest inaczej zbudowana niż te stare. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=71336#71336
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz