v-scan vag5053 its

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slawek613
    Classic
    • 2018
    • 0

    v-scan vag5053 its

    Błotniki przednie też ?
    wczoraj sprawdziłem całe MI - 100% blacha...

    [ Dodano: Wto 15 Mar, 16 11:43 ]
    Powoli ludzie zaczynają dzwonić zobaczymy co dalej...
  • slawek613
    Classic
    • 2014
    • 12

    #2
    v-scan vag5053 its

    Witam .po ostatnich problemach ze skodziną stałem się szczęśliwym posiadaczem v-scan vag5053 its. no i tutaj zaczęły się nowe problemy ponieważ podstawowe sprawy jak odczyt błędów i kasowanie ich i jeszcze parę rzeczy to powoli rozgryzłem ale np.w blokach pomiarowych każe podać numer kanału 0-255.czy ktoś może mi pomóc z tymi kanałami??

    Komentarz

    • michalrh
      Rider
      • 2012
      • 322
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Re: v-scan vag5053 its

      Zamieszczone przez slawek613
      Witam .po ostatnich problemach ze skodziną stałem się szczęśliwym posiadaczem v-scan vag5053 its. no i tutaj zaczęły się nowe problemy ponieważ podstawowe sprawy jak odczyt błędów i kasowanie ich i jeszcze parę rzeczy to powoli rozgryzłem ale np.w blokach pomiarowych każe podać numer kanału 0-255.czy ktoś może mi pomóc z tymi kanałami??
      kanały te to różne parametry pracy silnika i osprzętu. Każdy odpowiada za co innego. Nie wiem jak Ci to inaczej wytłumaczyć.
      był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
      jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04



      komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.

      Komentarz

      • ROBAL_26
        RS
        • 2010
        • 2320
        • Octavia I combi (1U5)
        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        slawek613, tak jak kolega michalrh, napisał ,mam identyczny tester , np.
        11- odpowiada za ciśnienie w turbinie
        13- dawki na poszczególnych pompkach
        i inne .
        Musisz pamiętać że nie wszystkie kanały obsługują TDI inne BENZYNĘ .ok
        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

        Komentarz

        • slawek613
          Classic
          • 2014
          • 12

          #5
          Witam.rozumiem że każdy kanał odpowiada za co innego ale myślałem że ktoś ma np.spis numerów kanałów. dzięki za odp.mam jeszcze pytanie czy można zrobić nim logi dynamiczne?

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2320
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            slawek613, tego jeszcze nie próbowałem ale chyba tak bo ma on przecież kartę pamięci w sobie ,TAK :?:
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • slawek613
              Classic
              • 2014
              • 12

              #7
              witam.problem można powiedzieć powrócił. sprawdzałem gruszkę przy turbinie i okazało się że sztanga ciężko chodzi ale po rozruszaniu chodzi w całym zakresie. auto teraz ładnie jedzie rozpędza się płynnie do 140 ale na vagu 5053 its pokazuje błąd; 17965 ciśnienie turbo-przekroczona granica,połączenie węża;na vagu pokazuje ; obroty903,60 1ciśnienie999,60mbar 2ciśnienie1009,80mbar i 24,70% a przy obrotach 2835,80 1ciśnienie1111,80mbar 2ciśnienie1611,60mbar i 55,38%.czy ktoś może mi o tym coś powiedzieć? dodam że jest to moja pierwsza zabawa z vagiem i z góry przepraszam za jakieś błędy.

              Komentarz

              Pracuję...