Witam .po ostatnich problemach ze skodziną stałem się szczęśliwym posiadaczem v-scan vag5053 its. no i tutaj zaczęły się nowe problemy ponieważ podstawowe sprawy jak odczyt błędów i kasowanie ich i jeszcze parę rzeczy to powoli rozgryzłem ale np.w blokach pomiarowych każe podać numer kanału 0-255.czy ktoś może mi pomóc z tymi kanałami??
Witam .po ostatnich problemach ze skodziną stałem się szczęśliwym posiadaczem v-scan vag5053 its. no i tutaj zaczęły się nowe problemy ponieważ podstawowe sprawy jak odczyt błędów i kasowanie ich i jeszcze parę rzeczy to powoli rozgryzłem ale np.w blokach pomiarowych każe podać numer kanału 0-255.czy ktoś może mi pomóc z tymi kanałami??
kanały te to różne parametry pracy silnika i osprzętu. Każdy odpowiada za co innego. Nie wiem jak Ci to inaczej wytłumaczyć.
slawek613, tak jak kolega michalrh, napisał ,mam identyczny tester , np.
11- odpowiada za ciśnienie w turbinie
13- dawki na poszczególnych pompkach
i inne .
Musisz pamiętać że nie wszystkie kanały obsługują TDI inne BENZYNĘ .ok
Witam.rozumiem że każdy kanał odpowiada za co innego ale myślałem że ktoś ma np.spis numerów kanałów. dzięki za odp.mam jeszcze pytanie czy można zrobić nim logi dynamiczne?
witam.problem można powiedzieć powrócił. sprawdzałem gruszkę przy turbinie i okazało się że sztanga ciężko chodzi ale po rozruszaniu chodzi w całym zakresie. auto teraz ładnie jedzie rozpędza się płynnie do 140 ale na vagu 5053 its pokazuje błąd; 17965 ciśnienie turbo-przekroczona granica,połączenie węża;na vagu pokazuje ; obroty903,60 1ciśnienie999,60mbar 2ciśnienie1009,80mbar i 24,70% a przy obrotach 2835,80 1ciśnienie1111,80mbar 2ciśnienie1611,60mbar i 55,38%.czy ktoś może mi o tym coś powiedzieć? dodam że jest to moja pierwsza zabawa z vagiem i z góry przepraszam za jakieś błędy.
Komentarz