[O1] Same Problemy :( Poranny brak mocy :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiek84Kce
    Classic
    • 2008
    • 15

    [O1] Same Problemy :( Poranny brak mocy :)

    Zamieszczone przez Jabar1975
    moze w superbonusie zrobic te nawroty z trasy nr 3
    pomysle o tym

    Zamieszczone przez Jabar1975
    mozna bedzie prowadzic rownolegle jazdy na kilku odcinkach (z instruktorami rzecz jasna)
    i tak bedzie bedziecie jezdzic na wszystkich trasach naraz
    Moja czeszka elegantka
  • informatkot
    Classic
    • 2007
    • 38

    #2
    [O1] Same Problemy Poranny brak mocy

    Witam serdecznie - nie masz problemów kup sobie samochód

    Zwaliła mi się skoda, objaw jest następujący po nocy samochód odpala za pierwszym razem obroty 10.100 jak włącze bieg i zaczynam ruszać to silnit traci moc a obroty zaczynają skakać mocno w dół i do góry, silnika traci moc, tak że nie da się ruszyć, muszę go zgasić i zaplaić ponownie czasm za drógim - trzecim razem wszystko wraca do normy i można jechać. Na ciepłym silniku problem się nie powtarza. Dobrze jest przez cały dzień, problem objawia się po nocy, lub jak samochód stoi długo na słońcu. W ASO stwierdzili, że jest to przepływomierz, ale wymiana nie pomogła. VAG wskazuje mi
    błąd 17535 - Długoterminowy pomiar paliwa – system przeładowany (bank 1),
    błąd 17705 - ??.
    Ręce mi opadają proszę o pomoc. Jeśli przyczyną może być czujnik temperatury to czy komputer zawsze wskaże jego uszkodzenie ?

    1.8T AUM 175kkm
    Najlepsze Skodzidsu

    Komentarz

    • jlupino
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 362

      #3
      W moim przypadku jak obroty skakały i silnik kilka razy zgasł serwis boscha tez powiedział,ze to przepływka.Zatankowałem Pb98 i jak ręką odjął.Odtąd tylko 98 tankuje.A świece masz własciwe.Ja mam ngk BKR6ETA-10,bo tez myślałem ,ze tu jest przyczyna.Co do błedów kompa to ci nie pomogę.
      Jaro

      Komentarz

      • Purchawa
        Admin
        S_OCP Member
        • 2004
        • 8007

        #4
        Zamieszczone przez informatkot
        Jeśli przyczyną może być czujnik temperatury to czy komputer zawsze wskaże jego uszkodzenie ?
        Pokaze.

        Ja co prawde sie nie znam na 1,8T, ale cos mi smierdzi walnietymi cewkami.
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz

        • QBA
          RS
          • 2004
          • 2646

          #5
          informatkot, ale samochod traci moc, czy rowniez zaczyna chodzic na 3 cylindrach :?: Jezeli chodzi na 3 cylindrach, to prawdopodobnie cewka. Jezeli po prostu traci moc i zaczyna szarpac, to sprawdz rowniez pompe paliwa.

          Komentarz

          • informatkot
            Classic
            • 2007
            • 38

            #6
            Ech jak mam sprawdzić, czy pracuje na 3 cilindrach ??
            Obroty są bardzo nierówne, a dodawanie gazu w tym stanie niczego nie zmienia - obroty nadal skaczą na tym samym poziomie. jak można sprawdzić pompę paliwa ??
            Najlepsze Skodzidsu

            Komentarz

            • QBA
              RS
              • 2004
              • 2646

              #7
              informatkot, jak pracuje na 3 cylindrach, to silnik chodzi wtedy jak traktor Hmm... pompe paliwa, to raczej u mechanika :? Ja przynajmniej sie na tym nie znam

              Komentarz

              • jlupino
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 362

                #8
                Jak silnik pracuje na 3 gary to wyraźnie wolniej wchodzi na obroty i na wolnych tez pracuje nierówno.Jak by to była ktoras z cewek to VaG,by pokazał,ze na któryms z cylindrów "wypada" zapłon.Chociaz do konca tego nie wykluczam.
                Jaro

                Komentarz

                • QBA
                  RS
                  • 2004
                  • 2646

                  #9
                  Zamieszczone przez jlupino
                  Jak by to była ktoras z cewek to VaG,by pokazał,ze na któryms z cylindrów "wypada" zapłon.
                  No wlasnie nie do konca U mnie byla cewka walnieta, a VAG pokazywal, ze wszystko k

                  Komentarz

                  • djczas
                    RS
                    • 2005
                    • 9612

                    #10
                    QBA, ale w tym wypadku sprawdza sie to w funkcji mess blocks i tam jest zapłon i pokazuje jak lecą miss fire jak jest początek tak było u mnie może byś to sonda lambda ale nie koniecznie podjedź do aso i poproś aby zrobili ci readyness kod (kod gotowości) i tam wyjdzie czy to sonda czy coś innego jak ci zrobią to niech ci powiedzą co jest.
                    Jesli to była by cewka to był by objaw który nie ustepuje i np u mnie było tak 1,2,3 normalnie a powyżej 4 tys czek engine mrugał i auto straciło moc

                    Komentarz

                    • QBA
                      RS
                      • 2004
                      • 2646

                      #11
                      djczas, z tego co mi mowili w serwisie, to w AGU do face-liftingu nie mozna bylo zprawdzic cewek w VAG-u. Ale kolega ma AUM, wiec nowszy komputer, to tam byc moze sie da. U mnie w kazdym badz razie nie ma takiej mozliwosci. Ale to wystarczy wykreci swiece po kolei i wszystko wiadomo

                      Komentarz

                      • informatkot
                        Classic
                        • 2007
                        • 38

                        #12
                        Dziś sprawdziłem ponownie kdy błędów oraz odczyty z komputera.

                        Komp wskazał :
                        17705,
                        17535,
                        17545,

                        Wykresy robiłem na rozgrzanym silniku, interfejs POLSKI VAG2.5

                        Może to coś pomoże, obroty na gorącym silniku nieznecznie falują silnik pracuje nierówno.
                        W pierwszej chwili od uruchomienia trzyma parametry następnie, zaczyna falować. Odczytywałem blok nr 1. Może wykresy coś pomogą.
                        Najlepsze Skodzidsu

                        Komentarz

                        • djczas
                          RS
                          • 2005
                          • 9612

                          #13
                          informatkot, kolego poszukaj nowszego vaga 3.11 angielski będzie prościej ci pomóc ponieważ polski vag ma wiele błędów i jest przedpotopowy

                          Komentarz

                          • informatkot
                            Classic
                            • 2007
                            • 38

                            #14
                            Dalszy wykres pracy silnika.
                            Najlepsze Skodzidsu

                            Komentarz

                            • futer
                              Drive
                              • 2005
                              • 60

                              #15
                              Zamieszczone przez QBA
                              informatkot, ale samochod traci moc, czy rowniez zaczyna chodzic na 3 cylindrach :?: Jezeli chodzi na 3 cylindrach, to prawdopodobnie cewka. Jezeli po prostu traci moc i zaczyna szarpac, to sprawdz rowniez pompe paliwa.

                              Witam,
                              mam u siebie podobne problemy w swoim 1.8T, (przebieg 172kkm),
                              Musze se posiedziec w aucie z 2 do 3 minut az sie silnik nagrzeje, bo inaczej nie mam mocy.
                              (dodatkowo w czasie jazdy bywaja momenty grozy ze silnik nie ciagnie, groza sie nasila podczas wyprzedzania)

                              Genaralnie od siebie chcialem dorzucić tyle ze podczas wymiany świec (bo na początku swiece podejrzewałem) stwierdziłem ze jedna jest czarna jak węgiel.
                              Dlatego u siebie również podejrzewam cewkę zapłonową ze jest waliwa w tym konkretnym cylindrze i bede sie przymierzał do wymiany
                              futer
                              1.8T
                              czysta benzyna (bez LPG)

                              Komentarz

                              • informatkot
                                Classic
                                • 2007
                                • 38

                                #16
                                POwiec, czy VAG wskazuje u Ciebie uszkodzenie cewki ?? Jak wymienisz cewkę to daj znać czy pomogło. POzdrawiam.
                                Najlepsze Skodzidsu

                                Komentarz

                                • djczas
                                  RS
                                  • 2005
                                  • 9612

                                  #17
                                  informatkot, u mnie wskazuje uszkodzenie zapłonu tzw missfire

                                  Komentarz

                                  • QBA
                                    RS
                                    • 2004
                                    • 2646

                                    #18
                                    Zamieszczone przez futer
                                    Genaralnie od siebie chcialem dorzucić tyle ze podczas wymiany świec (bo na początku swiece podejrzewałem) stwierdziłem ze jedna jest czarna jak węgiel.
                                    Dlatego u siebie również podejrzewam cewkę zapłonową ze jest waliwa w tym konkretnym cylindrze i bede sie przymierzał do wymiany
                                    To na bank jest to cewka. Z reszta nawet jak nic nie wywala na VAG-u, to warto sprawdzic swiece, wtedy wszystko bedzie jasne
                                    Zamieszczone przez djczas
                                    informatkot, u mnie wskazuje uszkodzenie zapłonu tzw missfire
                                    No ale np. w AGU nie wywala takiego bledu, go komp sprzed FL jest mocno okrojony w porowaniu do aut po 2001r.

                                    Komentarz

                                    • futer
                                      Drive
                                      • 2005
                                      • 60

                                      #19
                                      nie mam vaga niestety ani mozliwosci aby sie podłączyc u kogos
                                      ale po wymianie cewki podziele sie z wrazeniami z jazdy
                                      futer
                                      1.8T
                                      czysta benzyna (bez LPG)

                                      Komentarz

                                      • informatkot
                                        Classic
                                        • 2007
                                        • 38

                                        #20
                                        Dzis na dobre padła mi cewka Już po wymianie.
                                        Najlepsze Skodzidsu

                                        Komentarz

                                        • chester121
                                          L&K
                                          • 2005
                                          • 1053

                                          #21
                                          warto tez sprawdzic przepustnice, jak sie zabrudzi to tez potrafi zucac obrotami i tarcic moc (ja tak mialem) bo wyczyszczeniu autko dostalo pare konikow (przynajmiej ja takie mialem odczucia :wink:

                                          Komentarz

                                          • buzisylwek
                                            Drive
                                            • 2005
                                            • 78

                                            #22
                                            u mnie z doświadczenia takie efekty były zapowiedzią padnięcia w krótkim czasie cewki zapłonowej, a co ciekawe wszystkie cewki wymieniłem w okresie 15000 km od padnięcia pierwszej;( Wniosek nasuwa mi się jeden, że jak chcesz się nie stresować to lepiej wymienić wszystkie naraz. Aczkolwiek jest to kosztowny manewr, ale nie wysiądzie ci cewka w trasie
                                            1.8 TSI - 160KM

                                            Komentarz

                                            • futer
                                              Drive
                                              • 2005
                                              • 60

                                              #23
                                              co prawda odpowiadam po dluuuuugim czasie ale ......
                                              VAG mam cienki bo versja polska 2.5 i nie pokazuje nic na temat cewek.

                                              1) po wymianie jednej cewki nic nie pomogło to znaczy czasem faluja wolne obroty. Falowanie wygląda tak ze przez 3-4 sek obroty sa stabilne ok 760rpm, potem zjezdzaja do ok 500rpm i wtedy zostają podbite do 1000 i stabilizują sie ponownie na ok 760rpm na 3-4 sek i tak w kółko. Planuje wymienic za jakis czas 3 pozostałe cewki. (jak to zalecają forumowicze)

                                              2) Miałem tez problem ze spadkiem mocy na trasie przy ktory nagle zaczynal sie przy okolo 3000-4000rpm (adrenalina przy wyprzedzanui jak h..j) a po okolo 100km jazdy moc wracała.Tu pomogła wymiana przepływomierza poprzedzona VAG-owaniem u znajomego

                                              pozdrawiam wszystkich
                                              futer
                                              1.8T
                                              czysta benzyna (bez LPG)

                                              Komentarz

                                              • buzisylwek
                                                Drive
                                                • 2005
                                                • 78

                                                #24
                                                Zamieszczone przez futer
                                                czasem faluja wolne obroty. Falowanie wygląda tak ze przez 3-4 sek obroty sa stabilne ok 760rpm, potem zjezdzaja do ok 500rpm i wtedy zostają podbite do 1000 i stabilizują sie ponownie na ok 760rpm na 3-4 sek i tak w kółko. Planuje wymienic za jakis czas 3 pozostałe cewki.
                                                Jeżeli falują obroty to nie jestem taki pewny czy to aby na pewno cewki. Objaw uszkodzonej cewki przynajmniej u mnie to dość spore szarpanie silnika tym większe im bardziej wciśnie się na gaz, aczkolwiek nie polecam w ten sposób sprawdzać
                                                1.8 TSI - 160KM

                                                Komentarz

                                                • chester121
                                                  L&K
                                                  • 2005
                                                  • 1053

                                                  #25
                                                  futer, mowie ci po co kombinowac z cewkami, przepustnice na 99% masz zasyfiona
                                                  wyczysc przepusnice (ok 5min roboty) potem ja zamontuj zaadaptuj za pomoca vaga
                                                  i powinno byc ok

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...